Poster: BoydGrift
Ja, een loop zetten zo goed mogelijk. De out knop ingedrukt houden, en de loop verlengen of inkorten door aan het jogwheel te draaien!
Poster: Stefjuuh
Loops.. lastig inderdaad, maar die autoloops zul je vaak ook bij moeten sturen. Heb er nog geen haperende beat op gehoord, maar ik kan wel flink aan mn jog blijven tikken na een auto-loop!
Poster: Stefjuuh
Maar ik weet nooit of ik mn loop langer of korter moet maken dan!!XD Gebruik ze ook niet zo heel veel..:P
Poster: DJ-Xtremer
Het is gewoon zo: Loop In - Loop Out... Heb je de loop te lang door laten lopen gebruik je OUT ADJUST om hem in te korten. Ben je te laat met je Loop In zul je via je IN ADJUST je loop moeten verlengen. IN ADJUST is voor het verlengen of verkorten aan het begin van je loop, OUT ADJUST voor het verlengen of verkorten van het einde van de loop.
Je zult dus bij een CDJ-1000 met je gehoor te werk moeten gaan en een beetje inschatten wanneer hij goed is.
Poster: DJ-XtremerKlopt, maar over het algemeen is een loop zowel te verlengen door het begin wat eerder te zetten of het einde wat later te zetten. Komt op hetzelfde neer.
Het is gewoon zo: Loop In - Loop Out... Heb je de loop te lang door laten lopen gebruik je OUT ADJUST om hem in te korten. Ben je te laat met je Loop In zul je via je IN ADJUST je loop moeten verlengen. IN ADJUST is voor het verlengen of verkorten aan het begin van je loop, OUT ADJUST voor het verlengen of verkorten van het einde van de loop.
Je zult dus bij een CDJ-1000 met je gehoor te werk moeten gaan en een beetje inschatten wanneer hij goed is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.