kijk op google typ rj-dj 1200 in en op de eerste pagina staat al iemand die hem op heeft!!
Poster: Thomas92
Ik ga een Headphone kopen van Technics
Rp-dh 1200
Ik hoor wel van iedereen dat hij goed is maar
Ik weet niet of hij mooi is als je hem aan hebt
en ik vind enkel foto's waar alleen de headphone op staat
nu is mijn vraag wil iemand hier die deze headphone heeft
een foto maken wanneer hij de headphone op heeft
Poster: Winston
Deze Technics vindt ik de lelijkste goede die er is. Toch heb ik hem.
Poster: Winston
Deze Technics vindt ik de lelijkste goede die er is. Toch heb ik hem.
Poster: ArCee
Tjemig de pemig, gaan we nu al kijken hoe een koptelefoon op je kop staatHet moet niet gekker worden. Kijk meteen ff of hij wel bij je pumps staat en bij de kleur van je ogen
Damn waar gaat dit over? Ding moet gewoon lekker op je kop zitten, stevig zijn en een goed geluid geven, dat is het enige wat belangrijk is bij een koptelefoon. Soms he??
Tjemig de pemig, gaan we nu al kijken hoe een koptelefoon op je kop staatHet moet niet gekker worden. Kijk meteen ff of hij wel bij je pumps staat en bij de kleur van je ogen
Damn waar gaat dit over? Ding moet gewoon lekker op je kop zitten, stevig zijn en een goed geluid geven, dat is het enige wat belangrijk is bij een koptelefoon. Soms he??