Site opgeknapt DJ Pat
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Down_Town    posted on 26-09-2008 18:18
Ik ben er erg blij mee: DJ Pat website
Mod edit by Lead on 26-09-2008 18:56 (66%)

What do you think about Site opgeknapt DJ Pat ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 26-09-2008 18:44
Aah.. ff kijken.. Maak ten eerste je link klikbaarZiet er ERG mooi uit, kan niet anders zeggen. Wel een paar puntjes.. Ik kan een heel eind naar benedenscrollen.. Kan ook aan opera browser liggen, en het is handig als die "popup" dr is, dat je dan alsnog je menu kan bedienen.
Down_Town    posted on 26-09-2008 19:09
Lead heeft de link al aangepast voor me, thanx Smile having fun

Dat scrolen ligt aan Opera denk ik. In IE, Firefox en Safari blijft het scrollen binnen de perken. Ik zal eens Opera installeren van de week en kijken of ik het er uit krijg. Het zal wel iets in de style sheet zijn wat niet helemaal compatible is.

Het pop up gebeuren is zo'n script waar je ze normaal foto's in zetten, ik ben aan het stoeien geweest om daat dus een andere inhoud aan te geven. De achterliggende pagina wordt dan verduisterd en werkt dan niet. Als je op het kruisje rechts boven van het venstertje klikt ben je weer terug. Ik vond dat juist wel een bepaalde charme hebben.

Bedankt voor je commentaar in ieder geval!!
jannickv    posted on 26-09-2008 19:11
jippie alweer een site!!!
goh wat geef ik graag coments op sites.

eerst gaan we positief Winking my eye
-nette site
-nette lay-out
-origineel Winking my eye heb zelf geen idee hoe ik die popup moet doen (en daar kan ik niet tegen dus ga het meteen opzoeken)
-contact form... heeft zijn voor en zijn nadelen... je kan er veel shit door krijgen maar ik vind het persoonlijk leuker (als bezoeker)
-en eindelijk nog eens een site die niet html is :p dat zie ik graag Happy, laughing

dan wat negatieve^^ puntjes
-links moet ik 2 keer op klikken, vind ik eerder irritant
-het "links" gedeelte vind ik persoonlijk niet zo mooi... mss moet je eens kijken hoe dat mooier kan
- shit zeg ik vind niks meer :p

tips:
-op een website van een dj verwacht ik eigenlijk een deuntje
-de copyright zo ik persoonlijk in het midden zetten maar dat is mijn smaak xD

conclusie:
een van de beste site die ik hier op djr heb becomentarieerd

Poster: Stefjuuh
Aah.. ff kijken.. Maak ten eerste je link klikbaarZiet er ERG mooi uit, kan niet anders zeggen. Wel een paar puntjes.. Ik kan een heel eind naar benedenscrollen.. Kan ook aan opera browser liggen, en het is handig als die "popup" dr is, dat je dan alsnog je menu kan bedienen.

moet aan je browser liggen want dat heb ik hier niet
Down_Town    posted on 26-09-2008 19:28
Bedankt voor de beoordeling Jannickv. Erg postieve conclusie, daar ben ik blij mee Smile having fun

Op het formulier is nog geen rommel binnen gekomen. Wel al een keer reactie uit Zuid Afrika en één uit Italie.

Dat twee keer klikken heb ik niet?? Niet op Windows en niet op Apple. Dat snap ik dus niet.
Over de looks van het menu kan ik een eind in mee gaan. Daar ga ik nog eens goed over na denken. Ik vind een sober menu echter wel goed passen op deze manier.

Een deuntje bij betreden van een site vind ik het meest irritante wat er bestaat. Leuk als je net muziek zit te luisteren en er komt iets doorheen tetteren. Maar op de afdeling djfiles staat het vol met downloadbare mixen, dus leef je uit Cool
jannickv    posted on 26-09-2008 19:40
hehe 2 mis opvatingen Winking my eye
Poster: Down_Town
Over de looks van het menu kan ik een eind in mee gaan. Daar ga ik nog eens goed over na denken. Ik vind een sober menu echter wel goed passen op deze manier.

als je in het menu op links klikt de popup die je dan krijgt die vind ik niet zo mooi van lay-out.
Een deuntje bij betreden van een site vind ik het meest irritante wat er bestaat. Leuk als je net muziek zit te luisteren en er komt iets doorheen tetteren. Maar op de afdeling djfiles staat het vol met downloadbare mixen, dus leef je uit Cool

je kan ook gewoon ergens een playknopje zetten... zodat je stil binnenkomt maar indien gewenst zelf de muziek kan aanzetten.

