Een echt Pro forum (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 10:20
beste moderators van djresource:

Misschien is het tijd voor een forum voor leden die produceren en daadwerkelijk ook releases achter hun naam hebben staan en....het dj vak al geruime tijd de baas zijn.

Cry

What do you think about Een echt Pro forum ??

Vote :   

Lead    posted on 08-07-2008 17:35
Poster: Jorrit
Het 'echte' pro-level bestaat al:

De pro met een rode plus kan dus alleen behaald worden door goede bijdragen. Iemand die in real life ook een pro is, zou ook goeie bijdragen moeten kunnen leveren, niet?

Poster: orsonwelsh

Ik bedoel met het echt dj zijn, al geruime tijd of het echt producer zijn, al geruime tijd.

Cry

heb het niet over het verworven level hier op dj resource namelijk....

Als je onze FAQ leest zie je dat het rode plusje handmatig wordt vergeven als er mensen zijn die goed kunnen verwoorden met geldige argumenten waarom ze dit level waard zijn. Dit is NIET vanzelf te verkrijgen maar wordt op aanvraag eventueel toegegeven. bij dit rode plusje hoort ook een forum...

Eigenlijk bestaat dus al wat je zegt/vraagt Winking my eye
Let the BASS be louder
Bambilaner    posted on 08-07-2008 17:38
Dus geef die man een plusje en hij is tevreden
www.facebook.com/vinniebegooddj
Max-E    posted on 08-07-2008 17:43
Poster: Bambilaner

Je snapt t niet he, lees die post van ferrox maar ns, misschien valt t kwartje dan?Winking my eye

Maar dat er soms domme en onlogische antwoorden worden gegeven, dat heb je gewoon.. Geef gewoon antwoord op dat soms dom/stom lijkende comentaar! meestal help je die persoon van de verkeerde gedachtegang af, zo help je n ander ookWinking my eye

Die knullen van 13 die net beginnen (waar ik dr zelf dus ook eentje van ben[geweest, hoop ik:P]..) hebben veel te leren en je helpt ze niet om ze in n bepaald forum uit te sluiten enz..

voor de rest sluit ik me bij ferrox post aan..Winking my eye
Bambilaner    posted on 08-07-2008 17:47
Ik snap heus wel wat de bedoeling is hoor
bambamstudio    posted on 08-07-2008 17:50

Cry

ow en doe er mij ook ééntje
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 08-07-2008 @ 17:51:46 (45%)
Max-E    posted on 08-07-2008 17:54
Poster: bambamstudio

Cry

ow en doe er mij ook ééntje

doe mij maar n 3 dubbeleWinking my eye
bambamstudio    posted on 08-07-2008 18:01
Poster: Max-E

doe mij maar n 3 dubbeleWinking my eye

+++ aub!
bambamstudio    posted on 08-07-2008 18:02
maar zonder gekheid: leden die produceren en daadwerkelijk ook releases achter hun naam hebben staan en....het dj vak al geruime tijd de baas zijn...ben benieuwd wat ik dan krijg....ruim 20 jaar 'in het vak' stapel releases ( ben de tel kwijt ) dat worden er meer dan 3 kan ik je wel vertellen !!
Bambilaner    posted on 08-07-2008 18:05
Mensen als jou, Bambamstudio en René Kuppens en Orsonwelsh, ... en al die anderen worden toch sowieso iet meer serieus genomen dan anderen, of er nu een + naast hun naam staat of niet
Max-E    posted on 08-07-2008 18:08
+++ aub!!!

doe mij maar xxx :D

maar zonder gekheid: leden die produceren en daadwerkelijk ook releases achter hun naam hebben staan en....het dj vak al geruime tijd de baas zijn...ben benieuwd wat ik dan krijg....ruim 20 jaar 'in het vak' stapel releases ( ben de tel kwijt ) dat worden er meer dan 3 kan ik je wel vertellen !!

