Poster: presto
Voor mij is het inmiddels duidelijk, ik ga voor de rmx 40 dsp usb. Ik bestel m deze week ergens, ben benieuwd :P
Poster: Xitrate
Als je even doorspaart heb je zo een tweedehands DJM600..
Poster: Rowan
Jaaa jij wilt gewoon dat hij jou dsp koop:P
Poster: DJ-Xtremer
Ik zeg het nog één keer: de DJM-600 is een verouderd type.
Als ik zou moeten kiezen tussen een DJM-600 of een RMX-40 DSP Blackfire dan koos ik de Reloop. Simpel weg omdat ik er hele goede ervaringen mee heb. Het enigste verschil is dat de Effectsampler op de DJM net iets beter is dan de RMX, who cares? Het bespaart je ook gelijk een hoop geld als je de Reloop koopt, zeker omdat de DJM en de RMX bijna hetzelfde zijn... Als je nou zegt RMX-40 DSP en de DJM-800, kijk dan gaat er bij mij een belletje rinkelen, dan kies ik voor de 800 omdat daar meer op zit en van betere kwaliteit is. Kortom, ga gewoon lekker voor de RMX-40 DSP, daar heb je jaren plezier van, zowel thuis als on the road!
Poster: Xitrate
Weet ik, ik zeg ook niet dat ík voor de DJM-600 zou gaan, maar als híj een DJM600 wil dan kan híj net zo goed even 100 euro even doorsparen en dan heeft híj er één tweedehands.
Waarom een USB Ga je met PC draaien dan? Ik zou gewoon de DSP Blackfire pakken, scheelt je ook nog wat.
Je gaat er zeker geen spijt van krijgen
Poster: presto
Lekker makkelijk demo`s opnemen
Daar heb je je REC voor toch:P. Je drukt op opnemen en je hebt t zelfde.
Je moet t zelf maar weten. Ik vind t geld verspilling:P.
Poster: focus
Nu we toch offtopic bezig zijn :P, heb je ook een manier om hier beeld bij te krijgen voor n opname met beeld én geluid via de pc, met een camcoder zonder audio-in helaas .
en back on topic; ik heb als het goed is volgens de shop mijn Blackfire morgen of overmorgen hier!
Poster: BoydGriftZoals ik het doe.. Webcam het beeld laten doen, en audio via lijningang!
Ja!
het beeld los opnemen, en dan alles in elkaar plakken met windows movie maker.
dan kan je de audio met het beeld syncen!
---> Aux-In op mijn Soundblaster X-Fi Platinum Fatality Champion Series --->
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.