ik ben van plan om over een maandje een midi-keyboard te gaan kopen. De m-audio keystation 49e ik wil m samen combineren met Fl studio..
nu is mijn vraag.. wat doet de midi-keyboard precies kan i ker bijv. een melodie mee maken zodat die het automatisch in speelt bij fl studio ?
What do you think about Midi- keyboard ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Aansluiten van een midi keyboardje hoeft niet moeilijk te zijn. Via Usb . Kijk dan even in fruity , Prefernce of options ? (Ken het programma niet) je moet dan aangeven welke midi ins-outs je gaat gebruiken en klaar .
Heb zelf Sonar , met een edirol keyboard , binnen 2 minuten draaide het allemaal .
Zit zelf ook aan die te denken om te halen, iemand die er al ervaring mee heeft?
This is an old Topic
No new postings for 6.238 days. Post CommentThat would be 207.9 months or a whopping 17.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.