Elke Dj, Producer, artiest, persoon heeft een bepaalde muziek stijl die hij of zij leuk vind. Voor de een is dit House voor de ander HipHop en voor iemand anders misschien wel de Hardstyle of Hardcore.
Misschien heeft iemand wel een studio, en werkt hij de hele dag aan zijn muziek. Terwijl iemand anders misschien wel de hele dag gewoon muziek zit te luisteren, of te draaien omdat hij het gewoon leuk vind

Nu wil ik deze vraag aan jullie stellen. Wat betekend muziek voor jullie? Is het iets wat je gewoon gezellig vind om te luisteren, of betekend het iets heel speciaals voor je. Wil je bekend worden met je eigen muziek? Of draai je het bijv. gewoon omdat je het mooi vind.
Ik zal even starten:
Muziek betekend veel voor mij. Het is iets waar ik dagelijks mee bezig ben, en wat ik ook Echt nodig ben. Van een hobby is muziek een passie voor mij geworden. Ik ben de muziek gaan leren kennen, en heb langzamerhand steeds meer geleerd. Ik ben er gek op, en weet zeker dat dit een dagelijkse activiteit van me zal blijven.
Daarnaast hoop ik natuurlijk ook dat mijn eigen muziek/tracks ooit gereleased worden op een label.:D

What's Your Opinion?