ff voorstellen, female dj! (A) (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djvnzza    posted on 16-05-2008 17:02
hey luiCry,
Ik ben Vanessa (dj naam: DJ V-NESS, samen met een vriend van me: THE HARDNOIZERZ) en ben nu 14 jaar bijna 15 (hoe jonger hoe beterCryCry). Ik heb altijd de droom gehad dj te worden. Nu ben ik er eindelijk aan begonnen! Ik ben een half jaartje al muziek aan het produceren met verschillende programma's en ik wil er alles over leren! Volgens heel veel vrienden, kennissen en familie, heb ik talent en moet ik doorzetten. Ik wil heel graag apperatuur ben ik nu voor aan het sparen, op dit moment ben ik lekker goedkoop aan het mixen op V DJ, met een hercules dj console mk2 (tja sorry jongens ik weet het maar heb het gekregen van mijn ouders omdat ze dachten er alles al vanaf te weten, maarja zo'n lief cadeau kun je niet weigeren natuurlijkCry). Op dit moment ben ik dus druk de basis aan het leren. Ik zoek iemand die me er meer dingen over wil leren of wil uitleggen, dus vrijwilligers?Cry Ik hou superveel van Hardcore en Hardstyle, ben dat ook aan het produceren btw... Het lukt me al aardig en elke track word steeds een stukje beter... Alhoewel ik wel moeite heb met de opbouw van mijn tracks dat geef ik eerlijk toe. Maarja je moet ook ergens beginnen toch?
Mijn droom is om van mijn nu nog hobby, uit te laten groeien tot mijn beroep...
Hoop op een reactie!
heel veel groetjes,
dj v-nessCry (the hardnoizerz)
update: vandaag te horen gekregen dat de ALPHA² geinteresseerd zijn in mijn werk!Cry
User edit by djvnzza on 23-05-2008 @ 16:52:55 (9%)

What do you think about ff voorstellen, female dj! (A) ??

Vote :   

Nickky-G    posted on 02-06-2008 22:35
Heeey! Welkom man!(vrouwCry) Echt respect voor jouCry Jij hebt tenminste styl voor muziekCry meisjes bij mij in de klas luisteren alleen maar naar top 40 shit enzoCry. Over dj'ing kan ik je wel wat uileggen, produceren helaas niet daar wil ik ook nog (ooit!) mee beginnen. Misschien heb je msn ofzo zodat we wat contact kunnen hebben. Altijd leuk een leeftijdsgenoot met dezelfde hobbyCry

xx Nick
simsoft    posted on 02-06-2008 22:46
haha go go go pimp :D
Prozei    posted on 02-06-2008 23:06
alpha twins. das wel relaxed maar hebben die een label dan?
die produceren zelf voor diverse labels dacht ik.
maar als je echt goede producties maakt kijk goed uit naar wie je het stuurt.
zou zonde zijn als iemand ermee vandoor gaat.
User edit by Prozei on 02-06-2008 @ 23:16:25 (100%)
tairip    posted on 02-06-2008 23:42
Poster: Prozei
alpha twins. das wel relaxed maar hebben die een label dan?
die produceren zelf voor diverse labels dacht ik.
maar als je echt goede producties maakt kijk goed uit naar wie je het stuurt.
zou zonde zijn als iemand ermee vandoor gaat.

Ja alpha twins hebben een eigen label namelijk A2 records. Winking my eye
@ V-ness ik zal wel eens een rip willen horen als zij geinterreseerd zijn!
Glorious-D    posted on 10-06-2008 20:15
Poster: Roos

idd! Maar goed degene die hun naam vastgelegd hebben winnen, dus....
Maar goed welkom op de site, veel plezier hier!

dan heb ik niet genoeg gegoogled, nou, Dan vechten we er omWinking my eye, mijn excusesHappy, laughing.
djvnzza    posted on 11-06-2008 09:29
Poster: Nickky-G
Heeey! Welkom man!(vrouwCry) Echt respect voor jouCry Jij hebt tenminste styl voor muziekCry meisjes bij mij in de klas luisteren alleen maar naar top 40 shit enzoCry. Over dj'ing kan ik je wel wat uileggen, produceren helaas niet daar wil ik ook nog (ooit!) mee beginnen. Misschien heb je msn ofzo zodat we wat contact kunnen hebben. Altijd leuk een leeftijdsgenoot met dezelfde hobbyCry

xx Nick

add me:D
vanessa19934@hotmail.com
Twello    posted on 11-06-2008 15:26
ik zou je email hier zo niet neerzitten tenzei je gespamt wil worden Cry
diddy    posted on 11-06-2008 15:37
Ejj V-Ness, Eindelijk nog is een vrouw met stijl :p
Als je wil wil ik je wel wat helpen met muziek maken (produceren) in de opbouw enz,....
Ik ben nu bezig met zowat alle programma's... ik bedoel dit gaat van FL 7 Tot Cubase en logic.
En als je tips nodig hebt voor het dj-en wil ik je deze ook geven... Ik ben bezig met de stylen teckstyle- Jump- Hardstyle.
Als je hulp wil PM me dan maar even dan voeg ik je mss toe op msn :p:p
djvnzza    posted on 12-06-2008 08:41
Poster: diddy
Ejj V-Ness, Eindelijk nog is een vrouw met stijl :p
Als je wil wil ik je wel wat helpen met muziek maken (produceren) in de opbouw enz,....
Ik ben nu bezig met zowat alle programma's... ik bedoel dit gaat van FL 7 Tot Cubase en logic.
En als je tips nodig hebt voor het dj-en wil ik je deze ook geven... Ik ben bezig met de stylen teckstyle- Jump- Hardstyle.
Als je hulp wil PM me dan maar even dan voeg ik je mss toe op msn :p:p

thanx heb je een pm gestuurd:D
xxx v-nessCry

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

489 Users online: 304 Guests (185 Unknown)
Pages generated today : 19.998
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.572.296