copy/past
Je bent de 763e die dat vraagt. Ik heb hem nu maandje of 6 en hij werkt bij mij nog precies zoals die hoort te werken. (voor mij voorlopig goed genoeg). Geen last van lekkende faders of gekraak e.d.
Misschien heb ik geluk, maar ik weet dat er ook veel mensen zijn die oordelen over bepaalde apparatuur zonder eigen ervaringen. Zo lees ik hier en daar dat mensen fouten hebben bij de effecten, loopt op van 25,26,27,28,29,2a,2b e.d. maar als je even de manual leest weet je dat dit hoort en ook waarom
Opzich heeft die ook zo'n beetje alle functies en zelfde lay-out als de djm-600 alleen het stukje effecten is bij de djm-600 wat anders. Opzich zijn ze nog wel bruikbaar bij djx700 zijn ze niet bpm-controlled.
Verder is hij al een paar keer meegeweest naar parties zonder problemen, ik dek hem wel altijd af als ik hem niet gebruik.
Al met al ben ik voor 200,- er zwaar tevreden over, ik bedoel 200,- is nix voor een mixert en ookal doe je er maar een jaar meer is het toch netjes d8 ik zelf. Er zit alles op wat ik nodig heb en voor z'n geld een goed/uitgebreid bakkie. Tuurlijk is een DJM600/NUO5 enzo beter maar zijn ook 6x zo duur.
(btw mocht deze kapot gaan zou ik persoonlijk voor de Reloop RMX-40DSP gaan..)
Mocht je nog vragen hebben, im here :]