hmm, ga ns vermenigvuldigen, misschien krijg je dr zelfs eentje in platina kleurHappy, laughing
bambamstudio    posted on 08-07-2008 18:15
Poster: Max-E
hmm, ga ns vermenigvuldigen, misschien krijg je dr zelfs eentje in platina kleurHappy, laughing

gezien mijn omvang is het dubbel platina Happy, laughing
bambamstudio    posted on 08-07-2008 18:15
Mensen als jou, Bambamstudio en René Kuppens en Orsonwelsh, ... en al die anderen worden toch sowieso iet meer serieus genomen dan anderen, of er nu een + naast hun naam staat of niet

dat doet mijn ego weer goed ! thanx !!
Bambilaner    posted on 08-07-2008 18:19

dat doet mijn ego weer goed ! thanx !!

had ik al voor gevreesd :p
bambamstudio    posted on 08-07-2008 18:20

had ik al voor gevreesd :p

hehehehehe
Down_Town    posted on 08-07-2008 20:56
Jammer dat dit topic onvolwassen reacties krijgt. En verwijten als dat hij arogant zou zijn is niet eerlijk. Als je het niet met iemand zijn standpunt eens bent laat dat dan blijken met tegen argumenten en probeer zo je eigen idee duidelijk te maken. Niet met modder gooien, dat heeft geen zin.

Je merkt aan veel topics dat er echt een flink verschil is in denk niveau. Dat betekend niet dat ik sommigen minder vind maar er is heel duidelijk een leeftijds verschil en daardoor ook een ervaring verschil. Dat klinkt als ouwelullen praat Cry. Dat is het gevolg natuurlijk van een open forum waar iedereen lid van kan worden zonder screening. Dit is niet een forum met alleen vak broeders en zusters maar ook veel wannabees en beginners. Een appart forum vor vaklieden waar "amateurs" in mogen lezen is misschien helemaal niet verkeerd. Zo kunnen vaklieden serieus ervaringen e.d. uitwisselen zonder dat een topic ellenlang wordt door onzinige reacties. de amateurs kunnen er dan wellicht wel wat van opsteken.

Ik steun dit niet omdat ik mezelf zo hoog inschat en/of arrogant ben. Producties van mijn hand zijn er niet echt. Momenteel heb ik ook geen vaste draai plek maar ik draai al 20 jaar waarvan een groot deel op thuismixers niveau. Maar ik neem mezelf qua kennis op dj gebied wel serieus.

Dus Orson mijn Cry telt nog steeds.
Xitrate    posted on 08-07-2008 21:25
Mwah dat ben ik niet met je eens Down_Town,

Ten eerste heeft bijvoorbeeld Ferrox een hele lange post gemaakt om te zeggen waarom hij denkt dat Orson arrogant is. Hij deed dus wel degelijk wat je zei.

Ten tweede, wie bepaalt wanneer wie amateur is en wanneer iemand professioneel is? Orson vind zichzelf blijkbaar erg professioneel, waardoor hij als 'arrogant' werd afgeschildert. Natuurlijk zijn er amateurs en ervaren mensen en zijn er enorme verschillen tussen die twee 'groepen', maar om ze nou van elkaar af te schermen lijkt me ook geen goed idee, beide groepen kunnen dan niet of minder van elkaar leren. Ik vind ook niet dat je professionalisme af kan leiden van leeftijd ('Ik ben 2x zo oud als jij dus ik heb meer ervaring dus ik hoor in het 'Pro forum').

Ik denk dat een goede oplossing voor dit probleem een strenger beleid van moderators en admins is. Kijk naar bijvoorbeeld AboutDJ, waar door een streng maar 'rechtvaardig' beleid het zo is geregeld dat je niet tot nauwelijks onzinnige reacties zult tegenkomen aangezien die streng worden afgeschaft.

Een andere oplossing zou een Report knop zijn bij elke post. Heel simpel, je ziet een onzinnige post, je klikt op de report knop waardoor hij wordt aangegeven bij de mods en admins, die de onzinnige post heel makkelijk kunnen verwijderen.

Toch zal je niet het helemaal kunnen voorkomen. DJResource is nou eenmaal een forum waar 12 jarige jongetjes zich aanmelden, waardoor onzinnige en onvolwassen posts nou eenmaal voorkomen. Maar dat is juist hetgene wat deze site maakt, het toch relatieve laagdrempelige niveau waardoor bijna iedereen er makkelijk 'inkomt'.

