chatroom (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

wilum    posted on 15-07-2005 23:59
ik zat te bedenken...(ook voor het eerst)

waarom is het niet handig om een chatroom te maken dan krijg je direct bericht (bij een forum moet je wachten) mischien handig idee
 maar stem maar voor/tegen en graag een mening in deze topic

maar zou dat kunnenConfused

What do you think about chatroom ??

Vote :   

wilum    posted on 17-07-2005 18:30
oke
tairip    posted on 19-07-2005 01:18
Waar is die box ik verveel me en wil wel ff chatten met mede DJresource leden, misschien is het een idee om een engeld en en NL talige box te maken!

Omdat er ook nogal wat buitenlandse leden zijn!
wilum    posted on 19-07-2005 11:52
goed idee maar winm is er neit zo weg van en het andwoord van lead moet volgonds mij nog komen.... zo nee (geen chatroom) en als ze er mee eens zijn weetik ut nog neit
W.i.M    posted on 19-07-2005 13:52
Als hier echt veel animo voor is dan kunnen we misschien altijd nog een experimentje opzetten...

Misschien verander ik van gedachte bij goede argumenten of veel
animo. Ik denk dat je aardig wat mensen moeten hebben die het chatten leuk
vind om niet steeds in een lege babbelbox terecht te komen
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
tairip    posted on 19-07-2005 14:12
Een tijd afspreken om het aan de loop te krijgen bijvoorbeeld iedere avond om 20.00 uur of 1x in de week!
Jorrit    posted on 19-07-2005 14:24
dan een goed idee ja, en een expirimentje is nooit weg Winking my eye
Sicco    posted on 19-07-2005 16:32
jepz.. dat lijkt mij nou ook ideaal!!  perfect.. makkelijk ff snel vragen stellen

probleem is dan dat bepaalde mensen (met veel kennis over een bepaald product bijv) heel vaak dezelfde vragen moeten beantwoorden denk ik.. want niemand kan het nalezen..

Maar het idee ben ik voor
tairip    posted on 19-07-2005 23:12
niemand kan het nalezen.... maar voor dat soort dingen hebben we altijd nog het Forum zelf Winking my eye
W.i.M    posted on 19-07-2005 23:17
Poster: Sicco
...
probleem is dan dat bepaalde mensen (met veel kennis over een bepaald product bijv) heel vaak dezelfde vragen moeten beantwoorden denk ik.. want niemand kan het nalezen..
...

Hier heb je een belangrijk punt. Alle informatie over DJ-apparatuur is nu opgelagen in de database en makkelijk te raadplegen via de Search. Een chatsessie bewaren en daarheen verwijzen is echter geen goed plan.

Het enige goede punt van een chatbox is denk ik het extra fungehalte
en niet om een vraagbaak voor problemen op gebied van DJ-gear.
tairip    posted on 19-07-2005 23:31
idd... het isom de site wat interactiever te maken en misschien meer leden te werfen, des te meer zielen des te meer vreugd!

(en des te meer kennis)!

Volgens mij mis ik hier DJ's die kunnen scratchen! (ben zelf aant oefenen maar werpt nog niet echt zijn vruchten af :P)
boelie    posted on 20-07-2005 01:23
ja chatbox zou wel een goed idee zijn.

beetje praten over muziek platen enz.

samoht    posted on 20-07-2005 12:02
hej ! idd een goed idee
Frantic    posted on 20-07-2005 12:29
Nouja in feite heb ik al een beetje een dj chat.. Als dit niet mag vd mod's, gooien ze t maar weg:

irc: irc.lichtsnel.nl
kanaal: #dj
webchat: http://dj.lichtsnel.nl

Edit: kan er best heel stil lijken, want niet iedereen zegt evenveel... En in de avond uren ben ik gaan werken dus ja...
User edit by Frantic on 20-07-2005 @ 12:32:34 (83%)
ccc    posted on 20-07-2005 17:21
Poster: Frantic
Nouja in feite heb ik al een beetje een dj chat.. Als dit niet mag vd mod's, gooien ze t maar weg:

irc: irc.lichtsnel.nl
kanaal: #dj
webchat: http://dj.lichtsnel.nl

Yes ik zit erin.
Frantic    posted on 20-07-2005 17:44
:P Dat zie ik Winking my eye
Jorrit    posted on 20-07-2005 17:55
hmmm daar heb je irc voor nodig dus? Winking my eye
het zou makkelijk zijn als dat hier (als het ooit komt) niet zo is...
Frantic    posted on 21-07-2005 17:22
Nee niet per se, je kan ook via de webchat:

http://dj.lichtsnel.nl Er opent automatisch een 2e scherm waarmee je naar de chat gevoerd wordt.
Sicco    posted on 21-07-2005 17:51
Misschien een mogelijkheid dat je een bericht kunt sturen naar degene die ingelogd is.. Een soort chatten, ma dan ff kort en krachtig.. In een klein schermpje dat dan opent.. Keb niet zoveel verstand van pc's dat ik weet of dat makkelijk te realiseren is, maar misschien wel een gulden middenweg??
W.i.M    posted on 21-07-2005 19:07
Je bedoelt een bericht sturen naar iedereen die is ingelogd ?
wilum    posted on 21-07-2005 22:47
nu ik al die reacties zie over deze topic lijkt het mij ook overboodig om een chatroom te maken (ik vin ook namenlijk dat er steeds minder over dj word gepraat) meer over hoegoet jezelf ben (en dat vind ik wel jammer)   dus deze topic mag van mij vergeten worden

gr.
wilum
Jorrit    posted on 21-07-2005 23:35
he? ik snap niet wat dit te maken heeft met hoe goed iemand zelf heeft.
En er wordt in dit topic niet over het dj gebeuren gepraat, om dat we het hier hebben over de realisatie van een chatroom... Winking my eye
En imo mag dit topic niet weg, want ik vind het wel een leuk idee...
W.i.M    posted on 21-07-2005 23:51
Poster: Jorrit
he? ik snap niet wat dit te maken heeft met hoe goed iemand zelf heeft.
En er wordt in dit topic niet over het dj gebeuren gepraat, om dat we het hier hebben over de realisatie van een chatroom... Winking my eye
En imo mag dit topic niet weg, want ik vind het wel een leuk idee...

Dit topic houden we natuurlijk gewoon nog even open omdat er altijd serieus naar een idee wordt gekeken... En hier is nog niet definitief een ei over gelegd dus enige discussie over hoe en wat we hier graag zouden willen zien met een chatbox lijkt mij een goed idee.
Mod edit by W.i.M on 21-07-2005 23:56 (9%)
Frantic    posted on 23-07-2005 17:40
Als er hulp nodig mocht zijn omtrent IRC ofzo, kan je altijd contact met moi opnemen.
W.i.M    posted on 27-07-2005 18:54
Ik denk dat een chatbox in de website geintregreerd een beter idee is dan een los IRC kanaal.

Ik weet wel dat een chatbox in Java gemaakt moet worden en niet in javascript, en aangezien de kennis met Java nou niet echt bepaald goed is te noemen is dat wel een klein probleempje.
wilum    posted on 27-07-2005 22:47

Dit topic houden we natuurlijk gewoon nog even open omdat er altijd serieus naar een idee wordt gekeken... En hier is nog niet definitief een ei over gelegd dus enige discussie over hoe en wat we hier graag zouden willen zien met een chatbox lijkt mij een goed idee.

toch fijn dat je het een goed idee vind

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

87 Users online: 21 Guests (66 Unknown)
Pages generated today : 33.503
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.421.877