Een echt Pro forum (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 10:20
beste moderators van djresource:

Misschien is het tijd voor een forum voor leden die produceren en daadwerkelijk ook releases achter hun naam hebben staan en....het dj vak al geruime tijd de baas zijn.

Cry

What do you think about Een echt Pro forum ??

Vote :   

Down_Town    posted on 08-07-2008 10:22
Helemaal mee eens Orson Cry
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 10:37

kijk, dat is er al 1...en ik weet wie! Cry

MoXeGy    posted on 08-07-2008 10:57
Ben het ook eens met je, maar dan heb je ook nog mensen die echt goed kunnen produceren maar nog geen release hebben of dj's die goed draaien maar nog geen resident enz. hebben?

User edit by MoXeGy on 08-07-2008 @ 10:57:34 (2%)
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 11:06
Poster: MoXeGy
Ben het ook eens met je, maar dan heb je ook nog mensen die echt goed kunnen produceren maar nog geen release hebben of dj's die goed draaien maar nog geen resident enz. hebben?

Daar hebben we toch de andere forums voor?
Dj_Fantasy    posted on 08-07-2008 12:37
Ik vindt het een slecht idee, want wie gaat dit allemaal controleren?
Moet er dan weeral een nieuw memberlevel aangemaakt worden enz?

Dit gaat gewoon WEER zoveel tijd nemen van de mod's en admin's.
Ik zou zeggen laat het gewoon zijn zoals het nu is!
dj2dj.nl
Max-E    posted on 08-07-2008 13:04
ik ben het eens met dj fantasy!

zoiezo, waar is dat forum nuttig voor?

vind je dat t comentaar van een persoon totaal nergens op slaat, dan post je dat toch?!
volgens mij zitten er alleen maar nadelen aan zoon forum en geen een voordeel?:S

maargoed, zoiets kun je beter via het CONTACT knopje sturen naar n adminWinking my eye
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 13:11

Goed, het is maar een id...

memberlevel is trouwens dan niet nodig...alleen wat vereisten.

Wat heb je trouwens aan dat memberlevel? Bij een forum voor pro's!

Max-E    posted on 08-07-2008 13:13
Poster: orsonwelsh

Goed, het is maar een id...

memberlevel is trouwens dan niet nodig...alleen wat vereisten.

Wat heb je trouwens aan dat memberlevel? Bij een forum voor pro's!

euhm, dat member level wilt echt niet zeggen of je deskundig bent ofso? eerder of je veel op t forum zit, t is volgens mij ook de bedoeling om dat aan te geven door middel van member level(-> Forum activiteit)
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 13:23
dat bedoelde ik ermee te zeggen..Bij een pro forum is dat ook niet belangrijk omdat je bijvoorbeeld na een screening toegang krijgt tot..

In dat forum zou je exclusief tracks kunnen uitwisselen zonder dat iedereen ze heeft enzo..

ook praten over het produceren zelf en tips n tricks..

Want ik stoor me aan het vaak bepaald soort commentaar wat hier af en toe gepost word
User edit by OrsonWelsh on 08-07-2008 @ 13:24:27 (30%)
Roov    posted on 08-07-2008 13:27
De goede tracks van mensen die ook al releases achter hun naam hebben staan (zoals bijvoorbeeld René Kuppens) zie je meteen staan in het productions forum. Die topics worden meestal het meest gerypled, ik vind het makkelijk zat zo! Laten we het niet moeilijker maken!
Bartjens    posted on 08-07-2008 13:44
Poster: orsonwelsh
Want ik stoor me aan het vaak bepaald soort commentaar wat hier af en toe gepost word

Mee eens!!
Het is natuurlijk zo dat we elkaar proberen te helpen op dit forum, en als mensen bepaalde dingen niet weten is dat ook heelmaal niet erg, maar het gebeurt steeds vaker dat mensen iets posten waar ze totaal geen verstand van hebben. Een beetje groot doen terwijl ze dat helemaal niet zijn. Wil niet zeggen dat ik zo'n held ben, maar als ik ergens niets van af weet hou ik m'n mond....
www.djbrowbeat.com
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 13:45
bartjens snapt em ook Cry
Bambilaner    posted on 08-07-2008 13:49
Ik ben het volledig eens met jullie, al zou ik mezelf niet tot de Pro's rekenen...
Wat ideaal zou zijn is dat er een zone is waar enkel mensen die op de één of andere manier bewezen hebben dat ze er verstand van hebben kunnen antwoorden, maar die wel door iedereen kan gelezen worden. Het is dan een zeer betrouwbare bron, waarin niet geluld wordt maar waar je de meningen van 'verstandige' dj's kan lezen.
www.facebook.com/vinniebegooddj
User edit by Bambilaner on 08-07-2008 @ 13:49:29 (2%)
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 13:51
het kwartje begint te vallen....Cry
A-flex    posted on 08-07-2008 13:55
Ha en hoe ga je dan selecteren wie er bij hoord en wie niet?? met een soort van een ingangs examen ofzo :P met light and sound vragen...
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 13:59

light en sound?
wat heeft dat light dan met produceren en dj-en te maken?
als je goed leest, en even naar boven scrollt, dan snap je het .

User edit by OrsonWelsh on 08-07-2008 @ 14:01:00 (25%)
Boyd    posted on 08-07-2008 14:24
Ik vind het een slecht idee, er zitten hier ook heel veel niet pro's. Als je dit zou doen, en de pro's alleen daar hun nieuwe tracks en tricks laten zien leren de andere er ook niet meer van. Oké dat het levl van sommige post laag licht, en dat sommige alleen scheck zeggen en niet meer veranderen is hun probleem. Echter zommige niet pro's geven wel nuttige comments, en die zijn zeker nodig!

