Even voorstellen: qntr0l (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

qntr0l    posted on 27-05-2008 17:26
Een hele goede middag,

Ik ben dus Thomas aka qntr0l (afgeleid van inqontrol), en ben echt nog een supernoob met dj'en. Ik zit nu nog vast aan Virtual DJ (hoe lekker noob Cry), maar ben van plan een leuk setje aan te schaffen. Dus als iemand tips heeft, hoor ik het zeer graag Happy, laughing.

Ik zat zelf te denken aan als mixer een Reloop RMX20, en qua cd-spelers zijn alle opties nog open. Dus ik zou zeggen, heb je ideeen, post ze dan ook direct hier!

What do you think about Even voorstellen: qntr0l ??

Vote :   

djvnzza    posted on 28-05-2008 18:01
Poster: qntr0l

Bedankt! Ook leuk om te zien dat Almelo niet zo ver hiervandaan is (Haaksbergen ligt dicht bij Hengelo en Enschede Happy, laughing.

klopt!Cry En volgend jaar ga ik verhuizen naar enschede dus nog dichterbij!Cry
xxx v-ness
ceesietopc    posted on 28-05-2008 18:15
Dan begin je in plaats van met een pioneer set met een Reloop set.
RMP2 met een RMX40 er tussen, kan je nog een beetje uitbreiden ook. Stanton of Reloop HP erbij, kan je heerlijk aan de slag. de mixert is iets duurder als dat je vroeg, maar dat geld bespaar je ruimschoots op je CDJ's
qntr0l    posted on 28-05-2008 20:20
Poster: djvnzza

klopt!Cry En volgend jaar ga ik verhuizen naar enschede dus nog dichterbij!Cry
xxx v-ness

Gezellig, kunnen we samen een setje neerzetten, zie hieronder waarom! Cry

@ ceesietopc:

Ik ga toch voor de CDJ400's! Vind dit echt fijne spelerts!

Voor een mixer moet ik nog even kijken, maar ik neig toch naar de RMX-20 of RMX-30. Qua hoofdtelefoon zat ik te denken aan een Reloop RH3500 pro MK2!
djvnzza    posted on 31-05-2008 11:25

Gezellig, kunnen we samen een setje neerzetten, zie hieronder waarom! Cry

@ ceesietopc:

Ik ga toch voor de CDJ400's! Vind dit echt fijne spelerts!

Voor een mixer moet ik nog even kijken, maar ik neig toch naar de RMX-20 of RMX-30. Qua hoofdtelefoon zat ik te denken aan een Reloop RH3500 pro MK2!

goed ideeee!!Cry
Ik zelf zit btw ook nog lekker vast aan vdj hoor:P. Heb er ook wat midi-apperatuur bij zodat mixe wat lekkerder gaat. Krijg voor mijn verjaardag allemaal apperatuur, wil op cd's & vinyl gaan draaien:D.
Jij?
xxx v-ness
benoit    posted on 31-05-2008 11:39
welkom hier op djresource!
welke stijlen draai je zoal?
veel suc6
Berbo    posted on 31-05-2008 11:43
  • Dance
  • Hardstyle
  • House
  • Techno
  • Trance
  • Minimal/Deep House

waarom zijn de mensen hier altijd te lui om even op zijn profiel te kijken Cry

Convert    posted on 31-05-2008 11:52
Welkom op DJResource als ik jou was zou ik niet direct voor Pioneer of Denon gaan het is een grote inverstering en je weet indd niet of het over een maandje ook zo is.
Als ik jou was zou ik voor de Reloop RMP-2 en als je budget niet zo groot is RMP-1 gaan zijn mooie tops en niet gek duur.. Winking my eye
qntr0l    posted on 31-05-2008 18:42
Poster: Convert
Welkom op DJResource als ik jou was zou ik niet direct voor Pioneer of Denon gaan het is een grote inverstering en je weet indd niet of het over een maandje ook zo is.
Als ik jou was zou ik voor de Reloop RMP-2 en als je budget niet zo groot is RMP-1 gaan zijn mooie tops en niet gek duur.. Winking my eye

Je hebt een punt met wat je zegt, maar heb je hier ook aangedacht?

