Poster: BoydGrift
Oh oh oh, Rover hoeveel hersencellen heb jij nog over?___________________________________________________________
WANEER KOM JE DE BEHRINGER NOU EINDELIJK TERUGBRENGEN!!!
Wat was jullie ervaring hiermee en hoe vond je het gebruiksgemak in tegenstelling tot een djm 800?
Poster: Dj_Fantasy
als de admin's van huis zijn en de mod's ook, dan worden Twizz & Fantasy wakker, en gaan ze de boel nog eens lekker vol spammen zoals vroeger!!
WHAT'S UP DJ RESOURCE!!!!!!
Balen jullie ook zo van dat rot weer?? dadelijk met de bus naar mn meisje, maar eerst nog een pokke eind door dat kut weer!
Poster: Twizz
sneeuwt t bij jullie ook al zo fokking hard?
Poster: rackham
Is dat dan zo'n probleem? Ik zit gewoon te hopen dat het nog wat bijsneeuwt zodat ik morgen lekker thuis kan zitten/in bed liggen en gewoon niks doen
Pf wat een bende lamzakken inderdaad!
Ik ga morgen lekker te voet naar school!
Poster: Bastian
Dat doe ik liever niet, 15 km heen en 15 km terug :P
Ik ga lekker met de auto
Busie komt zo?
Poster: Bastian
Ja normaal gesproken zou dat ook kunnen maar ik woon in zo'n afgelegen dorp waar met een beetje geluk de bus 2/3 keer per dag langs komt, dus niet zo handig:P
Even met de fiets naar een bushalte rijden in de buurt?
Poster: Roov
en op de tweede verdieping zaten ze met z'n alle te blowen...