@dj-zero: Ik ben op bezoek geweest bij het hoofdkantoor van Noizezz in Hoofddorp. Bambamstudio was hier ook bij. Hij heeft in-ears laten aanmeten en ik gehoorbescherming. Hoe alles in zijn werking ging kun je
hier lezen.
Ik ben zelf zeer tevreden over de Noizezz, ik heb ze nu al een goede 2 maanden. Uitgetest als gehoorbescherming alleen tijdens het bezoeken van festivals. Ik heb oordoppen met een oranje filter dus de 2de zwaarste. Draagcomfort is optimaal, na 12 uur stampen op decibel outdoor festival, laundry day, pukkelpop kon ik ze nog inhouden. Mooie vlakke demping, de mensen rondom je hoor je wel beter in het 'lawaai'.
Bij de zachte kun je de filters verwisselen bij de harde niet. Dus als je eerst een zware filter hebt, en je vind die goed voor feesten te bezoeken oke. Wil je voor te draaien een lichtere dan kun je die verwisselen.
Bij mij lekken ze niet, maar dat komt ook door de manier van aanmeten. Je mag namelijk niet teveel slikken of kauwen. Anders dan beweegt je gehoorgang.
Ik weet van bambamstudio dat de in-ears geweldig zitten, ze het omgevingsgeluid ook volledig cancelen. Het voordeel bij Noizezz is dat je zelf je drivers kunt kiezen. Dus bv je laat je oren aanmeten, en je zegt ik wil in-ears van shure of sony of monster beats dan passen zij de vorm aan, aan de driver. Deze moet je dan wel meegeven als je je oren laat aanmeten. Dit vindt ik zelf een geweldige service en zouden andere leveranciers ook moeten doen.
Verder is de levertijd van deze dingen ook geen maand, maar dacht max 2-3 weken.
Als je nog vragen hebt mag je altijd een PM sturen!