de uitspraak dat is in de profi audiowereld bekend doet mij toch sterk vermoeden dat dit weer puur nagepraat is, in de 'audiowereld' is het altijd het zelfde liedje: 'DJM-600 vervormt te snel' 'DJM-600 klinkt niet goed' 'DJM-600 heeft slechte faders'
maar zo'n beetje 90% is puur nageblaat: zo van: 'hij zecht het, dus dan zal het wel zo zijn'
Je hoort wat je wilt horen, toen ik op de DJM-600 draaide had ik er totaal geen last van.
En een dynacord lijkt me niet echt een DJ mixer...of wel?
't kan best zijn dat je slechte ervaringen heb met deze mixer, maar zo er zal het wel niet zijn.
Poster: DJEduardo
Dat De djm 600 slecht klinkt, hoor ik zelf. In en discotheek valt het helemaal op. Ik vat ook nietw aaromd at ding op al die feesten staan. Alleen vanwege de gebruikersfuncties die inderdaad lekker zijn...jammer dat daarom de kwaliteit moet inleveren..
Enne, Dynacord..
Da's inderdaad niet zo'n popi merk als dateq op Pioneer, maar is wel degelijk een 'echt'profi mengpaneel....
Met dito prijskaartje...
In een discotheek valt het juist niet op, door een hifi setje zal dat wel opvallen... maar door het harde geluid (wat me vanzelfsprekend lijkt bij het woord discotheek) kan je dat amper horen...
ik heb laatst een avond gedraaid in een andere discotheek, op een A&H Xone 62, en een geluids set bestaande uit: Crest amps, Nexo toppen, Eaw subs, nog wat Eaw toppen, en ergens achterin de zaal hingen nog 2 JBL speakers...
En ik moet zeggen, ik wist niet wat me overkwam, wat een geweldig geluid!
Poster: Jorrit
DJM 909
2 CDJ-1000MKII
HDJ 1000
de ideale setup?:smoke: