Poster: Tizio
Menig volwassene zal dit niet uitgeven aan voorwerk, al heeft hij geld zat..
Je maakt ons allemaal wel nieuwsgierig hè Crazy, hoe kom je aan al dat geld?
(laat me raden, je woont of in Kralingen of in Hillegersberg, of aan de 's Gravenweg natuurlijk)
Poster: ArCee
Geniet er maar van, men wil de vrije verkoop en het afsteken in de toekomst gaan verbieden. Dan is het alleen nog, net als in de landen om ons heen trouwens, alleen bedrijven en overheden die het af steken en voor vuurwerk spektakel zorgen en gezien de ellende met huisdieren en alles wat er elk jaar af fikt, dat hadden ze 15 jaar geleden al moeten verzinnen en invoeren, maar dat is mijn mening.
Poster: ArCee
Geniet er maar van, men wil de vrije verkoop en het afsteken in de toekomst gaan verbieden. Dan is het alleen nog, net als in de landen om ons heen trouwens, alleen bedrijven en overheden die het af steken en voor vuurwerk spektakel zorgen en gezien de ellende met huisdieren en alles wat er elk jaar af fikt, dat hadden ze 15 jaar geleden al moeten verzinnen en invoeren, maar dat is mijn mening.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.