Hoe zit het nu met gebrande cds
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JJenzz    posted on 20-07-2008 13:58

Beste Deejayz,

Ja, ik weet dat hier miljoenen topics over zijn ik heb al bij search gedaan maar als ik klik op het topic staat dat ie de pagina niet vind dus ik vraag mij een paar dingen af.

Ik heb een paar vragen i.v.m illegale cd's, mp3'z:

-Wat als je betrapt word door de inspectie in een discotheek,... met het draaien van gebrande cd's? Boete, Boete voor discotheek, ...?

-De helft van mijn cd's zijn gebrand en ik mag draaien op een fuif, is dit een goed idee?

-Wie draait hier nog met gekopiërde cd's op fuiven, noem maar op,... ?

Binnenkort moet ik dus op een DJ-contest draaien en de cd's van mij zijn bijna allemaal gekopiërd daarvan dat ik dus een beetje vragen hebCry

Thanx;

What do you think about Hoe zit het nu met gebrande cds ??

Vote :   

Boyd    posted on 20-07-2008 14:05
Poster: JJenzz

Beste Deejayz,

Ja, ik weet dat hier miljoenen topics over zijn ik heb al bij search gedaan maar als ik klik op het topic staat dat ie de pagina niet vind dus ik vraag mij een paar dingen af.

Ik heb een paar vragen i.v.m illegale cd's, mp3'z:

-Wat als je betrapt word door de inspectie in een discotheek,... met het draaien van gebrande cd's? Boete, Boete voor discotheek, ...?

Een dikke boete voor jezelf,

-De helft van mijn cd's zijn gebrand en ik mag draaien op een fuif, is dit een goed idee?

Ligt er aan welke, officieel mag ut niet, maar op een kleuterfeest controleren ze niet.

-Wie draait hier nog met gekopiërde cd's op fuiven, noem maar op,... ?

Ik, maar ik heb ook een map gekochte cd's.

Binnenkort moet ik dus op een DJ-contest draaien en de cd's van mij zijn bijna allemaal gekopiërd daarvan dat ik dus een beetje vragen hebCry

Thanx;

Antwoorden met rood ingevult!

zie ook deze topics:

Gecontroleerd door buma/sabam

Buma/stemra (beetje gedateerd)

Verschil legaal/illegaal

Muziek downen

gevonden met de search functie! (tip: zoek op buma, stemra, sabam, illegaal, downloaden)
User edit by Boyd on 20-07-2008 @ 14:11:02 (30%)
JJenzz    posted on 20-07-2008 14:08
Ah oke thanx,
wat is een dikke boete :d? 200 euro, 2000, 3000... :d ?

En weet je wanneer de sema of sabam komt? Zie je het aan hun?jasje aan ofzo...

Greetz & Beatz
Boyd    posted on 20-07-2008 14:12
Zie de linkjes, er zijn heel veel topics over!

Probeer is te zoeken met de woorden die ik aangegeven heb!

Maar jij woont in belgie? dan zijn voor jouw de regels van sabam van toepassing, tenzij je in nederland gaat draaien dan is het de buma/stemra!
RenéKuppens    posted on 20-07-2008 14:14
ik heb promo's kunnen ze ook niet na gaan of ze illegaal of legaal zijn wat ik zeg niet te controleren

ik neem altijd een aantal aankoopbonnen mee van dance tunes betalingsbevestigingen van beatport etc..
Boyd    posted on 20-07-2008 14:17
Maar, als je gebrande cd's gebruikt (ook met legaal gekochte muziek) moet je 90 euro per jaar betalen!

Maar daar is meer over te vinden in de andere topics?

Ojaa, ik heb gehoord dat een controleur niet bevoegd is om je spullen te doorzoeken tenzij je toestemming geeft?
Bastian    posted on 20-07-2008 14:21
Poster: BoydGrift
Maar, als je gebrande cd's gebruikt (ook met legaal gekochte muziek) moet je 90 euro per jaar betalen!

Dan moeten ze maar is meer en beter cd's uit gaan brengen in de winkels, moeten ze ook niet zeggen dat alles over gaat op het downloaden en dan er nog extra geld voor gaan vragenCry
Roov    posted on 20-07-2008 14:48
Ik draai alleen maar met gebrande CD's ik draai tot nu toe op niet grotere feesten dan tienerdisco's
Boyd    posted on 20-07-2008 15:18
Poster: Bastian

Dan moeten ze maar is meer en beter cd's uit gaan brengen in de winkels, moeten ze ook niet zeggen dat alles over gaat op het downloaden en dan er nog extra geld voor gaan vragenCry

Helemaal gelijk, platenzaken sluiten als broodjes bij de bakker.

Njaa, en ik denk niet dat je snel de muziek zult vinden bij de freerecordshop ofzow.
(ze kunnen het overgens beter freedvdshop noemen onderhand)

Je moet ook 90euro betalen als je laptop crashed, want je mag het alleen op de oorspronkelijke hdd bewaren!
TheMole    posted on 20-07-2008 15:55
Ik heb ook een vraag ma ik weet nie hoe ik het moet zeggen dus ik ga proberen : Ge koopt bijvoorbeeld een paar liedjes op Beatport ofzo ma als ge die daarna wilt gebruiken moet ge die toch ook op een cd branden hoe weten die dan of ge da gekocht hebt of zomaar afgehaald hebt ?
Stefjuuh    posted on 20-07-2008 16:04
Aankoopbewijs? Soort van bonnetje die je via de mail krijgt..

This is an old Topic

No new postings for 6.263 days.
 Post CommentThat would be 208.8 months
or a whopping 17.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

145 Users online: 55 Guests (90 Unknown)
Pages generated today : 22.652
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.839.198