Wat is je domste DJ-Gear aankoop? (3/24)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Lead    posted on 26-12-2003 00:05
De titel is denk ik duidelijk genoeg, reply om te zien wat mijn domste aan koop is en vermeld meteen wat jou domme aankoop was....:bad:

Hidden Message

Dat ik een enorme partij mellow house platen hebt gekocht die ik nooit meer aan kijk ....:bad:
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 11-03-2007 01:45 (100%)

What do you think about Wat is je domste DJ-Gear aankoop? ??

Vote :   

Onimusha    posted on 05-10-2004 11:28
Mijn pioneer DJM600 was de voeding door gebrand en was niet meer te redden en had geen garantie meer dus toen had ik tijdelijk ff een goedkoop mixertje gekocht de Behringer vmx100 en toen ik paar weken later verder keek zag ik die pioneer replica van behringer dus baalde ik dat ik hem niet meer kon ruilen voor die ene en nu zit ik met zon poep mixertje hahaha das me domste aankoop  geweest.
DjSiLvErMoRoS    posted on 30-11-2004 13:31
uhhhh Skytec TEC350 mengpaneel

goedkoop pokke ding je ken er nix mee en daar 120 voor betaalt enige wat je beetje ken is fade hahahaha
User edit by DjSiLvErMoRoS on 30-11-2004 @ 13:32:23 (100%)
Lukaz    posted on 17-08-2005 17:48
volgens mij nix,,  qua budget voor de rest? cd met een flinke kras erop
Mika    posted on 17-08-2005 21:02
Ik heb eigenlijk overal wel lol van gehad.. Zelfs van mijn 2e-hands beltdrive monacor-tafeltjes waar ik zo'n 8 jaar geleden mee begonnen ben (geloof 150 gulden/stuk toen).
DJ-Poort    posted on 17-08-2005 21:03
STANTON DJ PRO - 2000 DAT WAS ECHT EEN FOUT DING
LauW    posted on 17-08-2005 21:10
Tot nu toe nog geen domme aankopen gedaan, maar die gaan ook nooit komen omdat ik me aankopen altijd van te voren probeer, en er eerst veel over lees Happy, laughing
Nvie    posted on 18-08-2005 10:03
Keine anung... alles wat ik ooit gekocht heb is nog steeds in gebruik!
Ja, zelfs m'n dx 1000
tairip    posted on 18-08-2005 13:37
HAHA

Mijn domste aankoop is...... denk ik toch wel mijn HDJ-1000 (toe het nog niet de goede versie was)!!

Ik ga nu denk ik weer een kopen want ze zijn terug en verbeterd en sterker dan ooit!

Megavette headphone!
sucksir    posted on 18-08-2005 14:25
Huh, waarom de HDJ-1000, zat ie bij jou ook foktop op de kop

Nvie    posted on 18-08-2005 14:46
oude model had wat gebreken
Jorrit    posted on 18-08-2005 15:21
Volgens mij had die iets met het draaimechanisme of niet?
Nvie    posted on 18-08-2005 15:50
dat brak of iets in die richting
Jorrit    posted on 18-08-2005 16:20
Dat lijkt me wel als er iets mis is met het draaimechanise Winking my eye Wat kan er nog meer mee dan dat het breektWinking my eye

Nvie    posted on 18-08-2005 21:53
'uit de kom' gaan bijvoorbeeld, doordat zo'n bolletje te klein is
mrjohn    posted on 24-08-2005 16:18
mijn domste aankoop is een IMG stageline MPX-2006 mengpaneel.. 3 jaar trug ofzo... eerst begon de ene fader te haperen dan de volgende en nu al 3 en de crossfader ook... als de schuif volledig ope staat en je komt eraan valt soms links of rechts weg  en bij de crosfader wanneer 1 een richting komt er nog geluid door terwijl dit absoluut niet mag enzo...
kortweg slegte mixer, mixer kapot gespeeld... was dan ook m'n eerste en jah 4 kanaals weinig budjet...

nieuwe mixer wordt wss een pioneer djm909 of rane ttm 56... zal nog ff moete spare althans  maar dan heb ik toch ook wel al een booth die mee kan (cdj800,cdj100 en dan hopelijk djm909)

mpx 2006
theun    posted on 12-10-2005 14:36
had ooit 's een jbsystems pro16x gekocht,  das dus wel echt brol man, totaal geen functies, maar wat wil je, was nog maar net begonnen en had er nog nergens verstand van
DJCaSE    posted on 12-10-2005 21:34
Mijn domste aankoop, een microfoon bij de plaatselijke electroboer, 5 euro.