Mijn conclusie is dus, maak geen apart Pro forum, maar laat er een strenger beleid komen en laat de community zelf hier ook een rol bij spelen. Een andere optie is natuurlijk naar een andere community gaat zoals bijvoorbeeld AboutDJ als je het laagdrempelige niveau niet aanstaat. Je bent niet verplicht om hier te blijven. Deels ben ik het dus eens met Orson, alleen ben ik voor een andere oplossing Happy, laughing
User edit by Xitrate on 08-07-2008 @ 21:28:50 (9%)
Ferrox    posted on 08-07-2008 21:29
Poster: Down_Town
Jammer dat dit topic onvolwassen reacties krijgt. En verwijten als dat hij arogant zou zijn is niet eerlijk. Als je het niet met iemand zijn standpunt eens bent laat dat dan blijken met tegen argumenten en probeer zo je eigen idee duidelijk te maken. Niet met modder gooien, dat heeft geen zin.

Je merkt aan veel topics dat er echt een flink verschil is in denk niveau. Dat betekend niet dat ik sommigen minder vind maar er is heel duidelijk een leeftijds verschil en daardoor ook een ervaring verschil. Dat klinkt als ouwelullen praat Cry. Dat is het gevolg natuurlijk van een open forum waar iedereen lid van kan worden zonder screening. Dit is niet een forum met alleen vak broeders en zusters maar ook veel wannabees en beginners. Een appart forum vor vaklieden waar "amateurs" in mogen lezen is misschien helemaal niet verkeerd. Zo kunnen vaklieden serieus ervaringen e.d. uitwisselen zonder dat een topic ellenlang wordt door onzinige reacties. de amateurs kunnen er dan wellicht wel wat van opsteken.

Ik steun dit niet omdat ik mezelf zo hoog inschat en/of arrogant ben. Producties van mijn hand zijn er niet echt. Momenteel heb ik ook geen vaste draai plek maar ik draai al 20 jaar waarvan een groot deel op thuismixers niveau. Maar ik neem mezelf qua kennis op dj gebied wel serieus.

Dus Orson mijn Cry telt nog steeds.

Hmmm schijnbaar mis jij ook compleet mijn punt en doel van DIT forum!

Als je het zo wil hebben mag dat natuurlijk, maar op je EIGEN forum. En zeker niet op deze manier. Dan had Orson beter zijn idee uit mogen werken en dat mag je dan van een "pro" verwachten. Op de manier zoals jij het hier zegt komt het al een stuk beter over dan als hoe Orson dat deed.

En dat mijn argumenten onzin zijn blijkt niet met de argumenten die jij zelf geeft. Want die geef je namelijk geen. Denk niveau verschil is en zal er altijd zijn. En juist daar struikel ik over omdat Orson even verwacht dat wij alles meteen snappen. Ook een "pro" moet naar beneden  in denkniveau kunnen communiceren. En dat betekend heldere doorgedachte ideeën. Dan zal dit ook sneller opgepakt worden. Echter de manier waarop het hier nu gebeurt is erg arrogant zoals ik al in mijn vorige post beargumenteerd omschreven heb.

Iemand arrogant bestempelen is zo gedaan, echter met de juiste argumenten waarom ik dit gedaan heb kan Orson er iets mee. Dat is juist volwassen! Onvolwassen zou zijn dat ik zou zeggen: Wat is dit voor arrogant haantjes gedrag. Maar daar kies ik niet voor. Ook Orson kan in een goede smaak vallen bij mij. Maar dit is al zijn tweede topic met het woord pro erin wat ruikt naar het wensen van exclusiviteit, hetgeen wat weer overeenkomt met het beter willen voelen dan de rest. Wellicht is dit een onbedoelde bijwerking van zijn manier van communiceren en heeft meneer het wel goed voor met de amateurs onder ons. Maar deze beginelingen irritant noemen in hun reacties gaat mij té ver. Ook daar kun je voor kiezen om niet te lezen. Netzoals ik had kunnen kiezen om dit niet te lezen.

