What do you think about zo kun je je booth ook maken ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ziet er cool uit maar die prijs..... en dan het meubel DUAL Record Cabinets..... bij ikea 120euri's ik heb ca 2500 12"'s in staan plus een zooi ordners en dat past echt niet in die kast voor 475$ ex shippingcosts dat geld kan je beter aan goede bekabeling en equipment uitgeven. Maar als je een geldboom hebt staan..... ach ja dromen moet kunnen h?? haha
Je kunt echt beter zelf wat inelkaar knutselen. Voordelen: -perfect opmaat -goedkoop -toch stevig als je een goede constructie maakt -je kan het in iedere kleur schilderen
Ik heb zelf een soort rek gemaakt voor als ik buiten de deur ga draaien. Van binnen is het grijs geschilderd en de buitenkant is bekleed met stof. Het is heel erg stevig en er zitten handvaten in en wieltjes onder. Dus perfect te vervoeren.
ik ben ook voor het zelf in elkaar zetten, alleen goedkoop? Tja ligt er maar net aan hoeveel je er aan uitgeeft, als je het vrij basic houdt valt het wel aardig mee qua prijs. Grootste voordeel is echter wel dat je het precies zo kan maken zoals je zelf wilt.
Ja goedkoop.. je moet niet rekenen dat je voor 50 euro klaar bent. Maar als je een Echt mooi meubel wilt geef je al snel zo'n 300 euro uit en je kan echt wel wat moois maken voor dat geld
Je moet een beetje handig zijn, met techniek lukte het al niet, dus ik begin er niet aan.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.