Hij was na 5 dagen kapot
Ben er mee terug gegaan, zegt 'ie: dat is redelijk normaal voor die microfoons...
Ik: "waarom verkoop je ze dan?"
Electroboer: "Simpelweg omdat ze best goed verkopen...."

Ben sinds dien nooit meer in die winkel geweest

Gery    posted on 12-10-2005 21:54
Poster: Onimusha
Mijn pioneer DJM600 was de voeding door gebrand en was niet meer te redden en had geen garantie meer dus toen had ik tijdelijk ff een goedkoop mixertje gekocht de Behringer vmx100 en toen ik paar weken later verder keek zag ik die pioneer replica van behringer dus baalde ik dat ik hem niet meer kon ruilen voor die ene en nu zit ik met zon poep mixertje hahaha das me domste aankoop  geweest.
 da's toch altijd te maken?

doe dat lekker zelf
vijs em open, en kijk hoeveel volt hij nodig heeft, en soldeer er een andere in.

of heeft die voeding ook voor kortsluiting in andere modules gezorgd Unhappy
DJ - Producer
DJ-Poort    posted on 12-10-2005 22:48

STANTON DJPRO 2000
Lead    posted on 12-10-2005 22:55
Poster: Gery
doe dat lekker zelf
vijs em open, en kijk hoeveel volt hij nodig heeft, en soldeer er een andere in.

of heeft die voeding ook voor kortsluiting in andere modules gezorgd Unhappy

Dat is in het geval van een voeding een stuk lastiger. Meestal zit de voeding op een printplaat met nog meer onderdelen. Als gevolg van een doorgebrande trafo zal meestal nog meer doorbranden... Iets op de print zou er ook voor kunnen zorgen dat de trafo doorfikt, het is niet te zeggen wat er allemaal kapot is.

Als je het al zelf zou willen aanpakken zou ik een hele nieuwe print bestellen, is meestal nog goedkoper dan alle onderdelen bij elkaar, en werkt zeker Winking my eye
Let the BASS be louder
Gery    posted on 13-10-2005 15:09
Poster: Lead

Dat is in het geval van een voeding een stuk lastiger. Meestal zit de voeding op een printplaat met nog meer onderdelen. Als gevolg van een doorgebrande trafo zal meestal nog meer doorbranden... Iets op de print zou er ook voor kunnen zorgen dat de trafo doorfikt, het is niet te zeggen wat er allemaal kapot is.

Als je het al zelf zou willen aanpakken zou ik een hele nieuwe print bestellen, is meestal nog goedkoper dan alle onderdelen bij elkaar, en werkt zeker Winking my eye
 Wil ja daarmee zeggen dat pioneer zijn voeding niet splitst van de rest? WOW
I mean, in de meeste toestellen zit de voeding appart, of zelfs extern...
Zelfs Tehringer doet het :s

'k heb nog nooit een djm van binnen uit gezein, vandaar dat ik dit even vermelde.

'k vin het toch nog steeds raar dat de voeding niet gesplitst is :d
DJ - Producer
Dj_T.im    posted on 13-10-2005 16:03
mijn domste aankop was de gemini xl300.  echt en kut ding
als je op de draaitafel tikt , kreeg je ineens een bass,dreun,, door je lied heen,
en als je de bass te ver open deed, kreeg een zoemende bass,, de hele tijd,
echt een kut ding
robbert    posted on 13-10-2005 16:59
Poster: DJ-Poort

STANTON DJPRO 2000

Hoezo is dit een mislukte aankoop als ik vragen mag?
djjw    posted on 13-10-2005 18:44
Poster: robbert
Poster: DJ-Poort

STANTON DJPRO 2000

Hoezo is dit een mislukte aankoop als ik vragen mag?

waarschijnlijk omdat de hoofdband al scheurt als je er naar kijkt,
Dj-Poort... correct me if i`m wrong....

Maar ik heb er ook een namelijk, heb er 2 maanden geleden al een
nieuwe hoofdband op gezet en hij is nu al weer gescheurd,
en ik ga er toch voorzichtig mee om. (maar hij heeft wel goed geluid)

mijn mis koop ,was een draaitafel van img een beltdriven ding..
als je hem sneller pitchte ging hij eerst langzaamer ,
maar ja . het was het enige wat ik toen kon betalen..
User edit by djjw on 13-10-2005 @ 19:15:57 (7%)
FrankyN    posted on 13-10-2005 19:05
Een Numark tt200 2dehands die na twee maanden kapot was>>
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

57 Users online: 7 Guests (50 Unknown)
Pages generated today : 14.376
Most visitors online this month : 109
Lifetime Pageviews since 2003 : 230.980.554