Poster: Basrose
Ja ik hoor ook graag wat je ervarinen ermee zijn.. indie standaard oordopjes mis ik toch echt wel veel bass
Poster: Ferrox
Ben je niet veel goedkoper en BETER uit met een microfoontje en een koptelefoonstekker op dat microfoontje?
Dan kun je er namelijk iedere koptelefoon op hangen die je wil.
Poster: Gery
met ale respect, maar eigenlijk zijn oordopjes helemaal niet zo gezond om dragen! Hoe dichter de geluidsbron bij het trommelvlies hoe slechter voor je oren. Een half uurtje met je in-ears aan is veel schadelijker als een half ur draaien naast een monitor....
Poster: Lead
Het draait inderdaad omde Decibels op je oren en niet zozeer hoever de speaker van je oor af is.
MAAR als je je volume niet aanpast aan oordopjes tov hoofdtelefoon is het WEL slechter voor je.
Ik heb pas ook de schaar gezet in die ellendige propjes die je bij de iPod krijgt, wat een wanhopige dingen zijn dat. Ik heb even bij ons op de zaak gekeken en gebruik nu deze Pioneer dopjes. Kosten 20 euro en klinken denk wel 10x beter...
Poster: Nico_26
Niiiice maar zo duur voor oortjes :s
Offtopic @xtremer ---> pas goed op met je iphone 3G want die geraken heel makkelijk overhit door de plastieke achterkant en dus zéker niet in de zon laten liggen! Gewoon al een tip. Want een vriend van mij heef ook een 3G en die was na 2 weken al kapot :S
Poster: Dj_Fantasy
Waarom ga je niet naar het lager segement van Shure?
Poster: Dj_Fantasy
De wel bekende dj-webshop heeft ze liggen vanaf €85, dus ja
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.