woon in wassenaar ben 19 jaar. ben al bijna 6 jaar aan het draaien en ben in de jaren heel veel geleerd over het draaien ik draaide van alles top 40 latin house maar ben overgestapt naar de hardstyle omdat dat toch meer in me straatje licht. heb een leuk setje in me kamer staan(2xcdj800mk2+djm600 wordt vervangen door djm800 binnen kort)
What do you think about even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom @ DJR! Goede stap van 600 naar DJM-800. Spaar nu zelf ook voor de DJM en kan niet wachten tot ik hem binnen heb:D! In iedergeval succes op DJR, mocht je vragen hebben we hebben er allemaal wel verstand van.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 6.302 days. Post CommentThat would be 210.1 months or a whopping 17.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...