Poster: Roov
Haha, ik heb zelf niet geblowd hoor :P, heeft er iemand van jullie wel eens stones geblowt dan? Lijkt me niet verstandig...
Feest was zeker lachen :P
Poster: Bartjenstoch iemand die het begrijpt :D zaterdag een lekker prakfeest gehad :D
Ik vind dat je beter stoned kan zijn dan ladder zat :P Als je stoned bent wordt je vaak wat rustiger en wanneer je dronken bent worden mensen vaak wat luidruchtiger en vervelender
Poster: Bartjens
Ik vind dat je beter stoned kan zijn dan ladder zat :P Als je stoned bent wordt je vaak wat rustiger en wanneer je dronken bent worden mensen vaak wat luidruchtiger en vervelender
Poster: Roov
Ik bedoel meer dat je stoned draait, ik bedoel het is alle twee niet ideaal. Waarschijnlijk ga je dan allemaal stomme fouten maken :P
Poster: bastianhecker
je hebt veel dj´s die onder invloed vaak op hun best zijn bijvoorbeeld ene villalobos, en de wighnomy brothers(hoe je het ook mag schrijven).
Richie hawtin moest zelfs een keer een set draaien maar hij was zo van de kaart dat hij niet meer op zijn benen kon staan, maarja hij wilde toch zo graag draaien dat hij door 2 mensen omhooggehouden moest worden en zo draaide hij zijn set!
Poster: Twizz
spammer de spam spam,,, weet er nog iemand leuke films?
Poster: Nvie
Madagascar 2 en The Love Guru moest ik erg om lachen
Poster: BoydGriftPoster: Nvie
De nieuwe 007 natuurlijk, en max payne.
neeee,,, ik wil 'bond, james bond' en die nieuwste heeft da nie:P
Poster: TwizzPoster: BoydGriftPoster: Nvie
neeee,,, ik wil 'bond, james bond' en die nieuwste heeft da nie:P
Da's waar, en het schijnt dat hij niet zijn pleziertje doet.
Ik heb hier bijna de hele collectie!
Poster: BoydGrift
Da's waar, en het schijnt dat hij niet zijn pleziertje doet.
Poster: Flexii
SAW 5
Poster: BoydGrift
De nieuwe 007 natuurlijk, en max payne.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.