Poster: Stefjuuh
Aah.. ff kijken.. Maak ten eerste je link klikbaarZiet er ERG mooi uit, kan niet anders zeggen. Wel een paar puntjes.. Ik kan een heel eind naar benedenscrollen.. Kan ook aan opera browser liggen, en het is handig als die "popup" dr is, dat je dan alsnog je menu kan bedienen.
Poster: Down_Town
Over de looks van het menu kan ik een eind in mee gaan. Daar ga ik nog eens goed over na denken. Ik vind een sober menu echter wel goed passen op deze manier.
Poster: Down_Town
Een deuntje bij betreden van een site vind ik het meest irritante wat er bestaat. Leuk als je net muziek zit te luisteren en er komt iets doorheen tetteren. Maar op de afdeling djfiles staat het vol met downloadbare mixen, dus leef je uit
<frameset rows="*,0" framespacing="0" border="0" frameborder="NO">
<frame src="files/home.php" name="content" scrolling="no" noresize>
<frame src="fake"></frameset>
<noframes>
Poster: Down_TownHmm.. ik ben het gewend, enters werken hier niet, en andere dingen moet ik gewoon ff IE voor opstarten.. En echt storend is het niet, dat scrollen!:p
Ik heb de schrijffoutjes aangepast. Bedankt voor die tip!
Ook heb ik even met Opera gekeken. Daarmee kan je de hoofdpagina scrollen inderdaad. Ik ben nog wat aan het proberen geweest met het instellen van het frame maar ik krijg het er niet uit. Het lightview script vind ik ook langzaam op Opera. Eigenlijk voel ik er weinig voor om voor een weinig gebruikte browser de hele boel binnenste buiten te keren. Of is dat arrogant?
Ik zal zo af en toe eens kijken of er een update komt van het lightview script. Dat zou iets sneller mogen maar ik vind het wel acceptabel.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.