CJD400 is (als je goed zoekt) maar €100,- duurder dan de RMP-2
Pioneers liggen goed in de markt, en als ik het na een maandje niks meer aan vind kan ik ze nog voor een zeer mooie prijs verkopen (vooral met de CDJ400's. Dit is met reloop minder denk ik Happy, laughing
qntr0l    posted on 31-05-2008 18:43

goed ideeee!!Cry
Ik zelf zit btw ook nog lekker vast aan vdj hoor:P. Heb er ook wat midi-apperatuur bij zodat mixe wat lekkerder gaat. Krijg voor mijn verjaardag allemaal apperatuur, wil op cd's & vinyl gaan draaien:D.
Jij?
xxx v-ness

Omdat ik maar arme student ben kies ik toch eerst voor CD's (aangezien vinyl 8 euris perstuk kosten).

simsoft    posted on 31-05-2008 18:47
welcome !
djvnzza    posted on 31-05-2008 18:52

Omdat ik maar arme student ben kies ik toch eerst voor CD's (aangezien vinyl 8 euris perstuk kosten).

nicenice, geef je groot gelijk haha:P
hoe oud ( ik bedoel Jong haha) ben je dan als ik vragen magCry
qntr0l    posted on 31-05-2008 19:05

nicenice, geef je groot gelijk haha:P
hoe oud ( ik bedoel Jong haha) ben je dan als ik vragen magCry

19 jaartjes jong (of oud, of hoe je het wil bekijken).

Eerst ga ik nog op vakantie (18 juli) en in de vakantie wordt mijn kamer verbouwd. Daarna ga ik de CDJ's aanschaffen, aangezien ik er nu nog geen plek voor heb.
J-Rey    posted on 31-05-2008 22:04
Welkom!Cry

Hier nog een dj uit de buurt...!
djvnzza    posted on 31-05-2008 22:53

19 jaartjes jong (of oud, of hoe je het wil bekijken).

Eerst ga ik nog op vakantie (18 juli) en in de vakantie wordt mijn kamer verbouwd. Daarna ga ik de CDJ's aanschaffen, aangezien ik er nu nog geen plek voor heb.

ke dan!Winking my eye Ik zit zelf ook te twijfelen tussen reloop & pioneer, maar idd zoals ze al zeggen pioneer valt altijd goed in de markt en het is trouwens altijd gokken met welk apperatuur je aanschaft of dat je bevalt ofniet... Ik denk dat ikzelf ga kiezen voor pioneer... haha (oke lekker belangrijk haha:P)
xxx v-ness
qntr0l    posted on 24-06-2008 21:21
Om dit topic maar even te trappen Happy, laughing

Vandaag is dus mijn zorgvuldig uitgekozen gear binnen gekomen, bestaande uit:

- 2 x Pioneer CDJ400
- 1 x Reloop RMX-30
- 1 x Stanton DJ pro 2000

Ik ben er echt heel blij mee, vooral als eerste booth! Hier kan ik me wel een aantal uurtjes op vermaken dacht ik zo! Toekomstplannen zijn als eerste een setje fatsoenlijke monitoren, en een DJM400.

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden zegt men altijd, dus bij deze Happy, laughing

Zoals te zien alles op de welbekende Expedit kast:

En van voor ziet dat er dan zo uit (kabels netjes weggewerkt)

User edit by qntr0l on 24-06-2008 @ 21:23:14 (24%)
Bambilaner    posted on 24-06-2008 23:52
zozo...draaien op een schoenkast...niks mis mee hoor.

Mooie set trouwens
www.facebook.com/vinniebegooddj
User edit by Bambilaner on 24-06-2008 @ 23:52:33 (40%)

This is an old Topic

No new postings for 6.302 days.
 Post CommentThat would be 210.1 months
or a whopping 17.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

487 Users online: 280 Guests (207 Unknown)
Pages generated today : 14.750
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.567.048