draaien in een club (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RomanV    posted on 01-08-2008 15:48
Hoe kan dat dat jongens van 16 jaar al in discotheken draaien..?
hoe hebbe ze dat aangepakt ?

miss een domme vraag .

What do you think about draaien in een club ??

Vote :   

JordyValentino    posted on 23-09-2008 11:40
Poster: Sandr
Als jij het zegtWinking my eye

Ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigd?

Maar ik moet zeggen dat ik niet veel leeftijdsgenoten zie draaien in een discotheek.. Cafeetjes of dancings misschien...
Ik zit dan wel in een niet al te druk uitgaansleven hier in Zeeland (alleen in de zomer). Ik weet niet hoe dit in de randstad en dergelijke is.

Hier (en omgeving) stikt het er van.. het hele jaar door, DJ'(tje)s in overvloed
Illusion    posted on 23-09-2008 12:50
en een aantal daarvan gaan het misschien makenWinking my eye We beginnen uiteraard allemaal klein. Maar kindertjes van 15 en 16 in een discotheek draaien... hmm, lijkt me geen grote discotheek dan.
22-12-2012: Kratoz @ Shock (Huize Maas Groningen)
Sandr    posted on 23-09-2008 12:56
Poster: JordyValentino

Hier (en omgeving) stikt het er van.. het hele jaar door, DJ'(tje)s in overvloed

Ja hier ook, maar dan wel de "house en electro mannetjes". Die met de hype mee zijn gewaaid. Er is echter een schrijnend tekort aan goede allrounders.

@ Illusion. Ik geloof ook niet dat er zoveel jonge mannetjes in discotheken staan te draaien... en als je op mij doelde: Er kunnen ongeveer 1200 man binnen geloof ik.
Play that funky music white boy....
Illusion    posted on 23-09-2008 13:00
NeeWinking my eye ik sprak meer over jonge dj's in het algemeen. Je ziet niet veel jonge dj's in clubs en discotheken, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijnWinking my eye Jonge dj's die het ook echt kunnen en echt goed zijn, daar heb ik wel respect voorWinking my eye
PaulBrugel    posted on 23-09-2008 13:12
Klopt inderdaad!

Ja hier ook, maar dan wel de "house en electro mannetjes". Die met de hype mee zijn gewaaid. Er is echter een schrijnend tekort aan goede allrounders.

@ Illusion. Ik geloof ook niet dat er zoveel jonge mannetjes in discotheken staan te draaien... en als je op mij doelde: Er kunnen ongeveer 1200 man binnen geloof ik.

User edit by PaulBrugel on 23-09-2008 @ 13:13:11 (7%)
Sandr    posted on 23-09-2008 14:30
Poster: Illusion
NeeWinking my eye ik sprak meer over jonge dj's in het algemeen. Je ziet niet veel jonge dj's in clubs en discotheken, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijnWinking my eye Jonge dj's die het ook echt kunnen en echt goed zijn, daar heb ik wel respect voorWinking my eye

Klopt klopt, maar even vooropgesteld: Ik vind mezelf geen top dj ofzow. Ik kan wel plaatjes draaien en mixen. Maar er zijn mensen die dat beter kunnen, maarja dat is een kwestie van goed netwerken en een flink portie geluk.

@ Paul Brugel:
Bij jullie in de buurt ook zo? Als je hier (Zeeland) een degelijke allrounder  ben kan je 3 a 4 keer in een weekend draaien. Ik studeer in Breda, hier viel het me ook al op dat er overal gevraagd wordt naar allround Dj's.

User edit by Sandr on 23-09-2008 @ 14:31:24 (4%)
PaulBrugel    posted on 23-09-2008 16:19
Ik hoor het ook steeds vaker van mensen. Ook in Zwolle gedraaid, een look a like discotheek als de Kelder en eigenaar gaf het ook aan. Er is een groot aanbod van DJ's, maar die draaien maar 1 style. En daar heb je dus niks aan. Een goede allround DJ is toch moeilijk te vinden volgens hem. Hij was erg tevreden over mij, maar was eenmalig. Ik draai vast in de Kelder en ik hou het daar nu bij.
Sandr    posted on 23-09-2008 16:43
Hier is het ook zo... Dj's of mensen die zeggen dat ze het zijn in overvloed. Maar teveel met 1 stijl.

Oproep aan alle Dj's: Wordt Allround Dj Winking my eye
RenéKuppens    posted on 23-09-2008 17:40
Ik zeg.

Probeer je zelf in de schijnwerper te zetten op internet, ga zitten netwerken
heb een beetje geluk, ga produceren, en geloof in je zelf!

EDIT vergeten

BE DIFFERENT
User edit by RenéKuppens on 23-09-2008 @ 17:41:05 (20%)
Renzis    posted on 23-09-2008 17:54
Hier is het ook zo... Dj's of mensen die zeggen dat ze het zijn in overvloed. Maar teveel met 1 stijl.

Ik denk dat je je als dj zowiezo niet alleen maar op een stijl moet richten.
Kijk ik noem mij zelf house-dj.

Maar ik draai net zo makkelijk (zoals vorige week) op een bruiloft dire-straits, cotton eye joe enzz
Schoolfeesten komt er ook guus meeuwis en lief klein konijntje voorbij.

Verder kan ik nog steeds trance en hardstyle draaien als dat nodig is.

Niet dat het allemaal mijn favoriete genre is, maar het is nodig voor die bepaalde avond (en geloof me lief klein konijntje op een schoolfeest met alleen maar dronken lui scoort goed).

Kijk naar Marc Benjamin, echte house-dj, die stond 2 maand terug ook op een hardcore-feest.

@ ReneKuppens: Maar om op het topic door te gaan, jij produceert echt succesvol en veel mensen kennen je naam, maar zo vaak sta jij ook nog niet in de echte clubs. Dat heeft gewoon met je leeftijd te maken. Want draaien kan je en je hebt de naam inmiddels al.
Illusion    posted on 24-09-2008 12:20

Neeeh man:d hehe. Gewoon je ding blijven doen. Zolang je er voor gaat dan lukt het je wel. Mijn motto is: Waar een wil is, is een weg.
Sandr    posted on 24-09-2008 13:48
Poster: Illusion

Neeeh man:d hehe. Gewoon je ding blijven doen. Zolang je er voor gaat dan lukt het je wel. Mijn motto is: Waar een wil is, is een weg.

Je hebt gelijk:
Andere stelling:
Wil je graag (grotere zekerheid) om voor publiek te kunnen draaien: Wordt Allround Dj Winking my eye

User edit by Sandr on 24-09-2008 @ 13:48:23 (1%)

This is an old Topic

No new postings for 6.194 days.
 Post CommentThat would be 206.5 months
or a whopping 17 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

245 Users online: 163 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 162.905
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.681.820