Poster: DJ-Xtremer
Toen ik 13 was stond ik zelf al te draaien een club hier in de buurt.
Bekijk dit even voordat je denkt dat jonge mensen het niet kunnen
http://youtube.com/watch?v=wbQiQEEVY1A&feature=related
Poster: orsonwelsh
vind het absoluut niet kunnen...
Poster: RenéKuppens
als hij goed is moet hij vooral proberen beter te worden wachten tot hij de leeftijd heeft bereikt dat hij mag draaie..
als je op je 16e autosport doet wil ook niet zeggen dat je over de weg mag reiden (hoe goed je ook kan zijn)
Poster: Jorrit
hehe, de uitzondering die de regel bevestigd zullen we maar zeggenDe meeste kids van deze leeftijd kunnen dit.. eh... niet...
Poster: NielsR
Jah check deze maar haha
Maar volgens mij kan het wel goed zijn dat ze al wat kunnen mixen maar een mix duurt max 30 seconden een liedje meestal rond de 3 a 4 min dus is de muziekkeuze wel iets belangrijker dan de mix en toen ik 14 was speelde ik totaal anders als nu toen was het alles maar door elkaar trance op dikke electro enzo kon toen echt niet lol.
Poster: Beerbo
ik hoop dat je minuten bedoeld :P
Poster: diddy
Trouwens als een kind van 14 word gevraagt of hij wat pillen of andere rommel wil om wakker te blijven is er een groote kans dat hij deze aanvaard om stoer te doen. Dus een kind van 14 NIET KUNNEN!!!!
Poster: Bambilaner
Ik denk dat hij met 'mix' niet set maar overgang bedoelt.
Poster: Renzis
mwha verschilt.
Op schoolfeesten e.d. tuurlijk, is leuk.
Maar in een Club of gerespecteerde feesttent, nee dankje.
goed...je kunt misschien wel mixen als je 14 bent, maar dan nog...ervaring heb je dan nog niet, en das toch belangrijker dan strak kunnen mixen..
je moet toch wel het publiek aanvoelen en dat krijg je alleen maar door vaak voor publiek te draaien. Des te lastiger des te beter...dat vormt je als dj...
Poster: Xitrate
Komt ook bij dat een beetje normale ouder hun kind van 14 niet tussen mensen van 16 of 18+ die drinken en roken tot 4 uur laat staan.
Poster: BoydGrift
Daar hebben we het rookverbod voor!
als het aan mij ligt, echt perfect!
Poster: Basz-Line
als het aan de regering ligt wordt dan alcohol straks ook nog verboden in de horeca. En daarna de harde muziek... en daarna ...