Poster: focus
Pff...nog altijd aan het vergelijken maar raak er vooralsnog niet uit, gezien de positieve en negatievere dingen die op 't net gevonden blijven worden voor de beide :S
EDIT betreft djm 400
Het ontbreken van een mix potmetertje voor de headphones, is dat geen gemis, bedoel is het bij de djm 400 duidelijk te horen/onderscheiden bij beatmixen ?
Neig ook naar de degelijkheid van een Pioneer, maar de RMX-40 lijkt me weer zo'n mooie en complete mixer!
De Reloop lijkt me dan ook zeker wat, maar wil niet na enkele weken het gevoel krijgen van 'had ik toch maar voor pioneer gegaan' omdat 't het weer nét niet is wat ik heb gekocht. Maar lees ook weer genoeg goeds over de RMX, al maakt dat 't juist weer moeilijker ook!
Poster: BoydGriftbas wegdraaien en mid opdraaien op je stille kanaal.. Works fine for me! En hoe vaak zie je neit mensen die ook dubbel cueén op de grote mixers?
Ik mis de cue mix knop voor geen meter, je hebt toch maar 2 kanalen.
Maar,, je kan ze niet op verschillend nivau kiezen dus.
Dan gaat het er dus over, een Reloop Blackfire, of een Pioneer DJM-600...!?
Poster: presto
Dat probleem heb ik nou ook...
Hm, dus als het zou gaan om DJM-600 vs RMX-40 (Blackfire) zou toch de Reloop betere keuze zijn merk ik!?
Da's enkel positief gezien ook de prijs toch een stukje lager ligt!
Niet verwacht, maar hoor het nu van velen dus waarschijnlijk zeker waar.
En de Reloop, in de optiek dat ie toch ook mee moet naar wat drive-in gebeuren met de toekomst, zou die kwa degelijkheid ook wel een beetje overleven denken jullie?
We zijn al een heel eind op weg met de keuze nu :D eindelijk!
ps @ de Reloop bezitters; is de USB ook n blackfire of is die nog van het type DSP?
Thanks again !
En de Reloop, in de optiek dat ie toch ook mee moet naar wat drive-in gebeuren met de toekomst, zou die kwa degelijkheid ook wel een beetje overleven denken jullie?
!