Welke In-Ears? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xtremer    posted on 18-08-2008 19:14
Ik heb binnekort mijn iPhone 3G 16GB Wit en heb daarvoor een setje In-Ears nodig. Ik heb de V-Moda Vibe Duo al binnen gekregen, maar tot mijn grote verbazing heb ik nog nooit zoiets slechts gehoordCool! Te veel bass en een slechte of veel te hoge toon.
Daarna ben ik naar iCenter geweest die mij vervolgens wezen op de Bose In-ears. Prachtige look, maar het geluid is te vergelijken met de V-modaCool. Ik ben nu van plan de Philips SHE-9850/00 uit te proberen... Ik heb al eens eerder Philips In-Ears gehad, klonken perfect, maar paste niet goed in mijn oorCool. Hebben jullie tips over goede In-Ear oordopjes dan hoor ik het graag! Mijn budget is €99,00 en het liefst NIET via een webshop.

V-Moda Vibe Duo Headset  
      (V-Moda Vibe Duo)                      (Bose In-Ears)                    (Philips SHE-9850/00)
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 23-08-2008 @ 08:19:16 (100%)

What do you think about Welke In-Ears? ??

Vote :   

Xtremer    posted on 23-08-2008 12:22
Poster: Tizio
Heheh he mede iphone bezittert! Ik heb de 16 GB zwart, alleen de kwaliteit van die oordopjes is om triest van te worden, toen ik ze het eerst gebruikte hoorde ik zelfs gewoon gekraak! en ze zitten ook gewoon niet lekker in mn oren.. De oordopjes met zo'n staafje van de oude oude ipod zijn echt heel veel beter! zitten goed en geven ook goed geluid!

Haha oke:P. Wanneer had jij je iPhone besteld dan? Ik had op 12 Augustus de 16GB Wit besteld en ik sta nog steeds op status 1Cool. Misschien is het voor jou dan een goed idee dit topic in de gaten te houden. Ik ga over een kleine 1,5 week kijken voor de Philips oordopjes. Dan vertel ik wel even wat ik ervan vind. Of ik kijk voor 1 van de Shure oordopjes, die zijn bovendien studio kwaliteit:D.
User edit by Xtremer on 23-08-2008 @ 12:23:09 (11%)
Xtremer    posted on 05-09-2008 20:41
Gister avond mijn geld terug gekregen van Apple en heb direct een nieuwe set In-ears gekocht. Ik heb voor de Shure SE-110 gekozen, maar tot mijn grote verbazing klonk het echt geweldig alleen zogen de dopjes zo ontzettend vacuüm dat ik er na 10 min schoon genoeg van had en een hele avond met koppijn rondliepUnhappy. Heel jammer maar ik heb ze toch weer terug moeten brengen... Vervolgens vandaag de Philips SHE-9850 gekocht. Wat blijkt dus nu: als ik de verpakking van de Philips In-ears open vervalt mijn kans om ze terug te brengen en krijg ik mijn geld niet terug. Wat het leuke aan deze stunt is dat je de set nergens hier in Alkmaar kunt testen, laat staan in de rest van Nederland... Wat doe je dan? Waar kun je in Nederland in godsnaam In-ears testenConfused Het is in feite een gok die je waagt, gooi je €89,00 weg of neem je genoege met iets wat misschien wel helemaal niet goed is? Je kunt wel al die mooie reviews lezen, maar echt je hebt er niets aan mensen! Geluid is iets persoonlijks. Ik denk dat ik maar weer terug moet naar de goed klinkende Sony Ericsson HPM-70/75 In-ears van €35,00. Laat staan dat dit dan wel mijn 9e set word van deze. En het is gewoon een feit, niets, maar dan ook helemaal niets kan mijn HDJ-1000 overtreffen....
dj-ync    posted on 06-09-2008 10:03
ik heb die in-ears van BOSE en ze bevallen egt niet slecht,maar voor het draaien gebruik ik gewoon, hdj-1000 of sony-v700
Ghost-Andries    posted on 07-09-2008 20:02
de in-ears van sennheiser zijn ook heel goed voor hun geld! heb zelf ook een paartje en ben er heel tevreden over!Cool en hun look is ook wel niet mis. en prijs zit ongeveer tussen 50 euro en 100 euro het ligt er dus aan welke je neemt natuurlijk.
Tizio    posted on 07-09-2008 20:11
Poster: DJ-Xtremer

Haha oke:P. Wanneer had jij je iPhone besteld dan?

Ik had m binnen een week :D
Die van sony ericsson die je standaard bij een walkman phone krijgt zijn ook zeker wel goed! Alleen dat is zo'n headset dus niet goed te gebruiken in alle mp3 spelers..
Xtremer    posted on 07-09-2008 20:39
Poster: Tizio
Ik had m binnen een week :D
Die van sony ericsson die je standaard bij een walkman phone krijgt zijn ook zeker wel goed! Alleen dat is zo'n headset dus niet goed te gebruiken in alle mp3 spelers..

Oke:D! Ik gebruik nu de Sony Ericsson HPM-75 oordopjes, klinkt gewoon super, maar over stevigheid hoeven we niet te beginnen bij deze:P.

This is an old Topic

No new postings for 6.088 days.
 Post CommentThat would be 202.9 months
or a whopping 16.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

119 Users online: 10 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 70.105
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.458.479