Een echt Pro forum (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 10:20
beste moderators van djresource:

Misschien is het tijd voor een forum voor leden die produceren en daadwerkelijk ook releases achter hun naam hebben staan en....het dj vak al geruime tijd de baas zijn.

Cry

What do you think about Een echt Pro forum ??

Vote :   

OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 09:19
tuurlijk is er ruimte voor amateurs..Je hebt toch ook een speciaal rookie forum? Daar kan toch gepost worden. Zullen veel mensen zijn die daar dan antwoord op kunnen geven.
Maar het gaat me niet over een uitsluiting van amateurs of beginnelingen..

LEES NOU EENS GOED..waarom ik dit idee geopperd heb.

En wie dat bepaald?
Dat is aan de moderators dan van dat forum.

Nogmaals het is een idee...zucht
User edit by OrsonWelsh on 09-07-2008 @ 09:26:21 (10%)
OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 09:26

Cry

User edit by OrsonWelsh on 09-07-2008 @ 09:50:59 (100%)
_Ivan_    posted on 09-07-2008 09:31
Poster: orsonwelsh
laat maar......... zucht...

Ik snap niet precies waar je nou moeilijk over doet, wat je wilt is er al. Waarom zouden we dan voor de pro's nog weer een apart forum moeten aanmaken? Alleen omdat er een keer een onzinnige reactie in staat van een amateur die ook wil leren?
Feel&.Celebrate.Life!
Luxx    posted on 09-07-2008 10:22
wie zijn hier dan de 'pro's'?
ben niet zo actief hier meer maar volgens mij zijn rene Kuppens, ik en lauW de enigsten die releases hebben. en wanneer is de laatste keer dat we lauW hier zagen..?
en dan wil je exclusief tracks uitwisselen met de 'pro's'
nou ik ga echt NIET full versies van mij sharen als die gesigned zijn op een label. vind het maar gaar idee. niet echt over nagedacht
www.mothermusic.nl
OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 10:31
Poster: Luxx
wie zijn hier dan de 'pro's'?
ben niet zo actief hier meer maar volgens mij zijn rene Kuppens, ik en lauW de enigsten die releases hebben. en wanneer is de laatste keer dat we lauW hier zagen..?
en dan wil je exclusief tracks uitwisselen met de 'pro's'
nou ik ga echt NIET full versies van mij sharen als die gesigned zijn op een label. vind het maar gaar idee. niet echt over nagedacht

Goed, altijd wel leuk als andere dj's je platen draaien / promoten.
Ik krijg veel tracks van andere djs zodat ik ze kan hypen in de clubs..
Nvie    posted on 09-07-2008 10:38
Als je goed naar de reacties van o.a. Lead en Jorrit kijkt, of het FAQ leest, zie je dat zoiets eigenlijk al bestaat.

Verder worden er steeds dezelfde punten geopperd en gaat het topic over op het (af en toe agressief) verdedigen van een idee.

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

107 Users online: 24 Guests (83 Unknown)
Pages generated today : 33.903
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.277