Als je het mij vraagt: Rompslomp, en adminestratieve herrie waar je niks aan hebt!
RiX    posted on 08-07-2008 14:29
Ik snap het punt. Ben het er ook mee eens. Ik ben absoluut geen pro, maar ben een echte muziekliefhebber in meerdere opzichten en ben lekker aan het oefenen en draaien op (huiskamer)-feestjes. Als je dan het VAK dj wilt kunnen bespreken met vakkundige dj's, dan zouden de mods moeten bepalen wie er wel en niet toegang krijgt. VB: een topic met wachtwoord ofzo?
Boyd    posted on 08-07-2008 14:40
Ik zat net op het toilet, en ik kreeg een idee!

Als iedereen die denkt dat ie pro is of er bij wil horen, djresource nou gaat doneren. Je gebruikt het teminste voor PROfessionele doeleinden.  Dan krijg je een mooi sterretje, en kan je in een speciaal forum. Als orsonw daar nou is zij ideeën gaat uitvoeren?
OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 14:46
laten we het nou eens andersom draaien..iedereen die dat niet is gaat doneren...
Jorrit    posted on 08-07-2008 15:16
Het 'echte' pro-level bestaat al:
Level 3 Pro+ Member
The level can only be handed out to you by the Administration. Listen good to the Pro+ members as they know what they're talking about.

De pro met een rode plus kan dus alleen behaald worden door goede bijdragen. Iemand die in real life ook een pro is, zou ook goeie bijdragen moeten kunnen leveren, niet?

OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 15:23

Ik bedoel met het echt dj zijn, al geruime tijd of het echt producer zijn, al geruime tijd.

Cry

heb het niet over het verworven level hier op dj resource namelijk....

User edit by OrsonWelsh on 08-07-2008 @ 15:24:31 (75%)
Nvie    posted on 08-07-2008 15:56
Leuke van zo'n groot forum is juist dat mensen leren van elkaar. Als je alle 'Pro's' (wat je in jouw visie bent als je iets meer dan een x aantal jaar doet bent) een apart forum gaat geven, raak je die hele interactie kwijt.

quote:
Poster: MoXeGy

Daar hebben we toch de andere forums voor?

Wat jij aankaart hebben we in principe ook een apart forum voor, net wat Jorrit zegt. Het Pro+ level is wat dat betreft geen "memberlevel" maar een erkenning, iets waar jij uiteindelijk ook op doelt volgens mij...
Ferrox    posted on 08-07-2008 16:04
Niet om het een of ander, maar Orson, jij voelt je nogal wat is het niet?

Ik zie alleen maar uit de hoogte komende topics van jouw hand, zoals ben je een pro-dj, en nu een pro producer? Om een of andere reden heb ik het idee dat je jaloezie wil horen. of jezelf hoger wil plaatsen dan de gemiddelde gebruiker van dit forum. Ik vind dit enorm arrogant van je en vind het daarom dus niet passen bij de sfeer van dit forum.

Dit soort topics kan (jonge) talenten erg afschrikken omdat ze hiermee een bevestiging krijgen dat ze amateurs zijn, en ze zich dus niet naar dit forum aangetrokken voelen. En juist die mensen help ik graag! En daarom vind ik het leuk om hier te zitten. Ookal ben ik een ervaren iemand, ik zal me nooit tot dit soort poopie joopie gedrag voegen.

Ik ken je niet als DJ of Producer, en als ik dit soort topics zie WIL ik dat niet eens. Want jij denkt het te zijn. Er zijn inderdaad (zoals je hier al ziet) mensen die zich hier graag bij willen voegen zodat ze zich ook iets meer voelen dan de rest van dit forum. Maar of ze het ook ZIJN is vraag 2. Ik voel me goed op dit forum zoals hij is. Laagdrempelig, gezellig en vooral leerzaam!

Het feit dat je alles om wil draaien, maar zelf niet wil doneren vind ik een bevestiging van mijn bevindingen. Kijk eerst even naar jezelf als persoon, en niet als iemand die het gemaakt heeft. Hetgeen ik eigenlijk behoorlijk in twijfel trek omdat je het er zo dik oplegt!

Dit is geen jaloesie of wat je ook wil denken. Ik vind dit arrogante gedrag niet leuk, en vooral niet passen bij het forum. Want ik draai ook ieder weekend, produceren kan ik helaas niet en erken dit ook. Maar ik ga never nooit niet zeggen dat ik beter ben dan die knaap van 15 die hier net op het forum komt. Omdanks dat zij soms veel te leren hebben, kan het ook voor mij leerzaam zijn. Nieuwe ideeën, verse inzichten zijn ook erg belangrijk om vernieuwend te blijven. Dus is jezelf scheiden van de nieuwkomers dan wel zo slim?

Denk er eens over na en bedenk dan of je actie wel zo slim is geweest. Of ben je daar ook te arrogant voor?
Dj_Fantasy    posted on 08-07-2008 16:10
Orson, als jij nou zelf eens zo een forum maakt?

Diegene die willen kunnen dan mee gaan, en diegene die hier zijn voor de sfeer en voor andere te helpen blijven dan maar gewoon hier.

Dit is een forum voor hulp en raad, geen ZIE WAT IK KAN EN WAT IK BEN FORUM.
dj2dj.nl
Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

122 Users online: 5 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 33.617
Most visitors online this month : 482
Lifetime Pageviews since 2003 : 236.424.395

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use