Poster: Onimushada's toch altijd te maken?
Mijn pioneer DJM600 was de voeding door gebrand en was niet meer te redden en had geen garantie meer dus toen had ik tijdelijk ff een goedkoop mixertje gekocht de Behringer vmx100 en toen ik paar weken later verder keek zag ik die pioneer replica van behringer dus baalde ik dat ik hem niet meer kon ruilen voor die ene en nu zit ik met zon poep mixertje hahaha das me domste aankoop geweest.
Poster: Gery
doe dat lekker zelf
vijs em open, en kijk hoeveel volt hij nodig heeft, en soldeer er een andere in.
of heeft die voeding ook voor kortsluiting in andere modules gezorgd
Poster: LeadWil ja daarmee zeggen dat pioneer zijn voeding niet splitst van de rest?
Dat is in het geval van een voeding een stuk lastiger. Meestal zit de voeding op een printplaat met nog meer onderdelen. Als gevolg van een doorgebrande trafo zal meestal nog meer doorbranden... Iets op de print zou er ook voor kunnen zorgen dat de trafo doorfikt, het is niet te zeggen wat er allemaal kapot is.
Als je het al zelf zou willen aanpakken zou ik een hele nieuwe print bestellen, is meestal nog goedkoper dan alle onderdelen bij elkaar, en werkt zeker
Poster: DJ-Poort
STANTON DJPRO 2000
Poster: robbertPoster: DJ-Poort
STANTON DJPRO 2000
Hoezo is dit een mislukte aankoop als ik vragen mag?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.