Daarbij heb ik in het vorige topic gewoon gereageerd omdat het mij een boeiende discussie kon worden.  Hier heb ik helaas niets van gezien, en ik geloof ook niet dat het met dit "pro"topic het wel op uitmond.

Waarom is kritiek niet eerlijk? Hij is in mijn ogen goed onderbouwd met de gedachtengang van het forum in het achterhoofd. Dus past meneer Orson wel op dit forum? Want hij verwacht hier iets wat er maar weinig is. Moet hij dan niet een ander forum zoeken waar dit wel zo is (toevallig is die er wel, Clubcharts namelijk). Maar een forum naar jouw hand willen zetten terwijl hij hier nog niet zo lang zit is erg gewaagt. En de ondertoon van ik ben "pro" is gewoon arrogant. Ik pronk er toch ook niet mee? Lead doet dit toch ook niet? René Kuppens is ook een toffe gast, En van Bambamstudio kun je helemaal veel leren met zijn dijk ervaring, maar heb hem nog nooit horen zeggen ik ben de man, bij mij moet je zijn. Zoiets leer je uit de manier van posten van een member.

Kies dan eieren voor je geld en let alleen op reacties die jij van toepassing vind! En ga niet een filter plaatsen omdat de rest niet goed genoeg voor je is. en DAT is arrogantie. Iets wat ik (en een aantal anderen) niet gepast vind op DIT forum. Dus onvolwassen is het allerminst. Hoe hij er mee omgaat kan  volwassenheid uitstralen. Hij kan zeggen dat is niet waar en dan vervolgens mij zwart maken. Of hij kan toegeven dat hij niet zo tactisch is geweest. Uiteraard sta ik ook open voor opbouwende kritiek. En die krijg ik ook niet van jou, Down_Town. Zeg dan hoe ik het beter had kunnen doen. Ik heb Orson een tip meegegeven op het einde dat hij even naar zijn eigen reacties moet kijken. En waarom deze niet gepast zijn staat in het complete stuk erboven.

Nog meer argumenten nodig? Of heb je mijn post maar half gelezen, of doel je niet op mijn post? Wees duidelijk en niet vaag in het gebruiken door meervouden.
Bastian    posted on 08-07-2008 21:54
Bevat dit nou nog meer onzin dan de late leeuw of heb ik dat nou mis?:D
Down_Town    posted on 08-07-2008 22:00
@ Ferrox
Ik bedoelde jou niet met onvolwassen reacties. Na die zin staat er een punt en dan komt de zin over verwijten over arrogantie. Ik wil juist niemand aanvallen!

Doordat je met "zoals ik het noemde" modder ging gooien heb ik je reactie niet meer voldoende goed gelezen. Dat is natuurlijk ook aan mij te wijten, waarschijnlijk door het verwijt dat je deed haakte ik deels af waardoor ik niet goed verder geleze heb. Nu komt er lekker een discussie op gang Cry En het mooie van een discussie is dat je het niet met elkaar eens hoeft te zijn. Je moet elkaars mening en standpunt respecteren zolang er geen persoonlijke aanvallen komen vind ik het leuk om mee te discuseren. En het leuke is dat er nu argumenten komen waar ik het ook mee eens kan zijn. Zoals argumenten van jou Ferrox en ook van Xitrate.
Je kan dingen altijd van meerdere kanten bekijken en van iedere kant komen er steekhoudende argumenten die allemaal waar kunnen zijn maar het is meestal niet zo dat er maar één iemand gelijk heeft en de rest niet.

Het is hier net de echte wereld Cry

OrsonWelsh    posted on 08-07-2008 22:12
Goh wat ben ik blij met de reacties op mijn post.

In ieder geval wil ik niemand op zn tenen trappen, voel me ook niet beter dan de rest van de leden...laten we dat voorop stellen.

De reden waarom ik deze topic heb gemaakt is dat ik me verschrikkelijk erger aan het opmerkingsniveau van sommige topics. En ik wil er eigenlijk mee bereiken dat het kaf nu eens van het koren gescheiden gaat worden...Geen stoerdoenerij maar gewoon one unity zeg maar. Wat maakt het nu uit waarop en met wat je draait, zolang je maar leergierig bent. En ook al heb je niet veel poen om dure pioneer spullen te kopen. Zoals ik al eerder vermeldde, het dj zijn is een vak, een ambacht. Als je wat wilt leren moet je dat vooral doen..en dingen opsteken van sommige leden hier....

