Poster: Nvie
2: stel je hebt een loop van 4 beats, met de beatcutter 'knip' je hem naar 2 beats, en van 2 beats kun je hem weer naar 1 beat 'knippen'
En zelfs tot 1/2 beat! (als je als beginloop een handmatige 4-beatloop had)
3,2: reverse, loop, hotcue | eigenlijk heeft de cdj geen effecten, reverse ok. Maar de gedachtegang bij pioneer is mixer-> effecten cd-speler -> cd-speler... tsja 
Poster: Polcardus
1) *de geheugenkaarten die worden bijgeleverd, worden hierop al je cue punten opgeslaan? *In hoeverre is het mogelijk verschillende samples in het geheugen te steken *is er een connectie mogelijk met het internet? Kunnen er volledige nummers op de geheugenkaarten worden gecshreven?
Al je cuepunten en wave-display gegeven, en loops. Je kan geen samples op de kaart zelf zetten. Over connectie weet ik niet, maar er kunnen iig geen nummers op
2) bij de 800 wordt er gesproken over beat-cutters (of iets dergelijks) wie legt me op (nt technische wijze) gewone manier uit wat dit effect in de praktijk betekent. | Dat heeft Nvie al duidelijk uitgelegd 
3) er zijn 3 cue punten mogelijk (1000) wordt de bpm dan ook automatisch opgeslagen?
| Ligt eraan wat je bedoelt, de cdj laat het bpm zien van het huidige nummer, dus als je hotcue in een ander nummer staat zie je dat bpm niet.
4) mogelijk om in en out te faden (1000?)
| die vat ik niet?
5) wat ben je eigenlijk met de display op de 1000 (ik bedoel niet de bpm en andere essentiëme informatie) | Wat je ermee kunt: Nummers aflezen, wave display zien, pitchrange, of je mt aan staat, etc. Op dit plaatje kan wel wel wat zien:
 | | | |
<edit: wtf: ik kan die quote eromheen niet meer wegkrijgen?>