Poster: qntr0l
Bedankt! Ook leuk om te zien dat Almelo niet zo ver hiervandaan is (Haaksbergen ligt dicht bij Hengelo en Enschede.
Poster: djvnzza
klopt!En volgend jaar ga ik verhuizen naar enschede dus nog dichterbij!
xxx v-ness
Gezellig, kunnen we samen een setje neerzetten, zie hieronder waarom!
@ ceesietopc:
Ik ga toch voor de CDJ400's! Vind dit echt fijne spelerts!
Voor een mixer moet ik nog even kijken, maar ik neig toch naar de RMX-20 of RMX-30. Qua hoofdtelefoon zat ik te denken aan een Reloop RH3500 pro MK2!
waarom zijn de mensen hier altijd te lui om even op zijn profiel te kijken
Poster: Convert
Welkom op DJResource als ik jou was zou ik niet direct voor Pioneer of Denon gaan het is een grote inverstering en je weet indd niet of het over een maandje ook zo is.
Als ik jou was zou ik voor de Reloop RMP-2 en als je budget niet zo groot is RMP-1 gaan zijn mooie tops en niet gek duur..
goed ideeee!!
Ik zelf zit btw ook nog lekker vast aan vdj hoor:P. Heb er ook wat midi-apperatuur bij zodat mixe wat lekkerder gaat. Krijg voor mijn verjaardag allemaal apperatuur, wil op cd's & vinyl gaan draaien:D.
Jij?
xxx v-ness
Omdat ik maar arme student ben kies ik toch eerst voor CD's (aangezien vinyl 8 euris perstuk kosten).
nicenice, geef je groot gelijk haha:P
hoe oud ( ik bedoel Jong haha) ben je dan als ik vragen mag
19 jaartjes jong (of oud, of hoe je het wil bekijken).
Eerst ga ik nog op vakantie (18 juli) en in de vakantie wordt mijn kamer verbouwd. Daarna ga ik de CDJ's aanschaffen, aangezien ik er nu nog geen plek voor heb.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.