De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16)  (32/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

Lead    posted on 01-10-2008 20:48
Late Leeuw SceneDe Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic die het langste loopt. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost. Dubbelpostings zijn ook hier NIET toegestaan !

Hier de voorgaande delen, voor als je eens een week of wat niets te doen hebt kun je ze doorlezen Happy, laughing

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15

en nu dan :

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 03-10-2008 17:28 (87%)

What do you think about De Late Leeuw, Chat Corner (Deel 16) ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 23-11-2008 02:45
Beter dan dat iemand drop staat te pielen als achtergrond geluid, terwijl alles dik in t rood staat!Ik ook net terug van een prive feestje, begin van de avond lekker gedraait, veel mensen die dat ff kwamen melden! Maar ook mensen (helaas mijn baas/eigenaar van de ruimte) die vond dat er ook wat hip-hop/andre/jump doorheen moest, maar uiteindelijk wel lekker gebalanceerd geweest! Zometeen gaan slapen, en morgen......
djjw    posted on 23-11-2008 10:20
(quote)
En morgen....
(/quote)

weer wakker worden? ? ?
User edit by djjw on 23-11-2008 @ 10:23:49 (92%)
Roov    posted on 23-11-2008 10:25
Ik moest gister een feestje draaien, was wel lachen! Ging ook wel lekker. Het was door het hele huis en het héle huis is ondergekotst door dronken gasten. Onze lichtman is ziek naar huis gegaan van de drank, en op de tweede verdieping zaten ze met z'n alle te blowen... Overall was het best wel dik :d
Boyd    posted on 23-11-2008 10:30
Oh oh oh, Rover hoeveel hersencellen heb jij nog over?Cool___________________________________________________________
WANEER KOM JE DE BEHRINGER NOU EINDELIJK TERUGBRENGEN!!!Cool

Weet iemand wie de quiz gewonnen heeft, er staat geen goed antwoord bij, ik had 3000000!

Roov    posted on 23-11-2008 10:36
Poster: BoydGrift
Oh oh oh, Rover hoeveel hersencellen heb jij nog over?Cool___________________________________________________________
WANEER KOM JE DE BEHRINGER NOU EINDELIJK TERUGBRENGEN!!!Cool

Weet iemand wie de quiz gewonnen heeft, er staat geen goed antwoord bij, ik had 3000000!

Van de 12 die ik had, zijn er denk ik nog 2,83 over. Dus ik kan nog even door!
Enneh, over de Behringer. Zo snel mogelijk! :d
NielsR    posted on 23-11-2008 12:18
Hahah volgens mij heb ik hier een van de ongeloofwaardigste lip sync performances gevonden lol check dit man degene die gelooft dat ze echt zingt is Cool

Lekkere track welCool
Bastian    posted on 23-11-2008 14:45
Ik heb even een vraagje aan alle dj's die een pioneer djm 1000 icm (of individueel) met een efx 1000 hebben gebruikt tijdens gigs.

Wat was jullie ervaring hiermee en hoe vond je het gebruiksgemak in tegenstelling tot een djm 800?
dj-nick    posted on 23-11-2008 14:58
Poster: Bastian
Ik heb even een vraagje aan alle dj's die een pioneer djm 1000 icm (of individueel) met een efx 1000 hebben gebruikt tijdens gigs.

Wat was jullie ervaring hiermee en hoe vond je het gebruiksgemak in tegenstelling tot een djm 800?

Hij werkt zeker wel relaxt maar je mist de effecten vandaar de efx 1000 erbij ?
Twizz    posted on 23-11-2008 15:14
sneeuwt t bij jullie ook al zo fokking hard?
Dj_Fantasy    posted on 23-11-2008 15:25
als de admin's van huis zijn en de mod's ook, dan worden Twizz & Fantasy wakker, en gaan ze de boel nog eens lekker vol spammen zoals vroeger!!

WHAT'S UP DJ RESOURCE!!!!!!

Balen jullie ook zo van dat rot weer?? dadelijk met de bus naar mn meisje, maar eerst nog een pokke eind door dat kut weer!
dj2dj.nl
ccc    posted on 23-11-2008 18:21
Zijn er nog mensen gister naar Fabulous geweest? Cool Dat was me ff vet.
Twizz    posted on 23-11-2008 18:43
Poster: Dj_Fantasy
als de admin's van huis zijn en de mod's ook, dan worden Twizz & Fantasy wakker, en gaan ze de boel nog eens lekker vol spammen zoals vroeger!!

