Poster: Jorrit
Het 'echte' pro-level bestaat al:
De pro met een rode plus kan dus alleen behaald worden door goede bijdragen. Iemand die in real life ook een pro is, zou ook goeie bijdragen moeten kunnen leveren, niet?
Poster: orsonwelshIk bedoel met het echt dj zijn, al geruime tijd of het echt producer zijn, al geruime tijd.
heb het niet over het verworven level hier op dj resource namelijk....
Poster: Bambilaner
Dus geef die man een plusje en hij is tevreden
Dus geef die man een plusje en hij is tevreden
Poster: bambamstudio![]()
ow en doe er mij ook ééntje
Poster: Max-E
doe mij maar n 3 dubbele
Poster: bambamstudio
+++ aub!!!
maar zonder gekheid: leden die produceren en daadwerkelijk ook releases achter hun naam hebben staan en....het dj vak al geruime tijd de baas zijn...ben benieuwd wat ik dan krijg....ruim 20 jaar 'in het vak' stapel releases ( ben de tel kwijt ) dat worden er meer dan 3 kan ik je wel vertellen !!
Poster: Max-E
hmm, ga ns vermenigvuldigen, misschien krijg je dr zelfs eentje in platina kleur
Mensen als jou, Bambamstudio en René Kuppens en Orsonwelsh, ... en al die anderen worden toch sowieso iet meer serieus genomen dan anderen, of er nu een + naast hun naam staat of niet
dat doet mijn ego weer goed ! thanx !!
had ik al voor gevreesd :p
Poster: Down_Town
Jammer dat dit topic onvolwassen reacties krijgt. En verwijten als dat hij arogant zou zijn is niet eerlijk. Als je het niet met iemand zijn standpunt eens bent laat dat dan blijken met tegen argumenten en probeer zo je eigen idee duidelijk te maken. Niet met modder gooien, dat heeft geen zin.
Je merkt aan veel topics dat er echt een flink verschil is in denk niveau. Dat betekend niet dat ik sommigen minder vind maar er is heel duidelijk een leeftijds verschil en daardoor ook een ervaring verschil. Dat klinkt als ouwelullen praat. Dat is het gevolg natuurlijk van een open forum waar iedereen lid van kan worden zonder screening. Dit is niet een forum met alleen vak broeders en zusters maar ook veel wannabees en beginners. Een appart forum vor vaklieden waar "amateurs" in mogen lezen is misschien helemaal niet verkeerd. Zo kunnen vaklieden serieus ervaringen e.d. uitwisselen zonder dat een topic ellenlang wordt door onzinige reacties. de amateurs kunnen er dan wellicht wel wat van opsteken.
Ik steun dit niet omdat ik mezelf zo hoog inschat en/of arrogant ben. Producties van mijn hand zijn er niet echt. Momenteel heb ik ook geen vaste draai plek maar ik draai al 20 jaar waarvan een groot deel op thuismixers niveau. Maar ik neem mezelf qua kennis op dj gebied wel serieus.
Dus Orson mijntelt nog steeds.
Poster: Bastian
Bevat dit nou nog meer onzin dan de late leeuw of heb ik dat nou mis?:D
Poster: Down_Town
@ Ferrox
Ik bedoelde jou niet met onvolwassen reacties. Na die zin staat er een punt en dan komt de zin over verwijten over arrogantie. Ik wil juist niemand aanvallen!
Doordat je met "zoals ik het noemde" modder ging gooien heb ik je reactie niet meer voldoende goed gelezen. Dat is natuurlijk ook aan mij te wijten, waarschijnlijk door het verwijt dat je deed haakte ik deels af waardoor ik niet goed verder geleze heb. Nu komt er lekker een discussie op gangEn het mooie van een discussie is dat je het niet met elkaar eens hoeft te zijn. Je moet elkaars mening en standpunt respecteren zolang er geen persoonlijke aanvallen komen vind ik het leuk om mee te discuseren. En het leuke is dat er nu argumenten komen waar ik het ook mee eens kan zijn. Zoals argumenten van jou Ferrox en ook van Xitrate.
