Ben ik nou de enigste die Dateq met Pioneer effectenbak kiest

Waarom, omdat je op de EFX-1000 nou eenmaal meer kan met effecten dan op een DJM-800, en omdat een Vibe lekkere langere faders heeft en chille filters en (vind ik) fijner EQ. Ze zijn ook nog eens een stuk robuuster, uiterlijk zijn ze wel veeeeel minder in maar van de ene kant vindt ik dat bling ook weer niet mooi. Degelijkheid ziet er soms ook wel mooi uit :D 2e Nadeel: een Vibe en EFX-1000 kosten 500 euro meer dan een DJM-800

@ Nico26: Die laatste reden van jou, dat is nou net wrm ik soms een hekel heb aan Pioneer.Omdat iedereen zomaar blind roept van Pioneer is goed zonder dat ze er ooit mee gedrasait alleen om jou laatste reden: Het is Pioneer....
Nou en? Bij Pioneer werken ook gwn mensen geen goden, Die kunen ook fouten maken en iets slechts maken hoor! Dat zie je wel aan de DJM-600, hoe slechts was die geluidskwaliteit van die mixer terwijl Numark en Dateq het toen al lang stukken beter hadden. Maar nee, Alle clubs waren koppig en bleven bij Pioneer enkel omdat het Pioneer was....
Dat kloptnatuurlijk niet helemaal want Pioneer zijn natuurlijk ook wel goede mixers maar ze worden ook egt gwn deels gekozen omdat het Pioneer is