Poster: Lightzone
omg... meen je dat nou ?
iedereen zit hier moeite voor jou te doen en jij kan nog nieteens zelf iets opzoeken...
ga aub eerst maar het internet afspeuren op mogelijke opties voordat je hier nog iets durft te vragen... pleas zeg.
omg... meen je dat nou ?
iedereen zit hier moeite voor jou te doen en jij kan nog nieteens zelf iets opzoeken...
ga aub eerst maar het internet afspeuren op mogelijke opties voordat je hier nog iets durft te vragen... pleas zeg.
Poster: Illusion
@ Bart: Kijk bij een drive-in show krijg je,, naa verloop van tijd te maken met verschillende dingen. Het is dan niet altijd handig om een mixer te hebben met maar 2 beschikbare kanalen. In het begin maakt dat niet zoveel uit, en hij hoef ook niet NU perse zijn mixer te verwisselenIk vind dat een dikke Djm 800 overdreven is, maar op verloop van tijd, kan er best wel een leuk 4 kanaals mixertje erbij. Om de volgende punten die kunnen voorkomen.
- Microfoon gebruik. Op onze mixer gebruiken we een apart kanaal hiervoor
- 2 cd spelers. Die nemen al 2 kanalen in beslag, en stel je nu voor dat je toevallig niet alle muziek klaar hebt om in te mixen, bij een drive-in show mix je allround (afhankelijk van het feest). Dan KAN een 3e cd-speler makkelijk zijn, die je alvast hebt klaargemaakt. Ik ben in de loop der jaren gewend om met 3 of 4 cd-spelers te draaien. En het bevalt prima. Je kan nooit zeggen van... "ik heb te weinig" het kan altijd van pas komen.
Maar je hebt wel gelijk. Als de mixer verder prima is is er natuurlijk niks mis mee. Alleen hij wil ook graag thuis draaien. en als hij ooit uit wil breiden kan dat natuurlijk altijd. Ik begrijp je punt
Poster: Bart_
vind het ook wel overdreven wat je nu zegt Lightzone,
deze jongen stapt net in het licht- (en geluids)wereldje. Het is dan volkomen logisch dat hij niet alles weet. Of wist jij de eerste we(e)ken al van dat je dacht dat je DJ werdt wat een prisma op een scan/mh was? Dacht het toch van niet..
Overigens ben ik het wél met je eens dat hij de zoekfunctie van het forum/google moet gaan gebruiken, maar dat kan je ook op een andere, nette manier zeggen.
oké, mijn reactie was overdreven.
maar als die jongen nu ledpar op google had ingetikt ziet hij toch zo het verschil met een gewone par >?
dus ik heb zoiets van, hoe kun je zoiets niet weten als je ernaar hebt gezocht ?
conclusie: hij heeft er niet naar gezocht.
oké, mijn reactie was overdreven.
maar als die jongen nu ledpar op google had ingetikt ziet hij toch zo het verschil met een gewone par >?
dus ik heb zoiets van, hoe kun je zoiets niet weten als je ernaar hebt gezocht ?
conclusie: hij heeft er niet naar gezocht.
@diddy: of ik geloof wat er op google staat ?
met google bedoel ik alles, webshops, forums... toch een bron van waarheid nietwaar ?
en wat probeer je nu duidelijk te maken met je "Hebt ge soms ni gemoge?"
Poster: diddy
Maar back on topic nu.
Zorg ook dat je een beetje op voorhand weet wat voor generatie mensen het zijn op die feest. Ga dus niet bij bejaarden Techno en Trance draaien en bij pubers oldies. Zorg dat je alle soorten muziek hebt.
Srry voor de late reactie,
'k was op weekend..
een vriend van me kan een tegen kleine betaling een flightcase voor me maken,
dat is dus al mooi meegenomen
voor de rest mijn excuses, ik had beter eerst op google gekeken,
maar mijn ervaring is (zoals sommigen hier zeggen) dat google niet altijd betrouwbaar is,
soms zeggen mensen wat wat niet eens waar is, wat ze eens menen gehoort te hebben ofzo...
Poster: Big-x
Srry voor de late reactie,
'k was op weekend..
een vriend van me kan een tegen kleine betaling een flightcase voor me maken,dat is dus al mooi meegenomenvoor de rest mijn excuses, ik had beter eerst op google gekeken,maar mijn ervaring is (zoals sommigen hier zeggen) dat google niet altijd betrouwbaar is,soms zeggen mensen wat wat niet eens waar is, wat ze eens menen gehoort te hebben ofzo...
Heb de search gebruikt!
dus als ik het goed begrijp:
1 of 2x t-bar
4 of 8x par 56 short + lampen (wat voor soort lampen?)
set kleuren filters
Als ik later een rook effector koop of zo iets + een mushroom,
waar kan ik die dan op monteren?
Poster: Bartjens
Lampen: GE (General Electric) par 56 Lampen
en een statief uiteraard.