Poster: bastianhecker
ik zou voor 1 cdj800 en 1 mixer gaan dan zoulang met vdj je tracks aan elkaar mixen en vervolgens de 2e cdj800 kopen. Misschien is het handig om te weten wat je budget is?
Poster: Stefjuuh
Ik twijfel ook tussen de dn-s1200 en de cdj-400. De denon is wel goedkoper, maar cdj-400 naast een djm-400 staat toch ook mooi. Ik zou toch een shop proberen te vinden waar je ze beide uit kan testen!
(In zeeland zit er 1 die beide heeft, als dat haalbaar voor je is, PM me dan even)
(@yogum, heb even naar je booth gekeken, had gezegd dat ik ook een keer mn mixer in de battle mode zou zetten, nog niet gedaan, zal het vanavond even proberen!:P)
Poster: DJ-Xtremer
Zou eerder de CDJ-800 MK2 doen hoor. Veel leukere jog enzo... Ligt dr ook helemaal aan of je ermee on the road gaat he
. Succes!
Poster: Winston
Ik zou de denon set doen. Dan heb je een hele set = 2 cd players en 1 mixer. Anders ben je een weer jaar bezig te ergeren aan je halve set. Je kunt ook nog steeds werken met muziek van je PC.
Wacht gerust 3 jaar, ben je 20, en verdien je misschien meer geld dan koop je een all-pioneer set.
Als je nu een enkele CDJ-800MK2 koopt zul je zien dat wanneer je de tweede wil/kan kopen er al een CDJ-800MK3 uit is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.