Poster: dj_jr
Zoals ik dit lees denk ik dat je rookmachine rookvloeistof spuit. Een rookmachine spuit rookvloeistof als hij niet warm genoeg is..
Heb je heb wel lang genoeg laten opwarmen?
Spuit die ook olie als die 30 min lang aanstaat?
Je kan dit oplossen door je rookmachine opnieuw aftestellen,, hiervoor moet je hem wel openmaken.
Bij de martin/jem pro 2000 kan je hem resetten maar ik weet niet hoe het bij deze zit..
Grtjs
NIET doen! begin er niet mee om hem open te vijzen, en proberen opnieuw af te stellen! (dit is een basic rookmachine waar het niet mee kan.) het kan vrij gevaarlijk zijn deze toestellen te openen als je niet weet waar je mee bezig bent! de afstandsbediening bijvoorbeeld werkt op 220V!! en niet op een laagspannings-stuursignaal... ik heb hem al opengehad en kan je vertellen dat er buiten de container, pomp, wat draden en het verwarmingselement niets meer inzit.
btw: als de rookmachine niet is opgewarmd komt er ook geen actie als er op de knop word gedrukt!
het is alleszins niet normaal dat het toestel gewoon vloeistof meespuit
* Gebruik je de vereiste rookvloeistof (geen water-met-nogiets mengsel??)
* Is het toestel al ouder?
* Is het een lange tijd niet in gebruik geweest?
indien je nog garantie hebt==> onmiddelijk naar de dealer ermee! de vloeistof is super heet als ze eruit komt en kan brandwonden veroorzaken!