Het Grote Vuurwerk 2008/2009 Topic (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sanderk    posted on 08-11-2008 12:31
zow... oud en nieuw komt er weer aan , dus dat wordt weer gezellig

ik ben een grote vuurwerk fanaat en heb al wat gehaald  uit belgie natuurlijk...
(en natuurlijk zijn er mensen die het belachelijk vinden om vuurwerk te kopen ...en die hebben
dus ook een beetje gelijk )
in ieder geval elk jaar verschillend maar we leggen allemaal wat bij
en hebben  gazamelijk voor zo'n 100 euro (maar dan heb je ook wat)
dan heb je van dit soor dingen  vooral het einde is echt super !!!! (wel kvk nodig)

ben benieuwd of er meer vuurwerkfanaten zijn dus... wat je eraan uitgeeft of je er wel iets aan vind
of leuk filmpje post hem dan hier...

User edit by sanderk on 08-11-2008 @ 12:39:47 (7%)

What do you think about Het Grote Vuurwerk 2008/2009 Topic ??

Vote :   

Snoey    posted on 11-12-2008 20:13
Of ze vastbinden aan haarlakbussen 
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 11-12-2008 @ 20:13:35 (2%)
Crazy    posted on 11-12-2008 22:11
Poster: Tizio
Menig volwassene zal dit niet uitgeven aan voorwerk, al heeft hij geld zat..
Je maakt ons allemaal wel nieuwsgierig hè Crazy, hoe kom je aan al dat geld?

(laat me raden, je woont of in Kralingen of in Hillegersberg, of aan de 's Gravenweg natuurlijk)

Voor de 3e keer dat ik het zeg volgens mij, 2 eigen bedrijven in de familie die goed lopen.
En nee, ik woont niet in Kralingen, Hillegersberg of 's Gravenweg. Cool
User edit by Crazy on 11-12-2008 @ 22:20:08 (4%)
ArCee    posted on 12-12-2008 00:13
Geniet er maar van, men wil de vrije verkoop en het afsteken in de toekomst gaan verbieden. Dan is het alleen nog, net als in de landen om ons heen trouwens, alleen bedrijven en overheden die het af steken en voor vuurwerk spektakel zorgen en gezien de ellende met huisdieren en alles wat er elk jaar af fikt, dat hadden ze 15 jaar geleden al moeten verzinnen en invoeren, maar dat is mijn mening.
Crazy    posted on 12-12-2008 00:18
Poster: ArCee
Geniet er maar van, men wil de vrije verkoop en het afsteken in de toekomst gaan verbieden. Dan is het alleen nog, net als in de landen om ons heen trouwens, alleen bedrijven en overheden die het af steken en voor vuurwerk spektakel zorgen en gezien de ellende met huisdieren en alles wat er elk jaar af fikt, dat hadden ze 15 jaar geleden al moeten verzinnen en invoeren, maar dat is mijn mening.

En ik geef ze aan de ene kant ook wel gelijk. Het is gewoon levensgevaarlijk spul. Maar als je er serieus mee bezig bent en er goed en voorzichtig mee omgaat, zal er minder gebeuren dan die sukkels die stoer willen doen met de gevaarlijke dingen.
Bartjens    posted on 12-12-2008 08:42
Poster: ArCee

Ze kunnen hier nog niet eens een rookverbod of paddoverbod invoeren, laat staan een vuurwerk verbod! Zolang vurwerk in de omliggende landen erg makkelijk te verkrijgen is zal dat voorlopig niet gebeuren hier.
En daar komt bij, de overheid vangt genoeg aan belasting over het verkochte vuurwerk rond de jaarwisseling, of dat nou tegen het aantal schade gevalletjes op kan weet ik niet, maar denk niet dat er zo 123 een vuurwerk verbod komt hier.
www.djbrowbeat.com

This is an old Topic

No new postings for 6.105 days.
 Post CommentThat would be 203.5 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

264 Users online: 135 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 28.497
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.922.042