Poster: D-Ray
ik heb de rmp-1 en de 2... het zijn indd leuke cd spelertjes voor beginners..? ik heb ze nog steeds.. alleen het probleem bij mij was..
RMP-1 :
- Constant errors, de cd's kwamen er niet meer uit, of de roll inn deed het een paar x niet.
?
RMP-2 :
- Sloeg over op pauze als je op de playknop drukte.
- Constant errors, na een flinke klap kreeg ik de cd er pas uit.
ik heb nu de cdj-1000 mk3.... gelukkig.
Ik denk dat je beter voor de stanton kan gaan.
succes
Poster: BoydGriftdan heb jij geluk gehad... hoe lang heb jij ze al dan ? ik heb er zelf ook niet om gevraagd.. maar op een gegeven moment kon ik ze de raam wel uitsmijten...
Ik weet niet wat je met die rmp gedaan hebt, maar de rmp 2 die hier staat werkt perfect!
Poster: D-Ray
dan heb jij geluk gehad... hoe lang heb jij ze al dan ? ik heb er zelf ook niet om gevraagd.. maar op een gegeven moment kon ik ze de raam wel uitsmijten...
Poster: BassCracker
Ook ik heb een RMP-2 perfecte cd speler, nooit problemen mee gehad. Dus nooit gehad dat hij hem niet meer uit wou spugen zoasl een aantal hier beschreven of dat hij error's aan gaf.
Maar toch gaat ie de deur uit om dat ik hem een beetje beu ben kwa functie's en looks. Ben namelijk iemand die niet lang naar het zelfde kan kijken.
Dus als je interesse hebt. 375 euro en ie is van jou. Wil ik hem ook nog voor je opsturen op mijn kosten.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.