ik hoord vandaag weer dat nummer op slamfm, hij is al vrij oud een echte klassieker maar weet de naam niet.
het is een trance nummer (denk ik) waarin je steeds een vrouwen stem hoort jeuzelen, volgens mij niet zingen, het lijkt wel iets midden oosten achtig. iets van hmmm haa jaa jaa jaa ja j hmmm, dat is echt kenmerken voor dit nummer.
sorry dat ik niks meer kan vertellen, maar ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen
What do you think about oude trance klassieker ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als er geen linkje is richting youtube oid denk ik dat het een lastig geval wordt. SlamFM draait eigenlijk alleen maar nieuwe muziek en weinig klassiekertjes...
Enige nummer waar ik aan moet denken nu is "Enigma - Return to Innocence". Maar dat is geen trance, lijkt me. Of zou het iets van Gouryella kunnen zijn?
Goed gegokt het is inderdaad Paul van Dyk - Nothing but you En Slamfm draait inderdaad veel nieuwe muziek, soms wat te vaak vind ik. Maar zo nu en dan hoor je toch even zo'n goeie ouwe er tussendoor.
Poster: dutchboy Goed gegokt het is inderdaad Paul van Dyk - Nothing but you En Slamfm draait inderdaad veel nieuwe muziek, soms wat te vaak vind ik. Maar zo nu en dan hoor je toch even zo'n goeie ouwe er tussendoor.
Haha, zeker mooi dat ik een nummer kan raden aan de hand van "hmmm haa jaa jaa jaa ja j hmmm". :P
No new postings for 6.221 days. Post CommentThat would be 207.4 months or a whopping 17 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.