kijk, dat is er al 1...en ik weet wie!
Poster: MoXeGy
Ben het ook eens met je, maar dan heb je ook nog mensen die echt goed kunnen produceren maar nog geen release hebben of dj's die goed draaien maar nog geen resident enz. hebben?
Goed, het is maar een id...
memberlevel is trouwens dan niet nodig...alleen wat vereisten.
Wat heb je trouwens aan dat memberlevel? Bij een forum voor pro's!
Poster: orsonwelshGoed, het is maar een id...
memberlevel is trouwens dan niet nodig...alleen wat vereisten.
Wat heb je trouwens aan dat memberlevel? Bij een forum voor pro's!
Poster: orsonwelsh
Want ik stoor me aan het vaak bepaald soort commentaar wat hier af en toe gepost word
light en sound?
wat heeft dat light dan met produceren en dj-en te maken?
als je goed leest, en even naar boven scrollt, dan snap je het .
Level 3 Pro+ Member
The level can only be handed out to you by the Administration. Listen good to the Pro+ members as they know what they're talking about.
Ik bedoel met het echt dj zijn, al geruime tijd of het echt producer zijn, al geruime tijd.
heb het niet over het verworven level hier op dj resource namelijk....
quote:
Poster: MoXeGy
Ben het ook eens met je, maar dan heb je ook nog mensen die echt goed kunnen produceren maar nog geen release hebben of dj's die goed draaien maar nog geen resident enz. hebben?
Daar hebben we toch de andere forums voor?Wat jij aankaart hebben we in principe ook een apart forum voor, net wat Jorrit zegt. Het Pro+ level is wat dat betreft geen "memberlevel" maar een erkenning, iets waar jij uiteindelijk ook op doelt volgens mij...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.