Is het handig om een dj set in delen te kopen [ heb geen geduld.. ] want ik wil uitkomen op 2x Cdj800 en dan nog een redelijke mixer erbij. Later misschien nog uitbreiden maar eerst dit. Ik kan niet wachten dus dacht ik om eerst 1 Cdj 800 te kopen met 1 speaker. Daarna Headphone met waarschijnlijk de Denon X100 mixer en totslot nog een Cdj800 met nog 1 Speaker.
DOM/SLIM
Poster: JollyJunkie
En met boxen wat bedoel je dan?
Als dit je start is moet je niet denken dat je al gelijk grote drive-in boxen nodig hebt want meestal word je niet ineens voor alles gevraagt
Gewoon boxjes van 20 euro zijn opzich al goed hoor, deed ik tot vorige maand ook nog mee!
Poster: WopWopWop
Ja zulk soort boxjes dacht ik ook aan.
Oke ik ga nu kijken naar de DXM 6 hoe die in elkaar zit:D
Je zou ook bijv. hier op deze site kunnen kijken voor iets 2e hands.
Zoals:
[TK] Numark Dj Set (2 x Axis + Mixer + Case)
En anders zou ik gewoon marktplaats ofzo afzoeken, hier staan vaak ook nog wel leuke setjes. Of je moet idd kijken voor de denon dn-s100 met een mixer, zoals hierboven al is aangegeven. De denon's zijjn zeer goede spelers, ik heb ze zelf ook. Sommige zeggen wel dat er heel veel dubbele functies op zitten, maar ik had die al binnen 1 á 2 weken door. En je hebt meteen een paar effecten, enzo...
Ik zou me iig niet helemaal blind staren op pioneer en eerst een cd-speler kopen vervolgens een mixer en daarna nog een pioneer en een headphone ofzo. Ik zou gewoon wat goedkoper beginnen, heb je veel meer plezier aan :P
Poster: stevew
In plaats van 2 cdj-800 spelers, koop gewoon een denon dubbele speler 2è hands en een 2è hands mixer en voor een paar honderden euro's heb je al een leuke beginners-set en dat is al prof-materiaal of anders moet je uitkijken naar jb-systems materiaal. Dat is ook degelijk en goedkoop.
Waarom moet iedereen de dag van vandaag direct al een mega-installatie hebben als ze nog maar denken aan draaien
Ik zie nog maar net dat je 14 bent. Begin met een basis set-up en kijk of draaien je ding is. Voor hetzelfde geld ben je het na een jaar beu en kijk je er niet meer naar om.
1 goeie tip: begin simpel want je hebt de pioneers nog niet en je bent al aan het denken om verder uit te breiden.... Hier heb je dus overduidelijk niet over nagedacht! (en langer als 1 dag in de brochures zitten lezen bedoel ik )
Je bent bezig: Ik heb geen geduld en het moet nu direct en ik wil uitbreiden.....Dan moet je al niet beginnen in deze wereld want iedereen doet er jaren en jaren over om zijn droominstallatie te krijgen.....en zover zie ik jou niet geraken als je toch geen geduld hebt. En als je geen geduld hebt zal je het draaien rap moe zijn want GOED leren mixen doe je niet op 1 dag hoor...daar doe je JAREN over...vertrouw mij maar en dat zullen de ervaren dj's hier direct kunnen bevestigen!
Dus mijn conclusie: DOM
Chefcock Respect
En tuurlijk ga ik elke dag oefenen, heb nu al word document met rond de 600 lauwe tracks die ik op cds ga zetten
tuurlijk limewire
tuurlijk limewire
En Ares ?
waarom wil je gelijk een CDJ 800 hebben? als ik jouw was zou ik gewoon even doorsparen zodat je 2 CDJ 200/400 kan kopen en een vmx 100 van tehringer sorry behringer of als je even doorzet en doorspaart een djm 400. Ik heb het even uitgerekend:
CDJ 400: €589 X 2 = 1178€
DJM 400: €469 = 469€
speakers: tussen de 100€ en 500€. voorbeeld: 2 active speakers phonic SEM 712 A samen: 400€
nog even een HP van 50€ sony of zo.
is samen: 2097 € en dan heb je een mooi setje
je kan ook gewoon voor DENON of Standon of Numark dubbelaar dan ben je mider kwijt
CDJ 800 MKII = 700 euro ik kan het weten want ik heb er deze week een gekocht dat 2 keer is 1400 euro plus de 1400 van de DJM is 2800 plus monitoren van 100 per stuk is 3000 euro plus je HP is 3080 euro.
ik wil even duidelijk maken dat er 1/3 verschil is.
Su6
even veranderd was een beetje kinderachig
quote: |
Poster: NickName CDJ 800 = 700 euro ik kan het weten want ik heb er deze week een gekocht dat 2 keer is 1400 euro plus de 1400 van de DJM is 2800 plus monitoren van 100 per stuk is 3000 euro plus je HP is 3080 euro. |
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.