WHAT'S UP DJ RESOURCE!!!!!!

Balen jullie ook zo van dat rot weer?? dadelijk met de bus naar mn meisje, maar eerst nog een pokke eind door dat kut weer!

nee man dit is chil weer... ff fotootje geupt van de situatie hierow... en spammen maar:D  laat die jehovas maar lkkr kouw lijdee,, of werke die nie op zondag??

Dj_Fantasy    posted on 23-11-2008 18:48
Dan komen die jehovas af met een klein lantaarn'tje, DING DONG,
WIJ BRENGEN UU HET LICHT!

welk licht? onze lampen branden toch? BAM :p
dj2dj.nl
freezer    posted on 23-11-2008 18:49
jehovas werken zeker op zondag had ze vanochtend aan de deur heb ze weer netjes weg gewerkt en weer gaan slapen kwamen om 10:00 aan de deurCool
User edit by freezer on 23-11-2008 @ 18:50:37 (1%)
NielsR    posted on 23-11-2008 19:51
Poster: Twizz
sneeuwt t bij jullie ook al zo fokking hard?

Echt niet normaal bij ons alles ligt hier onder, ik weet niet of ik morgen wel op school geraak als het zo nog is.
rackham    posted on 23-11-2008 20:52
Is dat dan zo'n probleem? Ik zit gewoon te hopen dat het nog wat bijsneeuwt zodat ik morgen lekker thuis kan zitten/in bed liggen en gewoon niks doen
Twizz    posted on 23-11-2008 20:55
Poster: rackham
Is dat dan zo'n probleem? Ik zit gewoon te hopen dat het nog wat bijsneeuwt zodat ik morgen lekker thuis kan zitten/in bed liggen en gewoon niks doen

lamzak:P

nee tis van de ene kant wel mooi,, (om foto's van te make bijvoorbeeld) maar het is ook gwoon kut want dit betekend dat ik morge wss niet met de brommer naar school kan, maar gebruik zal moeten maken van de fiets..
Dj_Fantasy    posted on 23-11-2008 21:01
Pf wat een bende lamzakken inderdaad!

Ik ga morgen lekker te voet naar school!
dj2dj.nl
Ferrox    posted on 23-11-2008 21:14
ik moet wel naar me stage, slecht weer of niet Unhappy
Bastian    posted on 23-11-2008 21:47
Pf wat een bende lamzakken inderdaad!

Ik ga morgen lekker te voet naar school!

Dat doe ik liever niet, 15 km heen en 15 km terug :P
Ik ga lekker met de auto Happy, laughing
Dj_Fantasy    posted on 23-11-2008 21:53

Dat doe ik liever niet, 15 km heen en 15 km terug :P
Ik ga lekker met de auto Happy, laughing

Busie komt zo?
dj2dj.nl
Bastian    posted on 23-11-2008 21:59
Busie komt zo?

Ja normaal gesproken zou dat ook kunnen maar ik woon in zo'n afgelegen dorp waar met een beetje geluk de bus 2/3 keer per dag langs komt, dus niet zo handig:P
Dj_Fantasy    posted on 23-11-2008 22:05

Ja normaal gesproken zou dat ook kunnen maar ik woon in zo'n afgelegen dorp waar met een beetje geluk de bus 2/3 keer per dag langs komt, dus niet zo handig:P

Even met de fiets naar een bushalte rijden in de buurt?
dj2dj.nl
Bastian    posted on 24-11-2008 14:09
Even met de fiets naar een bushalte rijden in de buurt?

Dan ben je d'r toch al bijnaWinking my eye
Achja binnekort scooter halen, hopen dat weer dan alleen wat beter word als van die natte sneeuw:D
tom-j    posted on 24-11-2008 17:13
Poster: Roov
 en op de tweede verdieping zaten ze met z'n alle te blowen...

vandaar dat jij zo stoned keek op de meetingCool!! nee grapje!
leuk feest dan:p!

242 Users online: 9 Guests (233 Unknown)
Pages generated today : 43.664
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.038