Wat betekend muziek voor jou
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Illusion    posted on 03-09-2008 19:44
Elke Dj, Producer, artiest, persoon heeft een bepaalde muziek stijl die hij of zij leuk vind. Voor de een is dit House voor de ander HipHop en voor iemand anders misschien wel de Hardstyle of Hardcore.

Misschien heeft iemand wel een studio, en werkt hij de hele dag aan zijn muziek. Terwijl iemand anders misschien wel de hele dag gewoon muziek zit te luisteren, of te draaien omdat hij het gewoon leuk vindWinking my eye

Nu wil ik deze vraag aan jullie stellen. Wat betekend muziek voor jullie? Is het iets wat je gewoon gezellig vind om te luisteren, of betekend het iets heel speciaals voor je. Wil je bekend worden met je eigen muziek? Of draai je het bijv. gewoon omdat je het mooi vind.

Ik zal even starten:

Muziek betekend veel voor mij. Het is iets waar ik dagelijks mee bezig ben, en wat ik ook Echt nodig ben. Van een hobby is muziek een passie voor mij geworden. Ik ben de muziek gaan leren kennen, en heb langzamerhand steeds meer geleerd. Ik ben er gek op, en weet zeker dat dit een dagelijkse activiteit van me zal blijven.

Daarnaast hoop ik natuurlijk ook dat mijn eigen muziek/tracks ooit gereleased worden op een label.:D

Cool           Cool

What's Your Opinion?

22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)

What do you think about Wat betekend muziek voor jou ??

Vote :   
Xtremer    posted on 03-09-2008 20:06
Ik heb overal waar ik ook ben muziek en kan bijna niet zonder, als ik reis of niks te doen heb. Onderweg lekker luisteren naar de MP3's op me iPhone en thuis creatief aan de gang met muziek! Thuis luister ik standaard muziek en vooral s'avonds hou ik me bezig met mixen en produceren. Tja wie luisterd er geen muziek hier:P? Ik hoop dat de DJ's hier toch wel enige interesse en creativiteit tonen voor hun muziekWinking my eye.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
thevoidilluminator    posted on 03-09-2008 20:20
Muziek is voor mij een heel belangrijk iets.

Danwel op de achtergrond om te relaxen of op mijn werk, of vreselijk uit je dak gaan op een feest.
Achter de draaitafels/cd spelers of net die ene plaat vinden waar je al tijden naar "op jacht" bent.

Sfeer en niets anders dan sfeer, als een soort drugs.
van metal tot triphop, van oldschool tot darkcore en verzin zelf wat er tussen in zit :P
van illegaal feest tot festival en van het iets verder openschroeven van je volume thuis tot het geluidssysteem waar je broekspijpen van trillen..
JuniorDDP    posted on 03-09-2008 20:21
Muziek is iets dat je kan creeëren, mixen en soms manipuleren (voor de fun :p), maar daarnaast is muziek ook kunst en daarmee bedoel ik de muziek van vroeger, rock, disco, rock and roll, klassiek, ambiance, ...

Ik ben een grote fan zoals:
- the doors
- rolling stones
- gun's and roses
- ccr
- tina turner
- barry white
...

Er gewoon naar luisteren met je koptelefoon (hdj 1000 Happy, laughing) is een zalig moment dat je moet koesteren en daarnaast de nieuwere muziek mixen, remixen, ... vult het gwn allemaal aan
Lawrenz    posted on 03-09-2008 20:34
Waar ik ben is er muziek :P Niet alleen de stampende house beats zijn aanwezig op de iPod, telefoon en op de PC, ook alle andere genres (including film soundtracks). Over house: ik luister het graag gemixt, of alleen maar radio edits. 7 minuten luisteren naar 1 track vind ik wat minder. Doe ik als het goed is maar 1 of 2 keer om te luisteren of een track goed is Happy, laughing
Over filmmuziek en andere genres (van rock tot jazz): daar doe ik echt veel aan. Zit nu 10 jaar op pianoles, en heb sinds kort ook improvisatieles (jazz). Ik leer daar echt veel van en wil er in doorgroeien en -gaan (conservatorium!). Wat ik daarna wil doen weet ik nog niet; waarschijnlijk een combi van uitvoeren (achter de schermen bij theater/concert oid) en het echte produceren. En tja, filmmuziek schrijven lijkt me ook heel vet :D
justjustin    posted on 03-09-2008 20:36
Volgens mij vriendin ouders en zussen....Als muziek niet zou bestaan zou justin een kut leven hebben...
Net zoals bewegen trouwens...kan alleen stil zitten/liggen in bed...

