Hulp bij verbinding mengpaneel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ-Maurice    posted on 17-11-2008 19:20
Beste Dj's,

Ik bezit nu al zo'n 2 jaar een Virtualizer Pro van Behringer en heb hem tot nu toe nog niet echt gebruikt.
Maar, toen ik hoorde dat de kwaliteit van het geluid uit je boxen een stuk beter kan worden door dit machientje, besloot ik hem er toch maar weer een bij te halen en kijken of dit ook werkelijk zo was. Nu ik hem aan heb staan, verbaas ik mij echt. Het geluid is stukken beter door de Ultramizer functie te gebruiken... Maar nu heb ik een probleempje:
Ik als mengpaneel een VMX300 van behringer, en zoals de 3 al aangeeft maar 3 kanalen:
Een Mic./Line in kanaal, Line-in, en nog een Line-in. Ik heb momenteel 1 laptopje en een dubbele cd speler en microfoon, dus eigenlijk al een kanaal te weinig. De behringer had ik eerst altijd op de Send from PFL output van het mengpaneel. Maar nu ik het geluid dus via mijn Virtualizer pro naar de boxen wil hebben kan ik hem NIET op de Send from PFl om dat ik dan geen kanalen meer in het voor kan beluisteren zonder dat het echt op de speakers komt... Mijn vraag is: Is er een manier om het zo te organiseren dat ik kan blijven vor beluisteren, en het geluid toch via de Virtualizer pro naar de boxen te sturen ? Of word het tijd voor een nieuwe mixer..

Gr. Maurice
User edit by DJ-Maurice on 17-11-2008 @ 19:22:02 (6%)

What do you think about Hulp bij verbinding mengpaneel ??

Vote :   

Lawrenz    posted on 17-11-2008 19:35
Je kunt de master van je mengpaneel aansluiten op de Virtualizer, en de Virtualizer op de speakers. Hoor je alleen niet bij het voorbeluisteren het bewerkte geluid van de Virtualizer, en volgens mij is dat precies wat je wilt.
DJ-Maurice    posted on 17-11-2008 21:59
ok! Dankje wel! Idd, precies wat ik wil :D

Gr. Maurice
Hardshort    posted on 30-11-2008 14:11
Dit maakt me eigelijk wel nieuwsgierig.. Is het zowiso eigelijk wel mogelijk om het bewerkte geluid via je HP te beluisteren ? Want je kan geen return naar je paneel maken lijkt me aangezien je naar mijn idee dan het bewerkte geluid weer bewerkt en weer en weer en weer etc.. ''Rondzing effect''

Ben wel benieuwd hiernaar Smile having fun
Hardstyle tools @ http://www.rawfx.nl

This is an old Topic

No new postings for 5.888 days.
 Post CommentThat would be 196.3 months
or a whopping 16.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

211 Users online: 19 Guests (192 Unknown)
Pages generated today : 46.036
Most visitors online this month : 295
Lifetime Pageviews since 2003 : 233.540.667