verder hoop ik dat de rommel uitblijft anders moet je iets anders gaan doen voor contact
owja in een contactformulier een ip ban inbouwen is handig Winking my eye
Stefjuuh    posted on 26-09-2008 20:10
er staat nu een playertje op mijn site klikEn ik wil eigenlijk ook wel weten hoe die foto popupper heet! 
jannickv    posted on 26-09-2008 20:26
Poster: Stefjuuh
er staat nu een playertje op mijn site klikEn ik wil eigenlijk ook wel weten hoe die foto popupper heet! 

google "lightview"
User edit by jannickv on 26-09-2008 @ 20:27:28 (2%)
Down_Town    posted on 26-09-2008 20:36
Yes lightview it is.
jannickv    posted on 26-09-2008 20:43
hehe ik zei toch dat ik er niet tegen kan als ik iets niet weet :p

uhm verder heb ik de code gevonden waar het bij opera fout loopt
in je index.php staat dit

<frameset rows="*,0" framespacing="0" border="0" frameborder="NO">
<frame src="files/home.php" name="content" scrolling="no" noresize>
<frame src="fake"></frameset>

<noframes>

wel in opera wordt er blijkbaar doorgestuurd naar
http://www.djpat.nl/files/home.php

waar je het probleem van het scrollen ziet Winking my eye
Nvie    posted on 26-09-2008 22:47
Ik zou een leuke combi bedenken met die pijlen van je logo en een menu. Zo'n blokmenu doet de rest een beetje teniet.
View    posted on 27-09-2008 12:29
Bij 'Over DJ Pat' staan schrijffouten:

Ik draai al heel wat jaren mee in het dance circuit en heb in vele clubs en café's en clubs gedraait in het Rijnmond gebied.

Café's moet cafés zijn en gedraait gedraaid.

Voor de rest leuke site, allees zou hij wat sneller mogen laden, maar dat is waarschijnlijk de fout van mijn internetverbinding.

Down_Town    posted on 29-09-2008 10:33
Ik heb de schrijffoutjes aangepast. Bedankt voor die tip!

Ook heb ik even met Opera gekeken. Daarmee kan je de hoofdpagina scrollen inderdaad. Ik ben nog wat aan het proberen geweest met het instellen van het frame maar ik krijg het er niet uit. Het lightview script vind ik ook langzaam op Opera. Eigenlijk voel ik er weinig voor om voor een weinig gebruikte browser de hele boel binnenste buiten te keren. Of is dat arrogant? Cool
Ik zal zo af en toe eens kijken of er een update komt van het lightview script. Dat zou iets sneller mogen maar ik vind het wel acceptabel.
Stefjuuh    posted on 29-09-2008 11:08
Ik heb de schrijffoutjes aangepast. Bedankt voor die tip!

Ook heb ik even met Opera gekeken. Daarmee kan je de hoofdpagina scrollen inderdaad. Ik ben nog wat aan het proberen geweest met het instellen van het frame maar ik krijg het er niet uit. Het lightview script vind ik ook langzaam op Opera. Eigenlijk voel ik er weinig voor om voor een weinig gebruikte browser de hele boel binnenste buiten te keren. Of is dat arrogant? Cool
Ik zal zo af en toe eens kijken of er een update komt van het lightview script. Dat zou iets sneller mogen maar ik vind het wel acceptabel.
 Hmm.. ik ben het gewend, enters werken hier niet, en andere dingen moet ik gewoon ff IE voor opstarten.. En echt storend is het niet, dat scrollen!:p
PaulBrugel    posted on 29-09-2008 15:30
Mooi logo
Down_Town    posted on 29-09-2008 15:36
Het logo heb ik niet helemaal zelf gemaakt hoor.
Vector bestand gevonden op internet, Daar wat dingen uitgeknipt, kleuren aangepast en een tyekst er op geplakt.

Ik zie het ook niet als logo maar meer als achtergrond. Die verander ik ook eens in de zoveel tijd.

This is an old Topic

No new postings for 6.070 days.
 Post CommentThat would be 202.3 months
or a whopping 16.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

166 Users online: 20 Guests (146 Unknown)
Pages generated today : 20.327
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.756.842