Jonge Djs Kan het (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Poll : Kind van 14 jaar als DJ in disco (16+)?

-Waarom ook niet?
-Als hij kan mixen, dan wel.
-Totaal niet kunnen

Voting is only possible for our Members
diddy    posted on 17-06-2008 20:51
Hello,
Ik was overlaatst in een club waar je minimum 16 jaar voor moet zijn om er binnen te mogen. Ik was er om even zelf te genieten in plaats van er te werken. Maar dit maakt niets uit. Maar vinden jullie het kunnen dat daar achter de dj instalatie dan een kind van 12 of 14 jaar staat?

What do you think about Jonge Djs Kan het ??

Vote :   

Jorrit    posted on 18-06-2008 20:32
Poster: DJ-Xtremer
Toen ik 13 was stond ik zelf al te draaien een club hier in de buurtWinking my eye.

In een 16+ club of bij een tienerdisco? Welke club was dat....

Bekijk dit even voordat je denkt dat jonge mensen het niet kunnen
http://youtube.com/watch?v=wbQiQEEVY1A&feature=related

hehe, de uitzondering die de regel bevestigd zullen we maar zeggen Winking my eye De meeste kids van deze leeftijd kunnen dit.. eh... niet...
Bram-V    posted on 18-06-2008 20:52

User edit by Bram-V on 26-02-2009 @ 19:55:35 (100%)
OrsonWelsh    posted on 03-07-2008 12:40
vind het absoluut niet kunnen...
RenéKuppens    posted on 03-07-2008 12:52
Poster: orsonwelsh
vind het absoluut niet kunnen...

als hij goed is moet hij vooral proberen beter te worden wachten tot hij de leeftijd heeft bereikt dat hij mag draaie..

als je op je 16e autosport doet wil ook niet zeggen dat je over de weg mag reiden (hoe goed je ook kan zijn)
justjustin    posted on 03-07-2008 12:56
Poster: RenéKuppens

als hij goed is moet hij vooral proberen beter te worden wachten tot hij de leeftijd heeft bereikt dat hij mag draaie..

als je op je 16e autosport doet wil ook niet zeggen dat je over de weg mag reiden (hoe goed je ook kan zijn)

Reiden OEIIIIIII
NielsR    posted on 03-07-2008 12:59
Poster: Jorrit

hehe, de uitzondering die de regel bevestigd zullen we maar zeggen Winking my eye De meeste kids van deze leeftijd kunnen dit.. eh... niet...

Jah check deze maar haha

Maar volgens mij kan het wel goed zijn dat ze al wat kunnen mixen maar een mix duurt max 30 seconden een liedje meestal rond de 3 a 4 min dus is de muziekkeuze wel iets belangrijker dan de mix en toen ik 14 was speelde ik totaal anders als nu toen was het alles maar door elkaar trance op dikke electro enzo kon toen echt niet lol.
Berbo    posted on 03-07-2008 13:19
Poster: NielsR

Jah check deze maar haha

Maar volgens mij kan het wel goed zijn dat ze al wat kunnen mixen maar een mix duurt max 30 seconden een liedje meestal rond de 3 a 4 min dus is de muziekkeuze wel iets belangrijker dan de mix en toen ik 14 was speelde ik totaal anders als nu toen was het alles maar door elkaar trance op dikke electro enzo kon toen echt niet lol.

ik hoop dat je minuten bedoeld :P
Bambilaner    posted on 03-07-2008 13:21
Poster: Beerbo

ik hoop dat je minuten bedoeld :P

Ik denk dat hij met 'mix' niet set maar overgang bedoelt.
www.facebook.com/vinniebegooddj
RiX    posted on 03-07-2008 13:22
hij bedoelt waarschijnlijk de mix (van de ene track de overgang naar de volgende) Winking my eye

*edit* lol, 2 zielen, 1 gedachte
User edit by RiX on 03-07-2008 @ 13:22:51 (40%)
diddy    posted on 03-07-2008 13:28
Ik denk van OK ik ben ook 14 geweest en ik kon toen ook al mixen maar ik ging daarom nog niet in een club waar je 16 moest zijn om binnen te mogen. Trouwens als een kind van 14 word gevraagt of hij wat pillen of andere rommel wil om wakker te blijven is er een groote kans dat hij deze aanvaard om stoer te doen. Dus een kind van 14 NIET KUNNEN!!!!
User edit by diddy on 03-07-2008 @ 13:30:03 (100%)
tom-j    posted on 03-07-2008 13:44
Poster: diddy
Trouwens als een kind van 14 word gevraagt of hij wat pillen of andere rommel wil om wakker te blijven is er een groote kans dat hij deze aanvaard om stoer te doen. Dus een kind van 14 NIET KUNNEN!!!!

hier ben ik het niet mee eens!!! ik ben ook 14 en ik neem egt geen pillen aan van een of andere mongool! ik hou niet van rommel waarvan je de realiteit verliest! nooit geprobeerd en ben het ook niet van plan ook! er is niks stoers aan om zoiets te doen het is alleen heel erg dom!

on-topic:
het kan als hij/zij goede plaat keuze en techniek heeft en het publiek weet te vermaken!
User edit by tom-j on 03-07-2008 @ 13:44:50 (1%)
OneSixty    posted on 03-07-2008 13:55
ligt aan de persoon zelf , als die zich volwassen kan gedragen en volwassen denkt dan vind ik het kunnen...
en iemand van 14 weet normaal ook al wel wat af van alcohol...

maja , in hoevaak komt dit dan ook voor ?
NielsR    posted on 03-07-2008 13:59
Poster: Bambilaner

Ik denk dat hij met 'mix' niet set maar overgang bedoelt.