Elk moment van de dag muziek luisteren op de fiets in de auto draaien muziek checku en maken.

En mijn favo is House...

Maar alles kan bij mij wel eigenlijk...
van hollands tot hardstyle/hardcore...

Conclussie: Without Music No Life
Dyno    posted on 03-09-2008 20:59
Muziek is iets dat je een bepaald gevoel geeft.
Of het nu hollandstalig, house, hardrock of hindoe is, je krijgt er een gevoel bij.
Dát is muziek voor mij.

En het leuke is, dat er voor elk gevoel een ander soort muziek is. (denk aan alle emoties die een mens kan hebben, blij, boos, verliefd, enz....)

Music was my first love, and it will be my last!
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
qntr0l    posted on 03-09-2008 22:16
Music is my life, can't live without it.

Kort maar krachtig Happy, laughing.
DeteqBoy    posted on 03-09-2008 22:16
Muziek is gewoon ja.. een uitlaatklep ook voor mij. Maar ook een speciaal gevoel, die bepaalde break of melodie die je kippenvel geeft, geweldig Happy, laughing Is niet echt te omschrijven ofzo :P

Ik zou niet zonder muziek willen Happy, laughing
MoXeGy    posted on 03-09-2008 22:23
Ik leef voor muziek, muziek is mijn leven.
lekker uit je dak gaan op hardstyle of house,of lekker dat ultime gevoel op een goede rustige plaat.
Zo heb je vaak bij hardstyle combinaties, lekker uit je dak gaan + een krieoelende break(welliswaar veel van andere platen maar het is wel super vet.)
Zoals dateqboy al beschrijft Winking my eye

Liefde voor muziek.
User edit by MoXeGy on 03-09-2008 @ 22:24:08 (12%)
Bles    posted on 03-09-2008 23:47
music=life
zalo    posted on 04-09-2008 00:21
ik luister muziek, als ik me moet ontspannen en concentreren. EN altijd op de trein, in de auto...maar ik kan wel perfect een dagske zonder muziek
SilvioAquila    posted on 04-09-2008 13:51
Poster: DJDyno
Muziek is iets dat je een bepaald gevoel geeft.
Of het nu hollandstalig, house, hardrock of hindoe is, je krijgt er een gevoel bij.
Dát is muziek voor mij.

En het leuke is, dat er voor elk gevoel een ander soort muziek is. (denk aan alle emoties die een mens kan hebben, blij, boos, verliefd, enz....)

Precies!!!

Poster: DJDyno
Music was my first love, and it will be my last!

Oohjaaa :D
christiano    posted on 04-09-2008 15:12
music=life + emotie. luister ook vaak naar een bepaalde muziek als ik bijv verdrietig ben of rustig of juist weer blij :D
verder leef ik niet zonder muziek, overal heb ik muziek, op de fiets, in de auto, in klas lokaal, ik val er zelfs mee in slaap
:D
OrsonWelsh    posted on 04-09-2008 15:16
 alles!
justjustin    posted on 04-09-2008 15:22
Poster: orsonwelsh
 alles!

