Beste Deejayz,
Ja, ik weet dat hier miljoenen topics over zijn ik heb al bij search gedaan maar als ik klik op het topic staat dat ie de pagina niet vind dus ik vraag mij een paar dingen af.
Ik heb een paar vragen i.v.m illegale cd's, mp3'z:
-Wat als je betrapt word door de inspectie in een discotheek,... met het draaien van gebrande cd's? Boete, Boete voor discotheek, ...?
-De helft van mijn cd's zijn gebrand en ik mag draaien op een fuif, is dit een goed idee?
-Wie draait hier nog met gekopiërde cd's op fuiven, noem maar op,... ?
Binnenkort moet ik dus op een DJ-contest draaien en de cd's van mij zijn bijna allemaal gekopiërd daarvan dat ik dus een beetje vragen heb
Thanx;
Poster: JJenzzBeste Deejayz,
Ja, ik weet dat hier miljoenen topics over zijn ik heb al bij search gedaan maar als ik klik op het topic staat dat ie de pagina niet vind dus ik vraag mij een paar dingen af.
Ik heb een paar vragen i.v.m illegale cd's, mp3'z:
-Wat als je betrapt word door de inspectie in een discotheek,... met het draaien van gebrande cd's? Boete, Boete voor discotheek, ...?
Een dikke boete voor jezelf,
-De helft van mijn cd's zijn gebrand en ik mag draaien op een fuif, is dit een goed idee?
Ligt er aan welke, officieel mag ut niet, maar op een kleuterfeest controleren ze niet.
-Wie draait hier nog met gekopiërde cd's op fuiven, noem maar op,... ?
Ik, maar ik heb ook een map gekochte cd's.
Binnenkort moet ik dus op een DJ-contest draaien en de cd's van mij zijn bijna allemaal gekopiërd daarvan dat ik dus een beetje vragen heb
Thanx;
Poster: BoydGrift
Maar, als je gebrande cd's gebruikt (ook met legaal gekochte muziek) moet je 90 euro per jaar betalen!
Poster: Bastian
Dan moeten ze maar is meer en beter cd's uit gaan brengen in de winkels, moeten ze ook niet zeggen dat alles over gaat op het downloaden en dan er nog extra geld voor gaan vragen
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.