hey lui

,
Ik ben Vanessa
(dj naam: DJ V-NESS, samen met een vriend van me: THE HARDNOIZERZ) en ben nu 14 jaar bijna 15
(hoe jonger hoe beter
). Ik heb altijd de droom gehad dj te worden. Nu ben ik er eindelijk aan begonnen! Ik ben een half jaartje al muziek aan het produceren met verschillende programma's en ik wil er alles over leren! Volgens heel veel vrienden, kennissen en familie, heb ik talent en moet ik doorzetten. Ik wil heel graag apperatuur ben ik nu voor aan het sparen, op dit moment ben ik lekker goedkoop aan het mixen op V DJ, met een hercules dj console mk2
(tja sorry jongens ik weet het maar heb het gekregen van mijn ouders omdat ze dachten er alles al vanaf te weten, maarja zo'n lief cadeau kun je niet weigeren natuurlijk
). Op dit moment ben ik dus druk de basis aan het leren. Ik zoek iemand die me er meer dingen over wil leren of wil uitleggen, dus vrijwilligers?

Ik hou superveel van Hardcore en Hardstyle, ben dat ook aan het produceren btw... Het lukt me al aardig en elke track word steeds een stukje beter... Alhoewel ik wel moeite heb met de opbouw van mijn tracks dat geef ik eerlijk toe. Maarja je moet ook ergens beginnen toch?
Mijn droom is om van mijn nu nog hobby, uit te laten groeien tot mijn beroep...
Hoop op een reactie!
heel veel groetjes,
dj v-ness
(the hardnoizerz)
update: vandaag te horen gekregen dat de ALPHA² geinteresseerd zijn in mijn werk!