Nogmaals...dit was een id...niets meer dan dat.
Ferrox    posted on 08-07-2008 22:12
Poster: Bastian
Bevat dit nou nog meer onzin dan de late leeuw of heb ik dat nou mis?:D

Godver, al dat typewerk om mijn mening te verdedigen teniet gadaan na deze post :P

Poster: Down_Town
@ Ferrox
Ik bedoelde jou niet met onvolwassen reacties. Na die zin staat er een punt en dan komt de zin over verwijten over arrogantie. Ik wil juist niemand aanvallen!

Doordat je met "zoals ik het noemde" modder ging gooien heb ik je reactie niet meer voldoende goed gelezen. Dat is natuurlijk ook aan mij te wijten, waarschijnlijk door het verwijt dat je deed haakte ik deels af waardoor ik niet goed verder geleze heb. Nu komt er lekker een discussie op gang Cry En het mooie van een discussie is dat je het niet met elkaar eens hoeft te zijn. Je moet elkaars mening en standpunt respecteren zolang er geen persoonlijke aanvallen komen vind ik het leuk om mee te discuseren. En het leuke is dat er nu argumenten komen waar ik het ook mee eens kan zijn. Zoals argumenten van jou Ferrox en ook van Xitrate.
Je kan dingen altijd van meerdere kanten bekijken en van iedere kant komen er steekhoudende argumenten die allemaal waar kunnen zijn maar het is meestal niet zo dat er maar één iemand gelijk heeft en de rest niet.

Het is hier net de echte wereld Cry

Duidelijk Happy, laughing

Alleen in de echte wereld heb je al splitsingen welke tot orlogen leiden, dus die wil ik hier niet.. En daarom is het nu nog zo gezellig Happy, laughing

Ennuh, snap wel dat mijn post op een gegeven moment niet meer boeiend is. Maar als ik eenmaal aan de gang ben blijf ik bezig haha Happy, laughing
Ferrox    posted on 08-07-2008 22:23
Sorry, Kan het niet laten:

Goh wat ben ik blij met de reacties op mijn post.

Gelukkig!

In ieder geval wil ik niemand op zn tenen trappen, voel me ook niet beter dan de rest van de leden...laten we dat voorop stellen.

Toch doe je dit, en daar wil ik je juist op wijzen. En hier doe je het dus weer mee:

De reden waarom ik deze topic heb gemaakt is dat ik me verschrikkelijk erger aan het opmerkingsniveau van sommige topics.

Kun jij je voorstellen hoe dit voor sommige leden dit zal voelen? Als er 1 gast komt naar jou, ik heb maling aan jouw mening. Kun jij dit dan waarderen? En zeker omdat je hier behoorlijk wat jeugdige mensen over 1 kam scheert. Dit is juist waar ik je op wil wijzen. Wil je hier niets mee doen, dan zoek een ander forum waar dit wel gewaardeerd word. Bovendien zit er in jouw rekenkamer in je hoofd ook een schakeltje welke kan zeggen, ik reageer niet op dit soort reacties. Of je pakt het goed aan en beargumenteerd waarom je het er niet mee eens bent. Dan leert die ander er ook wat van!

En ik wil er eigenlijk mee bereiken dat het kaf nu eens van het koren gescheiden gaat worden...Geen stoerdoenerij maar gewoon one unity zeg maar.

Helaas komt dit enorm anders over in jouw manier van verwoorden van jouw idee. En dan heb ik het niet over het idee zelf, maar je houding in dit topic. Welke zoals ik al zei, erg arrogant overkomt.

Wat maakt het nu uit waarop en met wat je draait, zolang je maar leergierig bent. En ook al heb je niet veel poen om dure pioneer spullen te kopen. Zoals ik al eerder vermeldde, het dj zijn is een vak, een ambacht. Als je wat wilt leren moet je dat vooral doen..en dingen opsteken van sommige leden hier....

Daar ben ik het compleet mee eens! En daarom is een scheiding niet gewenst.

