oude trance klassieker
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchboy    posted on 10-09-2008 21:43
ik hoord vandaag weer dat nummer op slamfm, hij is al vrij oud een echte klassieker maar weet de naam niet.

het is een trance nummer (denk ik) waarin je steeds een vrouwen stem hoort jeuzelen, volgens mij niet zingen, het lijkt wel iets midden oosten achtig. iets van hmmm haa jaa jaa jaa ja j hmmm, dat is echt kenmerken voor dit nummer.

sorry dat ik niks meer kan vertellen, maar ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen

What do you think about oude trance klassieker ??

Vote :   

Lead    posted on 11-09-2008 09:28
Als er geen linkje is richting youtube oid denk ik dat het een lastig geval wordt. SlamFM draait eigenlijk alleen maar nieuwe muziek en weinig klassiekertjes...
Let the BASS be louder
RiX    posted on 11-09-2008 10:03
Enige nummer waar ik aan moet denken nu is "Enigma - Return to Innocence". Maar dat is geen trance, lijkt me. Of zou het iets van Gouryella kunnen zijn?
MaykFroix    posted on 11-09-2008 11:38
Ik gok op Paul van Dyk - Nothing But You.

the-melody    posted on 11-09-2008 11:49
Jup das Paul Van Dyk-Nothing But You Happy, laughing
dutchboy    posted on 11-09-2008 17:50
Goed gegokt het is inderdaad Paul van Dyk - Nothing but you CoolEn Slamfm draait inderdaad veel nieuwe muziek, soms wat te vaak vind ik. Maar zo nu en dan hoor je toch even zo'n goeie ouwe er tussendoor.
MaykFroix    posted on 12-09-2008 10:57
Poster: dutchboy
Goed gegokt het is inderdaad Paul van Dyk - Nothing but you CoolEn Slamfm draait inderdaad veel nieuwe muziek, soms wat te vaak vind ik. Maar zo nu en dan hoor je toch even zo'n goeie ouwe er tussendoor.

Haha, zeker mooi dat ik een nummer kan raden aan de hand van "hmmm haa jaa jaa jaa ja j hmmm". :P
Illusion    posted on 12-09-2008 12:13
Dit is en blijft een heerlijk nummer!
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

405 Users online: 212 Guests (193 Unknown)
Pages generated today : 58.560
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.532.333