Poster: Sandr
Als jij het zegt![]()
Ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigd?
Maar ik moet zeggen dat ik niet veel leeftijdsgenoten zie draaien in een discotheek.. Cafeetjes of dancings misschien...
Ik zit dan wel in een niet al te druk uitgaansleven hier in Zeeland (alleen in de zomer). Ik weet niet hoe dit in de randstad en dergelijke is.
Poster: JordyValentino
Hier (en omgeving) stikt het er van.. het hele jaar door, DJ'(tje)s in overvloed
Ja hier ook, maar dan wel de "house en electro mannetjes". Die met de hype mee zijn gewaaid. Er is echter een schrijnend tekort aan goede allrounders.
@ Illusion. Ik geloof ook niet dat er zoveel jonge mannetjes in discotheken staan te draaien... en als je op mij doelde: Er kunnen ongeveer 1200 man binnen geloof ik.
Poster: Illusion
Neeik sprak meer over jonge dj's in het algemeen. Je ziet niet veel jonge dj's in clubs en discotheken, maar er kunnen altijd uitzonderingen zijn
Jonge dj's die het ook echt kunnen en echt goed zijn, daar heb ik wel respect voor
Hier is het ook zo... Dj's of mensen die zeggen dat ze het zijn in overvloed. Maar teveel met 1 stijl.
Oproep aan alle Dj's: Wordt Allround Dj
Oproep aan alle Dj's: Wordt Allround Dj
Poster: Illusion
Neeeh man:d hehe. Gewoon je ding blijven doen. Zolang je er voor gaat dan lukt het je wel. Mijn motto is: Waar een wil is, is een weg.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.