Nogmaals...dit was een id...niets meer dan dat.

Gelukkig.

Al met al vind ik dat je erg aan jezelf denkt. En als je ook het lef hebt om op de mindere reacties te reageren ben je in mijn ogen goed bezig. Je moet niet alle kennis voor jezelf willen houden. Uiteindelijk loop je vast tegen een muur omdat ook mensen zich afsluiten voor jouw mening. En dan is het afgelopen met je werk. Dit zal niet snel gebeuren natuurlijk, maar houd het in je achterhoofd dat jij het ook niet leuk vind als een fedde le grand (noem maar een naam) zegt van jij bent maar een amateur.

Kortom, dit is niet de reactie die ik graag gezien had. Want hier bevestig je alleen maar wat ik er van denk.
User edit by Ferrox on 08-07-2008 @ 22:25:48 (2%)
Didier_Deluxe    posted on 08-07-2008 22:47
De reden waarom ik deze topic heb gemaakt is dat ik me verschrikkelijk erger aan het opmerkingsniveau van sommige topics. En ik wil er eigenlijk mee bereiken dat het kaf nu eens van het koren gescheiden gaat worden...Geen stoerdoenerij maar gewoon one unity zeg maar. Wat maakt het nu uit waarop en met wat je draait, zolang je maar leergierig bent. En ook al heb je niet veel poen om dure pioneer spullen te kopen. Zoals ik al eerder vermeldde, het dj zijn is een vak, een ambacht. Als je wat wilt leren moet je dat vooral doen..en dingen opsteken van sommige leden hier....

Ik erger mij er ook vaak aan dat er nogal logische/nutteloze/kinderachtige vragen worden gesteld of opmerkingen worden gemaakt. Maar het is nu eenmaal de belangrijkste functie van dit forum, dat onkundige mensen er een beetje meer verstand van krijgen.
Ik kan best begrijpen dat dit je een beetje tegensteekt, ik doe soms zelfs niet de moeite om op een volgens mij belachelijke vraag aan een antwoord te beginnen maar om daarom nu een apart forum aan te maken? Dat lijkt me wat te ver gezocht.
Maak gewoon een topic aan, en als het te ingewikkeld wordt zullen diegene die er niets van bakken er zich ook niet te vlug mee komen moeien...
OrsonWelsh    posted on 09-07-2008 07:43
Al met al vind ik dat je erg aan jezelf denkt.

Nou dat zie je dan verkeerd..

Het valt me op dat toch ook een aantal leden zich ergeren aan hetzelfde probleem..Het is maar net hoe persoonlijk je dit topic opvat.

quote:

Wat maakt het nu uit waarop en met wat je draait, zolang je maar leergierig bent. En ook al heb je niet veel poen om dure pioneer spullen te kopen. Zoals ik al eerder vermeldde, het dj zijn is een vak, een ambacht. Als je wat wilt leren moet je dat vooral doen..en dingen opsteken van sommige leden hier....

Daar ben ik het compleet mee eens! En daarom is een scheiding niet gewenst

Eigenlijk vind ik dit een beetje heftig wat je nu doet, alsof jij alleen dj resource bent....zo komt dat nu over en is ook arrogant ferrox!

Kun jij je voorstellen hoe dit voor sommige leden dit zal voelen? Als er 1 gast komt naar jou, ik heb maling aan jouw mening. Kun jij dit dan waarderen?

Dat doe jij dus nu tegen mij ferrox

Ik ben misschien in jouw ogen arrogant, gelukkig hebben we allemaal verschillende meningen.

Nogmaals dit was een idee..

Je moet niet alle kennis voor jezelf willen houden

Dat doe ik helemaal niet! Dat denk jij omdat ik zo'n forum id heb? Ik vind het top dat jongens en meiden op een zeer vroege leeftijd zich bezig houden met mixen en produceren. Neem ik alleen mn pet voor af..maar graag wel op een serieuze manier....

goed even verder...

Dit zal niet snel gebeuren natuurlijk, maar houd het in je achterhoofd dat jij het ook niet leuk vind als een fedde le grand (noem maar een naam) zegt van jij bent maar een amateur.

