woon in wassenaar ben 19 jaar. ben al bijna 6 jaar aan het draaien en ben in de jaren heel veel geleerd over het draaien ik draaide van alles top 40 latin house maar ben overgestapt naar de hardstyle omdat dat toch meer in me straatje licht. heb een leuk setje in me kamer staan(2xcdj800mk2+djm600 wordt vervangen door djm800 binnen kort)
What do you think about even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom @ DJR! Goede stap van 600 naar DJM-800. Spaar nu zelf ook voor de DJM en kan niet wachten tot ik hem binnen heb:D! In iedergeval succes op DJR, mocht je vragen hebben we hebben er allemaal wel verstand van.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community