Je kan dingen altijd van meerdere kanten bekijken en van iedere kant komen er steekhoudende argumenten die allemaal waar kunnen zijn maar het is meestal niet zo dat er maar één iemand gelijk heeft en de rest niet.
Het is hier net de echte wereld
Poster: orsonwelsh
Goh wat ben ik blij met de reacties op mijn post.
In ieder geval wil ik niemand op zn tenen trappen, voel me ook niet beter dan de rest van de leden...laten we dat voorop stellen.
De reden waarom ik deze topic heb gemaakt is dat ik me verschrikkelijk erger aan het opmerkingsniveau van sommige topics.
En ik wil er eigenlijk mee bereiken dat het kaf nu eens van het koren gescheiden gaat worden...Geen stoerdoenerij maar gewoon one unity zeg maar.
Wat maakt het nu uit waarop en met wat je draait, zolang je maar leergierig bent. En ook al heb je niet veel poen om dure pioneer spullen te kopen. Zoals ik al eerder vermeldde, het dj zijn is een vak, een ambacht. Als je wat wilt leren moet je dat vooral doen..en dingen opsteken van sommige leden hier....
Nogmaals...dit was een id...niets meer dan dat.
Poster: orsonwelsh
De reden waarom ik deze topic heb gemaakt is dat ik me verschrikkelijk erger aan het opmerkingsniveau van sommige topics. En ik wil er eigenlijk mee bereiken dat het kaf nu eens van het koren gescheiden gaat worden...Geen stoerdoenerij maar gewoon one unity zeg maar. Wat maakt het nu uit waarop en met wat je draait, zolang je maar leergierig bent. En ook al heb je niet veel poen om dure pioneer spullen te kopen. Zoals ik al eerder vermeldde, het dj zijn is een vak, een ambacht. Als je wat wilt leren moet je dat vooral doen..en dingen opsteken van sommige leden hier....
quote: |
Wat maakt het nu uit waarop en met wat je draait, zolang je maar leergierig bent. En ook al heb je niet veel poen om dure pioneer spullen te kopen. Zoals ik al eerder vermeldde, het dj zijn is een vak, een ambacht. Als je wat wilt leren moet je dat vooral doen..en dingen opsteken van sommige leden hier.... |
Een vraag aan jou dan :
Hoe kunnen de serieuze amateurs zich dan ontwikkelen als er geen ruimte voor hun is om vragen te posten? En wie bepaalt wanneer een dj proffesioneel is?
En precies wat lead ook zegt, er is een apart forum voor de PRO+. Waarom zouden we dan nog weeer een apart forum moeten aanmaken voor de serieuze producers/profs. Dan gaat voor mij de lol er hier ook af als ik helemaal in gedamt wordt en alleen maar mag lezen en alleen tussen de andere 12 jarige mijn zegje mag doen.
Ik ben dan zelf geen pro dj die in interviews wordt genoemd door dj jose of zoiets. Maar ik vind wel dat ik meer ervaring heb boven de bedroom dj's hier op dit forum. Maar wie is er om dat te beoordelen?
Als ik jou was zou ik gewoon zo'n gemotiveerde brief naar lead sturen en zorgen dat je dat plusje krijgt. Dan kun je daar discussieren met alle andere profs.
Iedereen is hier vrij om lid te worden zonder selectie of iets dergelijks en dus moeten we maar accepteren dat er mensen bij zitten die wat minder geintresseerd zijn, en waar het bij hun meer om de gezelligheid gaat.
Tot slot vind ik de mening van ferrox totaal niet arrogant, hij geeft alleen aan hoe hij er tegen aan kijkt en hoe meer mensen op dit forum er over denken. Ik kijk er precies zo tegen aan als ferrox en ik denk dat er meer mensen zijn maar die dat niet durven te posten omdat ze anders bang zijn de grond in te worden gestampt met een of andere lullige opmerking.
Gasten als Bastian, daar neem ik mijn petje voor af. Daar hoor je nooit wat van en hij schopt het ook steeds verder in dj land. Hem hoor je toch ook niet zeggen. Jongens ik mag op dance valley draaien dus we gaan een apart forum maken voor de mensen die pro zijn en we laten de amateurtjes lekker rotzooien in hun eigen forum.
Voor gasten als jou kan ik echt totaal geen repect opbrengen.