Zo kort maar krachtig kan het zijn!!
_Ivan_    posted on 04-09-2008 23:42
Leven.
Feel&.Celebrate.Life!
Farcry    posted on 05-09-2008 00:13
Muziek betekenT heel veel voor mij. Als ik naar mijn werk rij maakt het mij rustig voor de dag die komen gaat en geeft me energie. Als ik weer naar huis ga, brengt het me weer helemaal tot rust en reset mijn hersentjes.... verder geeft het me steun in moeilijke tijden en kan me echt ontroeren.....

kortom muziek is 1 van de meest bijzondere dingen in ons korte leven...... denk aan bijzondere momenten in je leven en vaak hoort er een bepaald stuk muziek bij...... en wat is het allermooiste... er is zoveel om te beluisteren...... zoveel stromingen, zoveel variaties.........  

Zonder muziek zou de wereld niet draaien Cool
Muziek is de Duracel batterij die ons allen doet voortbewegen....
SilvioAquila    posted on 05-09-2008 08:45
Poster: 3cyclic
 denk aan bijzondere momenten in je leven en vaak hoort er een bepaald stuk muziek bij...... en wat is het allermooiste... er is zoveel om te beluisteren......

en ook bijvoorbeeld bij bepaalde scenes van films, merk je hoe een stukje muziek iets extra toegevoegd!
ianroma    posted on 09-09-2008 22:52
Muziek is alles voor mij. Heb zelfs een hele erge ruzie met me vriendin gehad toen ze vroeg wat ik meer zou missen: haar of muziek. En ik toen ik er lang over nadacht wist ik het nog steeds niet. Zolang als dat ik leef, luister ik naar muziek. Me ouders brachten me mee naar concerten en opera's en ik genoot daar echt van. Nu is mijn muziek naaar een andere smaak uitgegaan natuurlijk.
Als ik muziek luister dan ben ik even weg van mijn problemen. Muziek maakt me warm of koud van binnen. Soms bij echt hele goede muziek krijg ik zelfs kippenvel. Als ik zelf sta te draaien en het publiek gaat helemaal los dan geeft dat echt een geweldig machtig gevoel.
RoyBeware    posted on 10-09-2008 16:00
Ik hoef niet overal muziek. Hangt een beetje van de situatie af.
Maar thuis heb ik ALTIJD muziek aan. Al is het geen Trance, dan is het gewoon 538 of SlamFM...
Jaja, ik hou ook van ander soort muziek hihi...

Het vrolijkt je op als je droevig bent, of boos...
Maar als ik echt boos ben, of ergens over wil na denken dan zet ik meestal een lekkere A State of Trance aan...
Dat berut mij altijd op. Wordt er rustig van, of kan er erg uit gelaten door worden... Dus heel vrolijk en actief.

Ja, muziek kan rare dingen met een mens doen haha..
En natuurlijk het creatief bezig zijn met muziek is gewoon cool.
User edit by RoyBeware on 10-09-2008 @ 16:00:41 (12%)
qntr0l    posted on 10-09-2008 16:17
Poster: Roy-776
Ik hoef niet overal muziek. Hangt een beetje van de situatie af.
Maar thuis heb ik ALTIJD muziek aan. Al is het geen Trance, dan is het gewoon 538 of SlamFM...
Jaja, ik hou ook van ander soort muziek hihi...

Het vrolijkt je op als je droevig bent, of boos...
Maar als ik echt boos ben, of ergens over wil na denken dan zet ik meestal een lekkere A State of Trance aan...
Dat berut mij altijd op. Wordt er rustig van, of kan er erg uit gelaten door worden... Dus heel vrolijk en actief.

Ja, muziek kan rare dingen met een mens doen haha..
En natuurlijk het creatief bezig zijn met muziek is gewoon cool.

Ik wordt van die nieuwe track van Armin van Buuren (in and oud of love) zo ontzettend rustig. Vooral van het eerste stukje, wanneer dat vrouwtje begint te zingen. Zoooooo mooi gewoon.
RoyBeware    posted on 10-09-2008 16:19
Yep, inderdaad...
De tracks waar ik rustig van word is vaak met een zweverige climax...
Meer uplifing trance daar word ik weer drukker van...

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

271 Users online: 64 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 54.566
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.528.339

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use