Is het handig om een dj set in delen te kopen [ heb geen geduld.. ] want ik wil uitkomen op 2x Cdj800 en dan nog een redelijke mixer erbij. Later misschien nog uitbreiden maar eerst dit. Ik kan niet wachten dus dacht ik om eerst 1 Cdj 800 te kopen met 1 speaker. Daarna Headphone met waarschijnlijk de Denon X100 mixer en totslot nog een Cdj800 met nog 1 Speaker.
DOM/SLIM
Kan je ook nog wel wat mee. Kijk maar reviewfilmpje van djresource
Poster: WopWopWopAch als je het dan toch beter weet, waarom vraag je ons advies dan?Kan je ook nog wel wat mee. Kijk maar reviewfilmpje van djresource
ja slim maar mijn geluids kaart is kapoet. Ja kan indaad loops en dat soort dingen memorize cue en je heb een hele kleine mixXD
Poster: the-melody
Dom, wat ga je nu doen met 1 cdj800 en 1 speaker?
Poster: the-melody
Ach als je het dan toch beter weet, waarom vraag je ons advies dan?
Oke lang wachten zal wel beloond worden:P?
Nou ik weet niet maar heb jij ooit al een dj een mix zien maken met 1 cdj800 en 1 speaker? Dat probeer ik nou duidelijk te maken. En dan gaat WopWopWop beweren dat dat wel kan en dat ik een reviewtje kan kijken. Nou maak mij dan maar een filmpje hoe je het doet, ik ben benieuwd!
En WopWopWop: idd lang wachten wordt beloond, gewoon sparen, wachten en eens je het dan hebt heb je er dubbel zoveel plezier aan dan als je nu 1 800 gaat halen en die maar stof staat te happen.
Goedkopere deks zegt iedereen dat het veel slechter is en duidelijk veel minpunten heeft. Weet jij een goed voorbeeld misschien?
Poster: DNR
Lees even goed wat je allemaal zei en oordeel zelf of het dom of slim is
en als je het dan nog niet weet kies je voor dom
Als je die in zet koopt kom je op 900-1000 euro uit en dan is die kompleet. Welke is het beste om te gebruiken van die 2?
Uhm...Start
Lijkt mij dan wel duidelijk dat het geen Reloop moet worden maar DN-S1000. Ik ga nu even kijken bij sets op internet welke mixer erbij te krijgen valt.
Poster: stevew
In plaats van 2 cdj-800 spelers, koop gewoon een denon dubbele speler 2è hands en een 2è hands mixer en voor een paar honderden euro's heb je al een leuke beginners-set en dat is al prof-materiaal of anders moet je uitkijken naar jb-systems materiaal. Dat is ook degelijk en goedkoop.
Waarom moet iedereen de dag van vandaag direct al een mega-installatie hebben als ze nog maar denken aan draaien
Ik zie nog maar net dat je 14 bent. Begin met een basis set-up en kijk of draaien je ding is. Voor hetzelfde geld ben je het na een jaar beu en kijk je er niet meer naar om.
1 goeie tip: begin simpel want je hebt de pioneers nog niet en je bent al aan het denken om verder uit te breiden....Hier heb je dus overduidelijk niet over nagedacht! (en langer als 1 dag in de brochures zitten lezen bedoel ik
)
Je bent bezig: Ik heb geen geduld en het moet nu direct en ik wil uitbreiden.....Dan moet je al niet beginnen in deze wereld want iedereen doet er jaren en jaren over om zijn droominstallatie te krijgen.....en zover zie ik jou niet geraken als je toch geen geduld hebt. En als je geen geduld hebt zal je het draaien rap moe zijn want GOED leren mixen doe je niet op 1 dag hoor...daar doe je JAREN over...vertrouw mij maar en dat zullen de ervaren dj's hier direct kunnen bevestigen!
Dus mijn conclusie: DOM
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.