Poster: DJ-Xtremerer zijn goedkope 2 kanaal reloops ook die perfect binnen zijn budget passen, alleen hebben die geen bpm counter.
Tja dan moet je een Behringer kopen, dan kom je er zelf wel achter.
Poster: Gery
er zijn goedkope 2 kanaal reloops ook die perfect binnen zijn budget passen, alleen hebben die geen bpm counter.
maar daarvoor zou ik het niet laten, hou betrouwbaar kan zo'n bpm counter op een goedkoop mengpaneel zijn...
Poster: D-Zone
van mijn prijs wijk ik in ieder geval niet af, 1000 euro is echt teveel, meer dan 500 voor alles samen wil ik niet geven. Ik weet dat ik daarvoor lang geen proffesionele dingen kan krijgen, maar toch wel genoeg om mij als amateur te amuseren?
(toffe site trouwens xtremer!)
Poster: DJ-Xtremer
De Reloop RMX-40 DSP heeft een effectsampler en ziet er naar mijn mening ook een stuk mooier uit:P. Over de kwaliteit van de RMX ben ik wel te spreken daarom raad ik hem je ook aan. Ik heb namelijk geen ervaring met JB mengpanelen.
De Numark bestaat al jaren en heeft ook al jaren goede producten. Heb vroeger zelf overwogen om de Numark te kopen, maar had toen een DAP gekocht:P. Het verschil tussen beide spelers is dat de JB meer pitchbereik heeft en nog een aantal extra features die wel makkelijk zijn.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.