waarom is het niet handig om een chatroom te maken dan krijg je direct bericht (bij een forum moet je wachten) mischien handig idee maar stem maar voor/tegen en graag een mening in deze topic
maar zou dat kunnen
What do you think about chatroom ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
maar dat kan gewoon in een forum gezet worden en als iemand een directe vraag heefd dan kan die zo beandwoordworden.. ik heb er geen verstand van of het wel kan en of het wel verstandig is
idd ik vin dit een zeer leuk idee ! en als dit erg goed gaat kunnen we miss meer edan 1 chatkamer maken waardoor je toch over bepaalde dingen sneller kunt praten
User edit by DjEternity on 16-07-2005 @ 18:26:25 (100%)
Beide.... toevallig, ik zat hier afgelopen week ook n og over te denken. Bij voldoende animo is alles mogelijk.... laat maar horen of we er wat mee moeten gaan doen.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.