Tja, en hij mag dat zeggen want ik ken fedde al heel wat jaartjes en dat zal dan in een bepaalde toon geplaatst worden dat we er nog 1tje op drinken.

GOED NOG 1 KEER:

Heb dit puur gepost om jullie te triggeren, om reacties uit te lokken hoe mensen hierover denken en of ze zich ook ergeren aan het vaak stupiede commentaar. Zijn er toch wel wat die zich daar ook aan ergeren merk ik aan de reacties...

Helaas komt dit enorm anders over in jouw manier van verwoorden van jouw idee. En dan heb ik het niet over het idee zelf, maar je houding in dit topic. Welke zoals ik al zei, erg arrogant overkomt.

die van jou is by the way ook niet mis zeg, jij verteld me eigenlijk wat ik moet doen, hoe ik me moet gedragen en.....dat ik dit soort dingen niet mag doen..is een beetje dubbel wat je nu doet...

Maar je bent en blijft een eerlijke gozer ferrox, dat siert je...

In ieder geval wil en ben ik hier mijn ervaring delen met mensen, en zelfs dingen leren/opsteken. Ik leer iedere dag nog, ook al ben ik inmiddels al van de oudere garde dj's....

He lekker toch zo'n discussie...mag dat wel

EN DAN NU WAAR HET HELE ID OM DRAAIDE!  VOOR 1 KEER NOG EN PRIMA VERWOORD DOOR DOWNTOWN:

Een appart forum voor vaklieden waar "amateurs" in mogen lezen is misschien helemaal niet verkeerd. Zo kunnen vaklieden serieus ervaringen e.d. uitwisselen zonder dat een topic ellenlang wordt door onzinige reacties. de amateurs kunnen er dan wellicht wel wat van opsteken.

User edit by OrsonWelsh on 09-07-2008 @ 08:18:45 (58%)
_Ivan_    posted on 09-07-2008 09:13

Een vraag aan jou dan :

Hoe kunnen de serieuze amateurs zich dan ontwikkelen als er geen ruimte voor hun is om vragen te posten? En wie bepaalt wanneer een dj proffesioneel is?

En precies wat lead ook zegt, er is een apart forum voor de PRO+. Waarom zouden we dan nog weeer een apart forum moeten aanmaken voor de serieuze producers/profs. Dan gaat voor mij de lol er hier ook af als ik helemaal in gedamt wordt en alleen maar mag lezen en alleen tussen de andere 12 jarige mijn zegje mag doen.
Ik ben dan zelf geen pro dj die in interviews wordt genoemd door dj jose of zoiets. Maar ik vind wel dat ik meer ervaring heb boven de bedroom dj's hier op dit forum. Maar wie is er om dat te beoordelen?

Als ik jou was zou ik gewoon zo'n gemotiveerde brief naar lead sturen en zorgen dat je dat plusje krijgt. Dan kun je daar discussieren met alle andere profs.

Iedereen is hier vrij om lid te worden zonder selectie of iets dergelijks en dus moeten we maar accepteren dat er mensen bij zitten die wat minder geintresseerd zijn, en waar het bij hun meer om de gezelligheid gaat.

Tot slot vind ik de mening van ferrox totaal niet arrogant, hij geeft alleen aan hoe hij er tegen aan kijkt en hoe meer mensen op dit forum er over denken. Ik kijk er precies zo tegen aan als ferrox en ik denk dat er meer mensen zijn maar die dat niet durven te posten omdat ze anders bang zijn de grond in te worden gestampt met een of andere lullige opmerking.

Gasten als Bastian, daar neem ik mijn petje voor af. Daar hoor je nooit wat van en hij schopt het ook steeds verder in dj land. Hem hoor je toch ook niet zeggen. Jongens ik mag op dance valley draaien dus we gaan een apart forum maken voor de mensen die pro zijn en we laten de amateurtjes lekker rotzooien in hun eigen forum. 
Voor gasten als jou kan ik echt totaal geen repect opbrengen. Cry 

Feel&.Celebrate.Life!
User edit by _Ivan_ on 09-07-2008 @ 09:28:44 (100%)

104 Users online: 16 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 10.818
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.399.192