Poster: Bastian
Deed ik ook op me 14e en nu ben ik 15
Soms hoor je van die lul verhalen dat een discotheek je niet laat draaien omdat je nog geen 16 bent maar moet je kijken waar bv. jan(tje) smit toen hij zo jong was ook allemaal wel niet optrad.
Ik denk als ze je echt willen laten draaien, dan kunnen ze heus wel wat regelen voor je..
Poster: Flexii
Ik vind dat iemand van 14 onvoldoende gevoel kan hebben hoe het dan is om te gaan stappen, welke sfeer daar bij hoort en welke platen je wel of niet moet draaien.
Ik ben het met Renzis eensch
Als hij goed kan draaien, en hij weet de tent los te laten gaan zal ik het geen enkel probleem vinden.
Heb dan alleen maar respect voor de gene.
Maar aan de andere kant onder de 16 mag je nog niet ´s nachts werken en dan eigelijk ook de DJ niet die onder de 16 is...
Dan gaat iedereen denken: Oh, dan word ik maar DJ, dan mag ik wel 's nachts werken.
Maar lang niet iedereen houd zich aan die regeltjes...
Op schoolfeesten / feesten van vrienden etc. vind ik het allemaal best. Maar ik denk wanneer een knulletje van 12 gaat draaien in een club het imago van de club wordt aangetast. Ook al kan die jongen nog zo goed draaien. Ik denk trouwens ook dat iemand van 12 helemaal niet mag draaien, officieel mag iemand van 16 niet eens zwaar lichamelijk werk doen. Ik denk toch dat als een kind van 12 tot 5 uur moet opblijven o.i.d. het een beetje te zwaar wordt.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.