Poster: Stephanie
Altijd van te voren een contract opstellen met duidelijke betalingsvoorwaarden.....anders heb je geen poot om op te staan.
Poster: kardon
Het stephanie hoe gaat het met je? groetjes Felipe
Poster: soundcollector
Je kan ook iets doen watk ooit gedaan heb...
Iemand wouw een auto verkoop en alles was geregeld, ze hadden ook akkoord gegaan met de deal, tot dat ik daar stond met het geld. Toen wouden ze niet meer....
Maar algemeen geld, een woord geven (als er getuigen zijn) teld ook, zoals schriftelijk ofzo...
Heb een advocaat die ik ken gewoon een keer laten belle, en ze hadden al schrik, We zijn netjes beleefd gebleven, maar de advocaat had gewoon gebeld en heel vriendelijk gezegd dat hier gerechtelijke stappen tegen werden genomen.
De mensen hebben toen gewoon toegegeven
mss kan je ook gewoon een advocaat laten bellen, maar eerst zouk zelf een brief schrijven, als dat niet werk, dan pas advocaat op hun dak sturenMA GEEN GERECHTELIJKE STAPPEN ZETTE, ALLEEN DREIGEN DAT TE DOEN
Poster: zalo
...Maar probeer als je deal sluit met iemand alles mooi zwart op wit te zetten. Levert het minst problemen op.
Poster: zalo
sorry maar dit klopt niet. Een mondelinge overeenkomst word in een zaak ALTIJD geklasseerd. Is dus niets waard. Ook als er getuigen zijn.Maar probeer als je deal sluit met iemand alles mooi zwart op wit te zetten. Levert het minst problemen op.
Poster: Lead
Maar geluidsopname van de overeenkomst die je onder je jas hebt opgenomen is dan weer niet geldig volgens mij. Je had immers moeten vertellen dat je het gesprek op neemt....
Poster: Antoine88
Whow kerel. Ik wil niet heel vervelend doen, maar je zegt dat je een paar keer zelfs hebt gedraaid zonder uibetaalt te krijgen.
Begrijpelijk dat je enthousiast bent dat je (eindelijk) mag draaien in een club. Alleen na een paar keer moet er toch wel een lampje gaan branden.
Anywayz, op het gebied van volgende de regels kun je niks. Geen bewijs, geen concrete afspraak gemaakt. Meer beloftes en daar heb je niks aan.
Neem dit als een goede les. En wil je perse iets doen, dan kan je alleen maar bluffen. Zie post: RiX & Soundcollector.
Dit is zeker niet de eerste keer dat ik in een club draai.Ik geef ook toe dat het ook mn eigen schuld is.
Maar ik was benieuwd wat andere er van vonden.
Maar boontje kom om zijn loontje voor die persoon.
Poster: Stephanie
Altijd van te voren een contract opstellen met duidelijke betalingsvoorwaarden.....anders heb je geen poot om op te staan.