Jep kbedoel idd overgang de mix van de ene naar de andere track.
Jorrit    posted on 03-07-2008 14:22
Ik denk ook dat het voor een kind een stuk moeilijker is om met dronken mensen om te gaan, die het niet kunnen hebben als je "nee" zegt tegen hun verzoekje... (En ook een stuk minder authoriteit uitstralen, waardoor je best eens gezeik kunt krijgen)
Ik zou het niet zo snel doen.
Xitrate    posted on 03-07-2008 14:27
Komt ook bij dat een beetje normale ouder hun kind van 14 niet tussen mensen van 16 of 18+ die drinken en roken tot 4 uur laat staan.
RiX    posted on 03-07-2008 14:42
Is het niet zo, dat dat soort kids vaak product zijn van pa en ma die al in de horeca zitten? (dj, uitsmijter, danseres)
Basz-Line    posted on 03-07-2008 15:16
Poster: Renzis
mwha verschilt.

Op schoolfeesten e.d. tuurlijk, is leuk.

Maar in een Club of gerespecteerde feesttent, nee dankje.

hier ben ik het ook mee eens

ik mag soms wel ff voordraaien in bruins als er nog niet zoveel mensen zijn(me neef werkt er), maar daarna moet ik pleite voor de "echte dj". is natuurlijk altijd wel een leuke ervaring. mijn hand is snel gevuld.
OrsonWelsh    posted on 03-07-2008 15:18

goed...je kunt misschien wel mixen als je 14 bent, maar dan nog...ervaring heb je dan nog niet, en das toch belangrijker dan strak kunnen mixen..

je moet toch wel het publiek aanvoelen en dat krijg je alleen maar door vaak voor publiek te draaien. Des te lastiger des te beter...dat vormt je als dj...

Bastian    posted on 03-07-2008 15:43
Ik ben blij dat ik de kansen heb gekregen/ krijg om als jonge dj ervaring op te doen en te draaien.
Vaak om zo iemand in te laten draaien bv op een avond vind ik wel goed, de dj is al blij genoeg dat hij er mag draaien doet ervaring op om de mensen die er zijn al aan het dansen te krijgen en daarna kan het feest helemaal los gaan met de grote namen.
Langzaam opbouwen, iedereen moet een kans krijgen eigenlijk en als diegene het goed op pakt kan hij er veel profijt van hebben. Ik vind het zelf een beetje onzin om te gedachte te wekken van ja ik ben nu pas 13 ik ga maar dj'en als ik 16/17 ben want anders mag ik toch nergens draaien, beetje dis-motiverendHappy, laughing
Luxx    posted on 03-07-2008 18:56
enigsten hier die vinden dat het kan zijn degenen die zelf nog zo jong zijn. k stond zelf voor het eerst in een club toen ik 16 was. mooie leeftijd. vind het scraal eruitzien als je in een club komt en er staat een broekie van 14 jaar te draaien. kan wel leuk zijn als degene echt goed is maar toch vind ik het een beetje scheef.
www.mothermusic.nl
Bastian    posted on 03-07-2008 18:57
Ja achja maar in een club met zo'n breezer feestje maakt dat toch niet veel uit met al die 'kindertjes' die ook binnen komenWinking my eye
Boyd    posted on 03-07-2008 19:17
Ik vind het zelf twijvelachtig, ben zelf ook 14. Maar ik denk dat het wel moet kunnen hoor, niet de hele avond maar het eerste uurtje/uurtjes. Of samen met een oudere dj.

Poster: Xitrate
Komt ook bij dat een beetje normale ouder hun kind van 14 niet tussen mensen van 16 of 18+ die drinken en roken tot 4 uur laat staan.

Daar hebben we het rookverbod voor!

als het aan mij ligt, echt perfect!
Basz-Line    posted on 03-07-2008 19:45
Poster: BoydGrift

Daar hebben we het rookverbod voor!

als het aan mij ligt, echt perfect!

als het aan de regering ligt wordt dan alcohol straks ook nog verboden in de horeca. En daarna de harde muziek... en daarna ...
Xitrate    posted on 03-07-2008 19:48
Poster: Basz-Line

als het aan de regering ligt wordt dan alcohol straks ook nog verboden in de horeca. En daarna de harde muziek... en daarna ...

Waar haal je dat vandaan?
TheMole    posted on 03-07-2008 20:18
hehehe ik ben 14 jaar en dj ma ik zie het nie zitten op ergens anders buiten thuis te gaan dj'en :D

121 Users online: 10 Guests (111 Unknown)
Pages generated today : 15.793
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.404.167